Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en weer gekoeld. Weer een stuk minder dik gelukkig. Even wandelen maar komende dagen...
Beterschap voor doortje, asal en dayem!
umoyax al paar dagen en nas sinds gisteren, morgen maar effe checken of ze het niet te warm heeft..

Hier regent het al dagen alleen maar dus in de wei longeren of rijden is er niet bij... Eigenaresse moet hele dagen werken en ik durf nog niet zonder haar de straat op dus dat kan ook niet, en met wandelen is Lady echt niet te doen, alleen maar steigeren etc.
Iedereen trouwens veel beterschap met jullie paardjes! Zijn veel gewonden zag ik
MirandaFuego schreef:Haha, Naomi, ik wil er juist graag op buiten, ik ben na 8 jaar wel eens klaar met ernaast.![]()
Gelukkig blijft het niet altijd herfst, dit is gewoon de slechtste tijd vind ik, met die regen.
lady vind buitenritten trouwens wel echt superleuk hoor! Alleen maar oortjes naar voren en lekker overal naar toe kijken haha!
Ik heb alles lekker bijgelezen, maar ben te moe om een hele bijleespost te maken
ben net weer thuis van Grolloo 
Bandage is erg onhandig als het nat is om er af te halen voor degene die hem 's ochtends in de paddock zet, maar geeft wel weer meer gelijke druk dan een 3-in-1 ding. Dierenarts op stal zegt ook dat als je er helemaal niks aan doet verder het met de jaren erger kan gaan worden, en het dan na een paar rondjes stappen ook niet meer weg gaat dus ik zit er wel serieus over te denken.
Maar het zijn echt topdingen, dat zeker! Als ik het geld er voor zou hebben zou ik ze voor na de crosstrainingen willen hebben 

Ze staat in een buitenstal met een uitloop, dus eigenlijk staat ze gewoon in een beschut buitenmilieu
Ze heeft voor haar doen echt een teddy-vacht op dr hals en benen. Plek van deken is mooi glad
Als het goed is blijft ze hier gewoon lekker heel de winter onder
Heeft ze het vorig jaar ook goed onder gedaan
Noah heeft er tot nu toe nog weinig last van gehad... Ga vaak de dag na de enting gewoon lekker halfuurtje rijden.
zijn benen moet ik gauw weer eens scheren, zijn witte voorvoet krijgt altijd een rare sok
En Bokt doet daar altijd erg lastig over
Of een loopstal met een klein groepje van 4 ofzo zou ik ook heel leuk vinden