Oeh benieuwd naar het resultaat van de shoot Katja!!!
Dat ziet er fijn uit Gelske! Het was ook echt lekker weer vandaag! Geen last gehad van steekvliegen? (Die beginnen hier weer op te rukken
)
Succes met je scriptie Canies! Lekker hoe je bezig bent met Raf!
Bedankt voor het meedenken iedereen, echt lief!
Hij staat idd niet op t gras maar 24/7 op een mega paddock naast de shethengsten. Stond hij in de wei dan was t n ander verhaal geweest.
Heb t er nu met meerdere mensen over gehad en idd ik denk dat t t beste is om alles op n heel laag pitje te zetten wat betreft t fysieke.
Vandaag ook heerlijk met m gewerkt aan de hand, Parelli en rechtrichten. Ging zo top. Hij is weer helemaal Nour: rustig en relaxed! Ik kan nu weer gewoon aan z'n hoofd zitten en bijtgedrag is totaal verdwenen. Want ja was kopschuw geworden en mega gefrustreerd. Gelukkig is t omkeerbaar.
Maar tis een hengst en een slimme dus ik doe m echt tekort om m daar in de paddock te laten staan. Dus wil m mentaal wel uitdagen met divers grondwerk en over week of wat eenmaal in de week n relaxritje. Daar geniet hij zo van!
Nyhla heeft vandaag, door de drukke bezigheden wat verlaat, haar eerste basistraining gehad: halstertje omdoen, voetjes geven en begin met leiden.
Ze deed t super! Trots op t meidje! Slimmerd en n coole dus pakt t snel op.
Ook wel eentje met pit, ze sneeuwt helemaal d'r moeder onder hihi!
Ook TT geknuffeld en gekroeld, lieffie!
Gisteren mailtje gehad van Reindert of ie morgen kan komen (ja wat dacht je?!
) dus voor nu maar weer ff phonepics, solly...