Ben ook zeer blij met haar. Ze is ook behoorlijk aan het wisselen. Zondag gaan we haar ophalen. ben nu al dagen aan het tellen Kijk ook erg uit naar haar veulen van Kenz Noor. Volgend jaar wordt ze gedekt
Majidah ziet er goed uit isabel, echt een plaatje!
Gefeliciteerd sabrina, met die prachtige merrie! Maar je hebt laatst toch ook een schimmelmerrie gekocht? die is toch ook gedekt door kenz noor? Iig succes met die mooie dame!
@esther; ja Amarii houden we eerst, we willen even wachten tot zijn broer of zus er is. Festima is 10 juli uitgerekend, en ja let's hope for a filly! er duimen een heleboel mensen voor ons dus dat is alleen maar mooi..
@Jazzfan, Mooie vosmerrie [ben gek op vossen met bijna of geeeeen aftekeningen] ...veel succes ,plezier met haar en een voorspoedige dracht voor volgend voorjaar gr,sas.
jazzfan, mooie merrie! van harte met de aankoop, kan me voorstellen dat de dagen niet snel genoeg kunnen gaan. isabel, wat is ze mooi en die ogen wendy, haha dat kan niet meer misgaan met al dat geduim.
Maharaja HDM( is echt heel extreem, precies zoals op de foto's).
Weet iemand waar dit ventje te zien zal zijn? Heb hem als veulen bij mama Yasmine gezien maar wil hem zeker nog eens terug zien! Oma Andira en opa Antar zijn nogal trots op hun kleinkind, vandaar
Dank je Ben er echt super blij mee! Heb er nog veel meer, en ook mooiere, maar de onderste 3 vond ik gewoon erg grappig dus vandaar meteen maar hier geplaatst! Ga nog een apart topic openen en ook op AV forum
nee idd, ik keek al op toen je zei dat hij zaterdag zou komen. ik denk dat hij het vergeten is, hij heeft het zo druk met al die shoots! hij zei dat ie zou bellen als er een datum bekend is, maarja komt vast nog wel eenkeer haha!