Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 08:31

Yildiz succes wijffie!! Zet m op!!

Make-up was zeker nog wel gelukt ja. Ook al zo blij mee hihi, maar dat is beter te zien bij de gave foto's met showhalster. Ik krijg vandaag een keer al de foto's.
Dus vanavond of morgen krijgen jullie meer te zien. ;)

Hier alvast een voorproefje! Ben er zoooooo blij mee!! :D
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 10:35

Niceeeee!!!!! Die kan ook zo op de kalender! Benieuwd naar meerrrrrr....

_Malu_

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 11:48

Glenn en Yildiz, bedankt voor het meedoen aan mijn onderzoek!

Mooie foto hoor, bimmetje!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:24

Ik krijg net te horen dat er in de B&B (waar wij logeren) een kamer vrij is gekomen. Dus mocht iemand hier een leuk gezellig hemelvaart weekend willen in een prachtige omgeving ....
Het B&B ligt slechts op 200 meter van het wedstrijdterrein en biedt oa. een comfortabele en rustige kamer, luxe badkamer en lekker ontbijt.

http://www.buitenoosten.nl/bed-breakfast-2/

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:46

Succes Yildiz!!!! *\o/* *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 16:00

Net terug van de Tulip!
Op de heenweg begaf waarschijnlijk mn uitlaat uit dus kwamen uiteindelijk met veel kabaal aan. Was eigenlijk best zenuwachtig voor deze show en die uitlaat hielp ook niet echt maar gelukkig werden we meteen ondergedompeld in het DAWRAgevoel! Met zn allen losgereden en de ring in! Kon me nog niet goed ontspannen en Tie was braaf maar liep ook wat sneller en met weinig ritme. Ben trots op de vierde plaats achter Krista en voor Anja! Jes was ook nog komen kijken (verrassing!), erg leuk die support!
Was echt weer een gezellige en geslaagde ochtend! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:27

Jammer van je uitlaat. -:(-. Maar wauw goed gedaan hey!!
Het was nog een aardige groep zag ik op Facebook. Leuk!

Welke jury was het?

Gefeliciteerd allemaal.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 16:46

Anneke de Jong (WRAN) en K Detailleur ECaHO. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de puntentelling, Jo zou die nog voor ons ophalen. Er wordt namelijk ook op type gejureerd.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 17:53

Oh en Corine en Wouter waren er trouwens ook en niet te vergeten de onbevreesde cojboj Yurian!!! <3
Moest helaas weer snel weg vanwege de auto die me niet lekker zat maar ook vanwege m'n groom die ondanks d'r hernia toch mee is gegaan. Wel jammer want er waren hoop bekenden en crème de la crème van de arabjes! Heb Heule mooie paardjes voorbij zien komen!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:59

Yil, jullie hebben het super gedaan! Jullie zagen er ook toppie uit!
Leuk clubje zo bij elkaar en ik vond het leuk om dit eens in het echie te zien. ;)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:58

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 00:25

YildizArabs schreef:
Anneke de Jong (WRAN) en K Detailleur ECaHO. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de puntentelling, Jo zou die nog voor ons ophalen. Er wordt namelijk ook op type gejureerd.

Oh ja dat klopt idd, tellen ze bij elkaar op of zoiets. Ben benieuwd. Hopelijk is er ook van beide juryleden een overzicht, zodat je ook weet hoe er bv geplaatst zou worden bij alleen een westernjury.

Wij gaan morgen ff in Belgie kijken, bij de NRHA wedstrijd in Destelbergen. Ik hoor daar al tijden goede berichten over en is ook niet zo gek ver rijden. Ook schrijven ze daar de jeugd klasse uit van de NRHA. Dit stond al een tijdje in de planning om daar eerst eens te gaan kijken, morgen is het zover.

Oh en in luttenberg doet Cyann alle mix rubrieken walk-trot mee met June. Zijn vandaag de patterns online is er een extended jog in de horsemanship....hihi....van de week maar ff snel oefenen dan ;-)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 12:06

Dikke proficiat Yildizh, ondanks de pech van de uitlaat! had er graag bij geweest maar dit weekend was onmogelijk, doe normaal elk jaar die show als groom want vind het een super prachtige show met hoge kwaliteit aan paarden!

mooie shoot Bimmetje met Nada staat echt prachtig!

hier 1 foto al gekregen van jutta als previeuw van shameless:
Afbeelding

photo by Jutta Kools

mvg Glenn

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 12:08

CounTree schreef:
YildizArabs schreef:

Oh ja dat klopt idd, tellen ze bij elkaar op of zoiets. Ben benieuwd. Hopelijk is er ook van beide juryleden een overzicht, zodat je ook weet hoe er bv geplaatst zou worden bij alleen een westernjury.

Wij gaan morgen ff in Belgie kijken, bij de NRHA wedstrijd in Destelbergen. Ik hoor daar al tijden goede berichten over en is ook niet zo gek ver rijden. Ook schrijven ze daar de jeugd klasse uit van de NRHA. Dit stond al een tijdje in de planning om daar eerst eens te gaan kijken, morgen is het zover.

Oh en in luttenberg doet Cyann alle mix rubrieken walk-trot mee met June. Zijn vandaag de patterns online is er een extended jog in de horsemanship....hihi....van de week maar ff snel oefenen dan ;-)

Dan ga je bij Daniel, prachtige stal echt! Wij stonden samen vroeger allemaal op de doment ranch! als je daar eens showt Nancy let me know, dan kom ik zeker supporteren al dat arabieren geweld in de reining ;-)

mvG gLENN

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 13:04

Waaaaaauwwwww! Kwijl, kwijl....Jeetje Glenn hij wordt maar mooier en mooier!!!! <3

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:13

Dank je Yildiz, ja ben echt blij met hem, hij droogt beter en beter uit, het ali jamaal bloed heeft zijn tijd nodig! Marhaabah wordt met ouder te worden ook knapper en knapper, hoop dat hij net als hij zijn papa zo wordt! Hij lijkt toch heel sterk op hem, buiten zijn kleurtje!

mvg Glenn

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:31

Gefeliciteerd Yildiz!

Glenn, wat is Shameless mooooooooi. Zit hier echt te kwijlen.

Henk is gister verhuisd en vindt zijn nieuwe huis wel leuk geloof ik. Lag vanmiddag lekker te slappen in zijn paddock. Ook met rijden was hij braaf.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 15:26

Zo glenn!!! Shameless word echt GAAF!!! :wow:

Malu, super dat henk het naar zijn zin heeft. Jij ook?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 16:27

Thx Bimmetje en Malu, Super dat henk zich goed voelt op zijn nieuwe stek! Hoop jij ook!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:36

Wauw Glenn looking realy good!!!

Leuke lokatie Destelbergen (lydia stables), doet me beetje denken aan white socks qua inrichting. Net een klein cowboy stadje. Makkelijk aan te rijden ook. Alles zag er pico bello uit. Geweldig die overkapte bak echt USA achtig!! Met trailer zal het zo'n 2 uur rijden zijn voor ons. De wedstrijd is niet zo druk als in Wanroij. Als ik de rubrieken 1 op 1 vergelijk van vandaag is het in Belgie een stuk rustiger. We hebben een stuk van de beginners reining Belgie gezien, daar deden er ca 15 mee, terwijl dat in nederland al gauw 45 is. Heerlijk in het zonnetje gezeten en naar de wedstrijd gekeken. Wauw geweldige kanonnen hadden de beginners onder zich...poeh.

Nadeel...je moet van de binnenbak oversteken naar de overdekte buitenbak.
We gaan op deze lokatie zeker een keer showen. Cyann of ik...we zien wel. In de winter ook een mooie lokatie om beetje in te komen en daar een onofficiele mee te pakken. Qua afstand is het goed te doen en de arena is heerlijk groot.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:45

Woej joodse wauw, die Shameless, prachtig!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:02

CounTree schreef:
Wauw Glenn looking realy good!!!

Leuke lokatie Destelbergen (lydia stables), doet me beetje denken aan white socks qua inrichting. Net een klein cowboy stadje. Makkelijk aan te rijden ook. Alles zag er pico bello uit. Geweldig die overkapte bak echt USA achtig!! Met trailer zal het zo'n 2 uur rijden zijn voor ons. De wedstrijd is niet zo druk als in Wanroij. Als ik de rubrieken 1 op 1 vergelijk van vandaag is het in Belgie een stuk rustiger. We hebben een stuk van de beginners reining Belgie gezien, daar deden er ca 15 mee, terwijl dat in nederland al gauw 45 is. Heerlijk in het zonnetje gezeten en naar de wedstrijd gekeken. Wauw geweldige kanonnen hadden de beginners onder zich...poeh.

Nadeel...je moet van de binnenbak oversteken naar de overdekte buitenbak.
We gaan op deze lokatie zeker een keer showen. Cyann of ik...we zien wel. In de winter ook een mooie lokatie om beetje in te komen en daar een onofficiele mee te pakken. Qua afstand is het goed te doen en de arena is heerlijk groot.

at Nancy, super dat de locatie je aanstaat, Danielle gaf die manege toen hij die aankocht echt een extreme make over en mag fier zijn op zijn prachtige locatie!
als je daar gaat showen met die arabierenkanonen van jullie zeker laten weten, dan kom ik supporteren is echt niet zo ver voor mij!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:55

Komt goed Glenn, als we gaan showen dan zet ik het hier in het topic. haha. Denk dat we dan eerder 1 dag heen en weer gaan voor Cyann zodat ze bij de NRHA jeugd kan reinen in een heerlijk grote en goede bak. Ligt aan het programma van die dag of ik dan ook zal starten. Kans groot dat Cyann zal blijven starten met June in de reining.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:29

Let maar op Nancy, Straks ben je June nog kwijt aan Cyan, en moet jij wachten tot je met Scarlet of peppy kan reinen, of een nieuwe arab ofzo !

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 16:11

Dat is ze al alleen beseft ze dat nog niet haha!! :(:) :P
Hoe is t eigenlijk met Nirvana? Nog steeds niet goed?

Vanmiddag terug gekomen van onverwacht camperen, hebben twee heerlijk dagen met de kids en hubbie gehad!
Minder fijn is dat ik net Tie stok kreupel van de wei haal. Dikke kogel dus ik denk n tik erop gehad? Heb t afgespoten maar meer kan ik denk ik niet doen? Wilde juist pattern voor zaterdag gaan oefenen... Morgen even afwachten en anders zal Luttenberg m nie worden nie... |(