Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bijke schreef:Ik geef Joke mijn fototoestel wel in haar handen, die van mij zullen te veel beven van de zenuwen
Kijk er echt naar uit!
JENNx schreef:Ik heb nu eerst 2 x 3 vlechten gemaakt, en die moet ik nog aan elkaar naaien. Ik heb de uiteinden niet gevlochten, maar die ga ik samen vlechten, zodat de twee stukken samenkomen in een stuk. Aan de bovenkant ga ik inderdaad nog twee lange vlechten bevestigen zodat je ze op maat vast kunt maken op de schoft.
Maandag na schooltijd ga ik even langs Heike (kleinvak ...) om nog zo'n band te kopen, want die heb ik helemaal opgebruikt op mijn halster. Misschien dat ik wel met meer thuiskom.
Omdat ik de maat niet helemaal weet, moet ik wel even opschieten, want ik moet wel genoeg band kopen. Ik zie mezelf er wel weer voor aan om te weinig op te halen.
Ik heb trouwens ook nog even overlegd met mijn lerares, en die denkt dat het onderwerp "Arabische Nomadenstammen" te groot wordt om in mijn eentje een werkstuk van te maken. Daarom moest ik maar een deel uitkiezen, en dus heb ik de paardenkant gekozen. Ik doe het nu enkel en alleen over het Arabische paard en het showtuig + kleding van de mensen. En daar was ze wel heel enthousiast over..
Misschien wel interessant voor Joyce:
Maatjes vertelde ook dat zij altijd paard gereden heeft!![]()