Weet wel van AF dat Umoyax heel goede body en bovenlijn heeft, droog beenwerk, mooi type. Zeiden ze op de amateurkeuring nog (ok, toen was alleen b&t minder, maar die zijn wel mooi bij hem normaal gesproken
), stonden toen ook lichtelijk verbaasd over hoe mooi zn kop aan het worden was
Hals is mooi, maar mag iets langer. Persoonlijk vind ik zn nek iets te breed voor het mooie.
Nashwa... Tsja... Ik kan daar eigenlijk weinig fouten aan ontdekken
Maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik niet naar de puntjes op zich kan kijken nog. Ze heeft iig een hele mooie hals
Vind haar body zelf echt prachtig, mooi krachtig. Mag van mij iets meer type hebben, maar op zich heeft ze een mooi kort koppie, wide set ogen.. Maarre letitzia als die lezing er komt doe ik mee hoor

De boten varen over de Westerschelde en das toch best nog een eindje weg. Ik woon aan het kanaal door Walcheren, maar daar varen 's nachts geen boten door en geloof ook niet dat ze daar een misthoorn in gebruiken, das zo'n klein kanaal
xenah was hier altijd degene met het droogste en mooiste beenwerk, volgens DA's en smeden, maar my god wat werd die afgekraakt op beenwerk door de premiekeuringjury