Hai Dames ik kom weer gezellig mee kletsen....
Heel wat gebeurt ondertussen...Huis in Geesteren staat te koop, wonen bij mn ouders in de bovenverdieping heerlijk weer op mn oude stek heb weer helemaal de rust te pakken
Asal gaat ook goed weer volop aan het trainen en ze gaat erg goed. Clublessen gaan ook goed, springen nog wat onzeker maar dat komt vooral door mij maar we zijn goed op weg....Volgende week weer cc en we hebben er weer zin in....genoeg over ons
Doe alleen even een bijleespost van deze pagina wand de rest is niet te doen....whaha
@Annika Ely ziet er idd goed uit..Osteopaat geen ervaring mee
@kat die set...als ik haar koppie zie wil ik haar altijd knuffelen wat een lief koppie heeft ze toch. Kan me voorstellen dat je het lastig met met Ilya weg brengen maar idd je doet het uit bestwil voor hem en set
@Yildiz nog proficiat met en UBER gave veulen...wat een plaatje zeg. Lekker met Tie getraind ennuh alles moet ook niet perfect gaan dan heb je geen huiswerk meer
@Gelske lekker vakantie heerlijk, geniet ervan
@Esmee dat is idd goed niet, hopelijk komen jullie er samen uit
@Joyce ook jij proficiat met je veulen..ookal zon lekker ding, ik zou je een x kunnen meeten woon niet heel ver van je
@Miranda heerlijk genoten van je Fuego, heerlijk in het water. Je kleine uk heeft ook genoten zo te zien, lekker een moddermaskertje. Je rij foto ziet er lekker uit...idd is best warm vandaag
@Tam wordt hij ook een bijrijpaardje??
@Nicky ik blijft zooooo fan van Dayem die kleur 
Lekker voor ut eerst zonder zadel op mn toppertje gezeten vorig week en wat was ze braaf