Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
__Nicky schreef:Mooie foto's van Mo
Oei Kelly, daar zou ik echt niet aan beginnen. Dat is vragen om problemen met een jong ongetraind paard zonder spieren.... Wacht nu eerst de osteopaat en de zadelmaker af. Begrijp ook niet helemaal waarom je rijdt met een niet goed passend zadel?
raven schreef:Zo die is opgeknapt (in de goede zin van het wordt) kat. Word alleen maar knapper
Leuk paard Jim
Joyce wat voor bit heb je er nu in hangen?
Volgende week woensdag ga ik naar de fysio, en krijg ik oefeningen op de flax chair, hoop dat me rug daar door weer wat losser wordt
amyz schreef:Kat ik hoop dat alles alsnog meevalt! Better safe then sorry natuurlijk maar kan me voorstellen dat het nu al helemaal niet fijn is om te scannen...
Verder even egopost. Zit te wachten op Joyce nu en dan dekken want nas is hartstikke hengstig! Ben niet helemaal in de jubelstemming die ik voor ogen had voor dit moment maar toch ook wel leuk en blij..
Verder is umoyax nu weer aan het happen ook. Geen ontkomen meer aan. Ergens nadat nas op 40 dagen dracht goed is gescand en voordat het koud en nat gaat worden ga ik umoyax laten gaan..