[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:53

Amy ik weet even niet wat ik moet zeggen.
Ik heb hier kaarsjes branden. Ik had nog zo gehoopt dat er licht zou schijnen aan het eind van de donkere tunnel! De liefd alles straalt van jullie. Houden van is ook kunnen los laten jeetje pff wij wensen jou heel veel sterkte.

Ik ben zelf ook doodop op moment.(van verdriet) Onze diesel was van de week bij de dierenarts. Voor haar oogje deze werd dik. Heb een aantal dagen gezalfd voor we naar de dierenarts gingen maar nada!
De dierenarts had zo zijn bedenkingen maargoed we hielden moed tot we paar dagen terug bericht kregen. Ze heeft een gezwel ;(
De grond verdween letterlijk onder mijn voeten. Nu wacht ik op een telefoontje of het goedaardig is of kwaadaardig. Ze lijkt er niet zo veel last van te hebben. Soms zwelt het op en dan is het ineens weg. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val.

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:03

sterkte ook jij Victoria, snap dat je het graag even kwijt wilt.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:26

Ach victioria wat verdrietig toch :(:)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:50

SH*t zeg Victoria, hoop zo voor jullie dat t goedaardig is! Fingers crossed!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:59

Vic wat naar van jullie mooie meid :( Maar het hoeft nog niet het einde te betekenen, jullie zijn er goed vroeg bij dus vaak kunnen ze hem dan nog veilig verwijderen. :(:)

Amy, de juiste keus, is geen keus maar een plicht. Succes de komende tijd.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:05

Dos is dus echt een reus, niet alleen op de foto :Y) Dat wordt nog wat! Ben je nu al wat zekerder over haar afstamming?

Victoria wat ontzettend naar zeg, ik hoop dat het mee zit en het veilig te verwijderen is.

Noah had vandaag een makkelijk dagje, hebben zonder zadel met bitloos hoofdstel even 10 minuten dressuurmatig rondgehobbeld, en daarna nog even 10 minuten vrijheidsdressuur gedaan, 5min op z'n rug en 5 er naast :Y) Meet kon ik zelf niet _O-
Ik heb nog mega-ultra-giga spierpijn van afgelopen dinsdag (CrossOut, soort bootcamp op het buitenterrein van de sportschool. Sprinten in mul zand, squatjumps, touwen slingeren, monkey bars, burpees met gewicht in het zand etc) en mijn kuiten zijn echt te triest voor woorden, ik loop de trap af alsof ik in m'n broek gescheten heb :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:07

Iedereen echt enorm bedankt voor voor de steun en lieve woorden. Doet me meer dan in zeggen kan. Bedankt.
Inderdaad, het is geen keuze maar een plicht. Heb alles onderzocht en gemaild wat ik bedenken kon maar het is duidelijk dat er niets voor hem gedaan kan worden, dan hooguit met veel geluk er een weidepaard van maken en dat is ook niet eerlijk... als ik naar hem kijk weet ik dat het goed is.
Maar hij heeft wel weer even een lolletje gehad net :D hebben het heel braaf gedaan.
Joyce nogmaals ENORM bedankt voor jullie hulp!!

Ach Vic nee toch :(:) ik duim voor jullie!!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 07:03

Pff Amy meid, moedige beslissing. Vind het echt verschrikkelijk voor je :(:) Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, ga nog goed genieten van je ventje en ik zal duimen op een Um-Nash baby!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 09:14

Jij ook sterkte, Victoria :(:)

Ik heb Doortjes afstamming niet verder uitgezocht. De eventuele nieuwe eigenaar krijgt van mij alle informatie die ik heb mee, maar voor mij heeft het nu geen meerwaarde.
Het wordt echt een toppaard: groot, zeer correct, bewegen als de bliksem en een enorm nieuwsgierig en nuchter karakter. Die zie ik nog wel terecht komen in de eventing ofzo.

Afbeelding

Moet je ook zien hoeveel ruimte ze tussen haar voorbenen heeft, dit wordt echt een tank van een merrie <3

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 09:56

YildizArabs schreef:
raven schreef:
Zo die is opgeknapt (in de goede zin van het wordt) kat. Word alleen maar knapper
Leuk paard Jim
Joyce wat voor bit heb je er nu in hangen?

Volgende week woensdag ga ik naar de fysio, en krijg ik oefeningen op de flax chair, hoop dat me rug daar door weer wat losser wordt

Ik hoop t ook Joyce! Wat houdt zon flax Chair in? Klinkt als een wiebel stoel haha!

En ja, t wordt tijd dat ik je weer eens zie rijden! Djiez das lang geleden! En wil wel ritje samen maken hoor tijdens DAWRA pennyponykamp!! *\o/*

Ik heb geen paarden mee naar het ponykamp :o |( .
Waarschijnlijk komen we alleen zaterdag ff kijken verder niet, of ik moet hem voor die tijd de vrachtwagen in krijgen. Maa denk het niet.

Flax chair is idd een wiebel stoel zo kan je je bewust worden en van je bewegingen en wordt veel gebruikt bij ruiters.

Victoria jij ook sterkte hoop dat het mee valt.

Joyce veel succes op de show van het weekend.

Nicky succes in Utrecht vandaag.

Anika wat een leuke foto's van je knappe paardjes :9

Kat wat lastig situatie zeg maar ja beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig.

Amy vanzelfsprekend het had gister gewoon ff prio 1 bij ons, nu kan die het nog dus het moest gewoon.

Verder heb ik ook EETpaarden, dat is echt t beste wat ze kunnen. Eten en Dik worden.
Vanavond Met Amy nog ff dekken en dan door naar de show in België.

Iedereen die ik vergeten ben sorry me hoofd stroomt n beetje over :j :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:14

Ik denk ook dat Door een flinke tante gaat worden :j Beetje dappere middelgrote knol is wel wat voor mij in de eventing! :)) maar Noah gaat voorlopig nog niet met pensioen :Y) Die mag nog lekker de stoere veelzijdige arabier uithangen in de sport, zolang hij het leuk vindt en fysiek aan kan :) Hij is tenslotte nog een jonge god van 15 jaartjes :Y)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:16

Tammy_ schreef:
Ik denk ook dat Door een flinke tante gaat worden :j Beetje dappere middelgrote knol is wel wat voor mij in de eventing! :)) maar Noah gaat voorlopig nog niet met pensioen :Y) Die mag nog lekker de stoere veelzijdige arabier uithangen in de sport, zolang hij het leuk vindt en fysiek aan kan :) Hij is tenslotte nog een jonge god van 15 jaartjes :Y)

Je bent altijd welkom om haar eens te ontmoeten :D
Dan heb je over 3 of 4 jaar een opvolger voor Noah :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:59

Idd jee, grote meid! Waar denk je waar ze op uit gaat komen?

Jammer Joyce, nu moet Pat elke avond oefenen hahahaha!! :D
Veel plezier in Brugge!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 11:21

Door is idd groot zeg maar wat een lekker bekkie heeft die zeg.

Boy laat zich door niemand laden alleen door mij maar ga wel zo snel mogelijk oefenen met hem in de vrachwagen. Dus wie weet neem ik hem wel mee maar ff kijken hoe het gaat lopen.

Gaat goedkomen in België

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:08

Heel veel sterkte Amy, ik heb er verder geen woorden voor...

Ooh, Door is leuk!! <3 Wat ben jij gezegend met een mooie kudde paarden Annika :j

Sterkte Victoria :(:)

Al wat wijzer Kat?

Klinkt goed YildizArabs (wat was je naam ook al weer? :oo )

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:21

Kat is wijzer, lief dat je het vraagt!

DA was mooi op tijd, en Set is helemaal in orde. Voetje van baby gezien op de scan en hij of zij bewoog ook lekker, placenta was goed, de uier is mooi slap en koel. En Set was in goede conditie verder. Fijn om te horen! Was gelukkig de mannelijke DA, hij legt alles heel fijn uit, heeft haar licht gesedeerd en heel rustig gescand.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:25

Fijn Kat, en goed nieuws dus :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:26

*\o/* Jaa baby en mama zijn samen fit!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:38

Yildiz is de naam, Yildiz Arabians, Hahaha! :+

Oh fijn Katja! Hele geruststelling! Leuk om al iets van baby gezien te hebben!

Doe jij nou maar voorzichtig Joyce, zie je zo met Boyke van die vrachtwagen afdonderen! Bij jou kan nooit iets gewoon gaan, haha! :P
Maar zou wel tof zijn, ALS het gaat lukken, met de mannen n ritje! :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:42

Goed nieuws kat gelukkig! :D

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:19

Goed nieuws Kat.

haha ja klopt Yil daarom ook rustig aan. Maar t doel is er wel

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 14:41

Jeutje jongens... ik ben weer bijgelezen :') Zit nog steeds in Spanje, maar het internet is eindelijk gefixt hier, dus ik kon weer bijlezen... ruim 30 pagina's.

Wat een hoop is er gebeurd de afgelopen weken. Ik heb eigenlijk even de fut niet om overal op te reageren, maar ik wil vooral Amy heel veel sterkte wensen, net als Victoria en Maaike.
Daarnaast Annika ook veel succes met je keuze, wat moeilijk is dat.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:30

Hoi Eline :D geeft niks van jou begrijp ik dat je niet overal op reageert, normaal ben je een lieve bijlezer. Ik hoop dat je geniet!

Ik heb een hoofdstelletje voor Blue op de kop getikt :') weet niet of die past maar vind het wel leuk eentje te passen, ga er uiteraard verder niks mee doen. Even kijken hoe het staat.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:33

<3

Ik lees in elk geval altijd mee en ik leef heel serieus met iedereen mee, maar na 30 pagina's een samenvatting, terwijl ik ook eigenlijk nog op vakantie ben was een beetje veel. Maar wilde even aan iedereen laten weten dat ik meeleef en aan ze denk :D

Het is super hier, mijn ouders wonen echt op een schitterende plek hier en we hebben veel leuke dingen gedaan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:34

Foto Katja :D