Set_Elkol schreef:nee
Ah yuck foe

Naar jou luister ik toch niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), Djuun ziet er opt moment echt top uit
Fotootje van vorige week 

[MD] Witte vlekjes op hoofd en lichaam, birdcatcher spots??
wat is het toch een prachtige merrie. ze wordt steeds meer volwassen
En fijn dat je weer lekker heb gelest.

Wat een leuke stippies heeft Djuuntje, special effect!
Hoefbevangenheid sluit ze niet geheel uit, maar daar zijn de symptomen niet meer naar. Dit keer niet rad op linksvoor. Vermoedelijk uit de schouder (klap van een paard gehad?). Verder lichte symptomen van spierbevangen/verzuring. Zou best kunnen dat ie zich te druk heeft gemaakt, maar denk dat de spieren een flinke tik hebben gehad van de hoosbuien eergister, hij stond zonder deken, stom! Ze heeft bloed afgenomen voor algemeen bloedbeeld en spierenzymen. Nu drie dagen metacam en stappen tot we meer weten de gesteldheid van z'n spieren. Houdt het ooit op?!

Uitslag weet ik uiterlijk volgende week vrijdag.

Djuun zit er idd super uit zeg....foto ziet er ook lekker ontspannen uit
Djunekind ziet er goed uit! Ze wordt n pinto!
Fijn dat je paardjes goed gaan! Leuke plannen dus aan t uitbroeden? Cool!

. En wat betreft Nour je kunt inderdaad toch ook gewoon lekker recratief met hem rijden. Wel jammer dat hij niet op het land kan is daar geen weide gang?
.
mooier he zo.
vind Nour vast leuk! Wat een stoere foto ook van Yul 

Doe even een bijlees post van de laatste 2 pagina's anders is het geen doen meer
Spannend wat er uit het bloed komt.. Hoe gaat het nu met hem?
Ookal is het natuurlijk wel lastig lijkt me dat ze nu wat verder staat.
Het lijkt mij eerlijk gezegd echt fantastisch, je kleine uk daar dadelijk door de heuvels zien denderen en opgroeien. Alleen al dat soort terrein, dat kunnen wij hier gewoon niet bieden en daar heb jij en hij de rest van jullie leven profijt van! Mocht ik ooit een ukkie hebben, sowieso dat die naar zoiets in de opfok gaat
En ook gewoon in een grote groep, als ze met maar enkele andere staan dan ontwikkelen ze zich sociaal ook niet naar behoren. Liefst zou ik een ukkie met leeftijdsgenoten maar ook ouderen paarden willen hebben, gewoon een volwaardige kudde. Komt hij daar in een kudde met enkel leeftijdsgenoten of ook ouderen?
En na 18.00u mag je daar ook weer gewoon rijden, ideaal!
Nieuwe Horse & Dogger in dop?
(mennn wat leren honden dat toch 10000x sneller dan paarden hahaha). Of eens dubbele lijnen, wandelen, rechtrichten, grondwerk, schrikopstakels, genoeg te doen zonder hem lichamelijk veel te belasten en om even zonder toekomst doelen, wel lekker bezig te zijn. En dan kan je altijd over poosje hem zo nu en dan weer blij maken met kort buitenritje.
erna nog genoeg te doen voor het afstuderen, maar kunnen we iig 1 ding afstrepen.
. Hier mag van oktober tot mei overdag op het strand. Van mei tot oktober vanaf zeven uur s,avonds en voor negen uur S,morgens in de duinen /bos mag inderdaad het hele jaar. Nou snap ik dat wel hoor de stranden hier zijn in de zomer druk bezocht dat is ook niet met paarden dan. Klinkt super hoe het gaat met Raf en Nadesh lekker dat je al aan het opbouwen ben met hem het is wel echt leuk zoon jong paard alles leren zeker als ze zo braaf mee werken.
.
.
ze groeien gewoon veels te hard vind je ook niet.