Ik ga zometeen weer verder aan mijn zwart/gouden halster

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JENNx schreef:@ Zoralena: Op http://www.sayila.nl kun je volgens mij ook schelpjes bestellen, en de verzendkosten zijn in NL en BE gelijk.
Oh, haha. Reallover was me voor.![]()
Ik heb vanmiddag weer even 'inkopen' gedaan! Ik kon het niet laten.
Ik was bij Heike voor nog een stuk band, voor aan het borsttuig. Die heb ik dus gekocht. Ik heb nog een hanger gekocht, een haaientand, van ongeveer 8 cm. Ik heb nog bollen wol gekocht. Een groene en een witte. Mijn volgende halster wordt namelijk macremee! Met witte parels.
Vrijdag wil ik nog even op de markt kijken voor een stuk stof. Bij Heike was het wel aardig duur vond ik; 5 euro per meter.. Maarja, ik zal wel even zien.. Eerst mijn borsttuig afmaken.
Jalenka_Kiya schreef:Als het niet te veel werk is ben ik wel benieuwd naar de lengte met en zonder lussen....Vind dat wel een supermooi systeem om de lengte te kunnen veranderen!
Alles goed met je veulentje? Echt een plaatje hoor!
Edit: die foto op AV met dat neussie zo eigenwijs omhoog is echt schattig!
Jalenka_Kiya schreef:Als het niet te veel werk is ben ik wel benieuwd naar de lengte met en zonder lussen....Vind dat wel een supermooi systeem om de lengte te kunnen veranderen!
Alles goed met je veulentje? Echt een plaatje hoor!
Edit: die foto op AV met dat neussie zo eigenwijs omhoog is echt schattig!
RhealLover schreef:Er was hier wel eens een site geplaatst waar ze van zulke mooie halsters hadden! Nu ben ik achter een feit gekomen, er staat dus in de CAP foto's van QR Marc (av hengst) met een halster daarvan en op 1 foto is duidelijk te zien dat het hele halster absoluut niet mooi is afgewerktje kon overduidelijk zien tot hoever de banden naar binengeslagen was en gewoon uitstaken en zo waren nog wel tig kleine dingetjes er aan te zien :7 nadeel van foto's uitvergroot in een magazine zetten
![]()
kortom mooi leuk en aardig, evenals de prijzen maa rhet zeker weten niet waard![]()
Zo ga aan mn bordeaux hoofdstel beginnen, dat zilveren staat niet zo chique op mn borsttuig![]()
Las iets over de kleuren van het tuig wat ik niet afkreeg, dat was zwart/blauw afgewerkt met zilver.