nadine, ja zeker leuk! weet je ook eens wie er achter die naam schuilt

jouw wolante en divo zijn ook een knap stel

isabel, trots zijn we zeker. mevr was weer helemaal in haar nopjes dat ze op de wei was

ctjelief, bedankt voor je compliment, die kleine gaat al helemaal naast haar hoefschoenen lopen

anneomie, jij ook bedankt voor je mooie compliment

Fenna, jammer dat je er zaterdag niet was. had ik je ook een keer in irl gezien. volgens mij heb ik je wel gespot op sint oedenrode met je zus, stond toen aan de andere kant van de ring. zeer zeker dat we trots op haar zijn. en heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien. geweldig dat je haar ook ziet als internationaal

missfcdber, ook bedankt voor het mooie compliment
corine1981, jij ook bedankt

aardpa, jij ook super bedankt voor je leuke reactie.
wendy, haha ja dat was malai. we hebben 262 punten gekregen. ik heb haar zelf voorgebracht en ze liet zich niet mooi zien qua vrij bewegen wat wel wat puntjes heeft gescheeld, desalniet onwijs trots

corine1981 schreef:Heel simpel gezegd:
Ik denk dat weinig juryleden het in hun hoofd durven halen een paard van mensen met geld af te kraken. De organisatie is daar niet blij mee, want de exposant zou wellicht niet meer op komen draven, je trekt dan minder publiek, weg show.
Edit: als aanvulling hierop: ik bedoel dus hiermee absoluut niet te zeggen dat Esther veel geld heeft...
Eerder andersom, het geld hier heeft denk ik een ander type paarden dan op de grote shows.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de winnaars geen kwaliteit fokken, maar wel dat het net ff anders kan lopen op internationale buitenlandse shows...
(OMG ik wil niet weten tegen hoeveel schenen ik nu onbedoeld aanschop...)
was het maar waar dat ik wat meer centen had

iedereen ontzettend bedankt voor jullie onwijs lieve en geweldige reacties. als malai goed genoeg is zal ze in ieder geval in de toekomst te zien zijn op een buitenlandse show.