Waarom gaan jullie weer zo snel? Zo kan ik dat toch nimmer bijhouden?!
Zit op Phone dus sorry alvast voor de mensen die ik vergeet...
Allereerst Kat, wat n klein pluisje zo op de trailer, maar jee die pics... Die omgeving....
Màn wat gaat Ilya het daar goed hebben! Ze hebben nu wel alle kleurtjes zo ongeveer daar he in die klucht nu?!
Lekker ritje Miran! Was ook top weer vandaag. Zit nu ook heerlijk in de tuin beetje uit te buiken hihi!
Gelske als ik dan toch ergens jaloers op zou moeten zijn dan is het wel een man die ook wat met paarden heeft! Die van mij is echt wel betrokken, heeft zelfs les genomen tig jaar geleden, voor mij. Maar is z'n ding gewoon niet. Fijn dat je dat zo samen met Erwin kunt delen!
Wow Joyce, hekwerk begint echt op te schieten! Ziet er goed uit!
Eline, proficiat met Desiree!!!
En wat gaat Mish goed zeg zo aan de hand!
Dat wordt zo een fijn rijpaard!
Canies, ksssjtttt! Aan de studie
Heerlijk hoor komende week met dat warme weer lekker ritjes maken en dan ook nog es aan zee! Djiez, geluksprul!!! Geniet er van he?!!!
Vandaag super lekker met Tie gestart met ASE Team. Was in begin ff zoeken maar met de allround senior Tie voorop ging beste. Merk wel wat heerlijk het is een opgevoed westernpaardje te hebben. Meerdere hekken in de route (die gesloten moesten worden) en dan is Tie een zegen. Ook het aanpassen van tempo hard zacht, Tie doet t allemaal. Zat op gegeven moment in een prachtige lope op los teugeltje, echt transmomentje super gaaf.
Helaas reden we te snel, boven de Max gem 13 km/u en dat was dus puntje aftrek (zo stom).
De echte domper kwam pas toen Tie werd afgekeurd op locomotie. Ze liep niet rad! Krijg nou wat, die pony is keihard op d'r benen nog nooit dag kreupel gestaan. Met afspuiten zag ik t pas: een flinke open wond in d'r elleboog van het riempje van de hartslagmeter. Later voor de transportkeuring werd dat ook als zeer waarschijnlijke oorzaak aangewezen, maar zuur is t wel... Maar goed we zijn voorbereid op de volgende. Ben in ieder geval trots op Tie die snoeihard heeft gewerkt!
De grande dame krijgt nu even rust op de wei zodat wond goed kan genezen, dinsdag komt de smid en houden haar even goed in de gaten, just to be sure.
En ja, mocht de volgende nazaat van Nour x Jazzy weer zo gaaf blijken, merrie én bruin aaaaaah dan wordt t lastig hoor...
Ben nog steeds heel blij met Yazahra

En natuurlijk met Nour die echt wel stoer kan zijn (moet er wel iets leuks lopen in de wei
)

Hij begint leuk uit te zwaren vind ik. Maar jee Reindert maakt te veel gave pics!!! Kan niet kiezen. De mooiste nog niet eens laten zien! (Pfff.... Luxeprobleem zeg
)
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 10-05-15 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt