Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:12

Oooooh balen Yildiz....

Nee Nirvana is nog altijd niet goed. Dus dat wordt afspraak maken voor foto's.

En ja Glenn en ik vind het toch leuk dat ik June kwijt raak aan Cyann!! Zo gaaf!

Vanmiddag hebben ze nog geoefend. Eerst heb ik haar even les gegeven of ze wilde of niet, ze had geen keus! En gelukkig ze luisterde!!! En daarna ging het super. Zo trots op beide. June ging ook super door de trail.
Ze zal in Luttenberg niet starten bij de DAWRA onderdelen, helaas bleek ze in alle onderdelen de enige te zijn bij de beginners. Waar zijn al die DAWRA beginners toch??? Ideale wedstrijd voor de serieuze rijders!!
Dit keer wilde Cyann absolute niet als enige strarten. Ook niet om te oefenen. "dat kan ik ook op andere wedstrijden, mam". Euh ja...ze heeft gelijk.
Ze start wel bij de MIX Walk-Trot. Dat zijn rubrieken voor de 4 rassen tesamen. Alleen die rubrieken zijn er alleen in Horsemanship, Trail en pleasure. Reining is er alleen in Mix Open en daar start ik in. Geen Mix In hand Trail voor beginners of Showmanship at Halter dus er blijft niet zo veel over voor Cyann.

De week erna start ze in Bleiswijk, daar gaan de L3 rubrieken gelukkig allemaal door. In Hand Trail, Showmanship at Halter, Horsemanship, Trail en Reining zal ze daar starten. En hopelijk haalt ze daar de twee punten die ze nodig heeft om op het NK te mogen starten.

Zo jammer van de wedstrijd in Luttenberg, veel van dit soort wedstrijden met internationale jury zijn er niet....wij maken er maar weer een vakantie van met een sportief tintje.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:22

Gaan jullie nog wel naar Kaatsheuvel?

Ja echt poedersuiker, had me eigenlijk best op die show verheugd... Krijg je toch niet verzonnen he, eerst krijg ik n tik op m'n poot waardoor ik (bijna) een show moet cancellen en nu is Tie weer aan de beurt... Maar goed, we zien t wel ff aan, tis nog geen zaterdag...

In ieder geval heul veul succes voor jullie beiden zet m op he!!! *\o/* *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:32

He verdorie yildiz! Das mooi balen!
Hopelijk valt het mee.
Heerlijk een paar daagjes weg geweest, das nog eens een verassing!
Daar was het echt super fijn weer voor ook. Lekker hoor!

Jammer, dan Cyanne geen DAWRA onderdelen start. En ja Luttenberg is voor serieuze beginner jesje toch echt te ver weg. :(
Zet m op jullie!!! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:45

Ja Kaatsheuvel staat ook dik op de wedstrijd agenda van Cyann! Zijn vette prijzen te winnen, goede bodem en in ieder geval ook competitie. L3 is leuk hoor van de wran, vaak de meeste deelnemers in dat level.
Grote kans dat we de DAWRA wedstrijd die het weekend daarop volgt overslaan.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:25

jammer dat Nirvana niet beter is, ik duim dat ze snel beter is! Super dat Cyann en June het zo goed doen!! Die twee dat gaat arabierenpower ten top worden!

Oei ook niet te best Yildizh dat Tie kreupel staat, hopelijk gaat het snel beter met haar, hoe gaat het trouwens met Yanour??

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 21:34

Luttenberg net afgezegd... |( Zet d'r maar ff op rust in de wei en hopelijk dan snel beter met wat massages en coolingsgel.

Nour gaat goed! Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen in St. oedenrode.
Wat wordt Shameless z'n eerstvolgende show? En ben je ook weer bezig met insemineren?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:38

Wat jammer, voor je show, maar goed dat je aan tie denkt dat ze goed kan herstellen! Hoop dat het maar een kleinigheidje is!

shameless gaat momenteel niet op show is erg aan het groeien terug en zijn lichaam volgt niet altijd, en daardoor slungelt hij wat in de bewegingen, dus hem eerst laten uitgroeien en dan terug show! Ik ga eens gaan kijken voor malha te insimineren haar eerst eens laten controleren, maar door al die drukte met de verbouwingen enzo, vergeet ik dat soms wel, heb soms uren te kort in een dag of week momenteel!

ik duim dat Nour het goed zal doen!!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:42

Ooh yil, gaat nour naar st oedenrode? Op welke dag moet ie? Als het lukt kom ik zeker kijken!!
Klote dat Tie nog niet goed loopt.

Ik heb morgen eindelijk weer les! Nada loopt alweer een tijdje goed en we zijn alweer een tijdje lekker aan het trainen. Het gaat goed, dus weer tijd voor les. Als alles zo lekker blijft gaan, denk ik dat we in juni de DRHA wedstrijd mee pikken.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:00

Zo weer thuis van een leerzame les bij wendy. Het ging lekker!
Weer fijn huiswerk mee gekregen om op te trainen zodat ze nog net wat soepeler word bij het inzetten van de spin. Verder blijft wen zich verbazen hoe goed nada kan spinnen voor een Arabier hahaha. :P Echt zo mooi zegt ze, laat die binnen achterbeen super staan en draait lekker door. Ze zei ook dat ik haar goed ver elkaar heb. Dat vond ik toch wel fijn om te horen, aangezien we er wel even uit gelegen hebben en weinig lessen hebben gehad. Voor mij een bevestiging dat we toch goed op weg zijn. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 18:08

Super Nada enSuper Jes! _/-\o_ Wil jullie echt eens weer bezig zien dus laat die kerel van je jou maar eens filmen! :D

Nour moet zaterdag 15 juni op de Nationale C show. Leuk als jullie komen supporteren. Vind t zo spannend! Ben overtuigd van zijn kwaliteiten maar het is natuurlijk altijd de vraag of ze zich laten zien op show. Want oei oei, die moves van m... <3

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 18:28

En weet je ook wanneer die dag? Heb namelijk bruiloft die vrijdag van me zusje.... :+

Hihi thnx yil! Vriendlief had wat foto's gemaakt, maar die zijn natuurlijk allen mislukt! Zo'n fijne binnenbak voor foto's. >;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 19:21

Nope! Inschrijfformulieren staan nog niet eens online...

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:33

ah ok, nog even afwachten dus hahaha
Zijn ze ook lekker laat mee dan!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 19:47

Nou de stal en alles is al geregeld, nu het AVS nog... :P

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:55

hahaha ja idd. Toch nog iemand goed voorbereid! ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:22

Inmiddels ingeschreven! Bleek dus al wel online te staan, maar was voor de ongeoefende inschrijver ff lastig te vinden. :o

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:21

Super Bimmetje dat Nada zo goed spint en kan reinen, jaja laat die quartermensen maar duidelijk zien dat een arabier ook echt kan spinnen, sliden, ... niet enkel modepopjes zijn!

Spannend Yildiz voor NOURTJE ik duim alvast!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:26

Hoppa yildiz!! Nour is nu definitief kandidaat! Hihi

Ja glenn, dat zullen we zeker gaan bewijzen ja :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 22:44

DOE DAT MAAR bimmetje ;-) ,
ik kreeg 2de foto van jutta, staat op het forum ;), de cd rom is onderweg dus dan plaats ik meer!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 23:23

Had m al gezien glenn! Echt super gaaf!!
Mag je met recht trots op zijn.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 18:49

hoi ff snelle wedstrijd update: cyann met june hebben t geweldig gedaan in de mix klasse voor alle rassen. 3x gestart, 5x 1e en 1x 3e, pnt trail: 66,5 en 67,5!! en allr. champ! whoop whoop ;-)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:04

*\o/* *\o/* *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 19:19

Super Nancy!!! Geef Cyann maar een grote high five van me! *\o/*

Tie nog niet goed, maar wel n leuk nieuwtje: kogel is door de kerk: m'n Amateurstatus is d'r aan. Ga lesgeven bij ons op de manege. Vandaag "stage" gelopen en kan eigenlijk niet wachten om te gaan beginnen. *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:10

Zozo!! Dat is leuk nieuws yildiz!!
En hoe zit het dan nu met je status?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 21:03

Tja, eerstvolgende wedstrijd (als Tie weer lekker loopt) zal ik open of L2 bij de WRAN moeten starten. Weet je, Tie is nogal een karaktermerrie en nu ze drachtig is is ze erg "bezorgd". Haar sterke punt, haar onverstoorbaarheid en ritme waren de laatste twee wedstrijden ver te zoeken. Weet dus ook niet hoe eea zich nu gaat ontwikkelen en mijn planning was zowiezo dat gaandeweg Nour het stokje gaat overnemen. Vind het voor nu belangrijk dat Tie weer goed gaat lopen en zich prettig tijdens de dracht voelt. Baasje houdt zich wel bezig. :D