CounTree schreef:Wauw Glenn looking realy good!!!
Leuke lokatie Destelbergen (lydia stables), doet me beetje denken aan white socks qua inrichting. Net een klein cowboy stadje. Makkelijk aan te rijden ook. Alles zag er pico bello uit. Geweldig die overkapte bak echt USA achtig!! Met trailer zal het zo'n 2 uur rijden zijn voor ons. De wedstrijd is niet zo druk als in Wanroij. Als ik de rubrieken 1 op 1 vergelijk van vandaag is het in Belgie een stuk rustiger. We hebben een stuk van de beginners reining Belgie gezien, daar deden er ca 15 mee, terwijl dat in nederland al gauw 45 is. Heerlijk in het zonnetje gezeten en naar de wedstrijd gekeken. Wauw geweldige kanonnen hadden de beginners onder zich...poeh.
Nadeel...je moet van de binnenbak oversteken naar de overdekte buitenbak.
We gaan op deze lokatie zeker een keer showen. Cyann of ik...we zien wel. In de winter ook een mooie lokatie om beetje in te komen en daar een onofficiele mee te pakken. Qua afstand is het goed te doen en de arena is heerlijk groot.
at Nancy, super dat de locatie je aanstaat, Danielle gaf die manege toen hij die aankocht echt een extreme make over en mag fier zijn op zijn prachtige locatie!
als je daar gaat showen met die arabierenkanonen van jullie zeker laten weten, dan kom ik supporteren is echt niet zo ver voor mij!
mvg Glenn