raven schreef:Nu onderweg naar huid van de amateurkeuring af. Geweldige dag erg gezellig. Wij waren kampioen bij de veulens. Stalgenoten kwamen thuis met goud, zilver, 4e en een 5e plaats. Dus voor ons alle n top dag
Hey super Joyce, gefeliciteerd!!
En wauw yildiz....please keep on spamming!!
Wij zijn ook weer thuis. June zette een nette proef neer....ikke minder! moest met links beginnen te spinnen en dan rechts spinnen en recht weg naar cirkels....deed ik rechts, links, recht weg naar cirkels...
.
Score wordt altijd meteen omgeroepen, dus ik vol spanning, hoor ik ZERO! en denk...wat heb ik fout gedaan???? aaaaaaaaaaagh!
Zo ontzettend dom dom dom dom!!
Maar super trots op June, eindelijk loopt ze goed op de cirkels, niet meer overkruist springen achter en ook geen drafpas meer naar kleine cirkel. Goeie wissels! Doet me paard het eindelijk best toppie, loop ik de klunsen....duh.
Maar goed...oooooooooooit

Ooooooh en toen we thuis kwamen, liep onze hengst nog zooooo braaf achter het draaitje in zijn eigen weitje. Wauw. hadden we eigenlijk niet verwacht, want Nirvana stond een wei verderop vreselijk naar hem te lonken en Scarlet die bij haar loopt, kan nog wel eens lomp door een draad heen breken. Dus we hadden een orgie
verwacht en twee veulens volgend jaar
. Trots op ons ventje!