Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar bedankt
een ander persoon heeft er toch altijd een andere blik op dan jezelf
nu vroeg ik mij af of ik er gewoon een knoop moet indoen of ik het beter zou dicht naaien ?! pleas snel een antwoord, want ik zit hier nu me elastiekjes XD Candy_x3 schreef:wat is een knipje ?

Ben echter lompe vernielzuchtige pony's gewend, vandaar.
jokari schreef:wahaha dat hollands ook altijd hé. Welk zinnig mens verstaat dat nu.![]()
Esther, je weet dat ik jouw creaties altijd mooi vind.Ben echter lompe vernielzuchtige pony's gewend, vandaar.
lijkt echt knalroze op de foto
ik snap wat je bedoelt hoor, daarom ook de uitleg dat je een idee hebt wat er "in" de borsttuig ziet en zo weet ik ook gelijk hoe mensen er tegen aan kunnen kijken
ik ben alleen niet zo goed in het verwoorden van...
)

heb bij beide kanten waar heb bit ziet riempjes/gespen omn het te verstellen, ook makkelijk gezien ik met westernbit moet kunnen rijden en met passen was alleen mn normale bit beschikbaar

ik weet niet of je het wat vind, maar je zou bijv je beide uiteinden aan mekaar kunnen vlechten en dat laten uitmaken in een grote flos. althans zo doe ik het want 2 losse teugels is niet voor mij gemaakt
maar op dit moment is de pagina showhalster zeker niet mooi en de tekst klopt helemaal niet. de site word vervangen en is bijna klaar.
jokari schreef:o ja, Candy, let je er wel op dat foto's alleen in link mogen ?
en mn moeder is nog zeker een uur weg
nu kan ik niet verder doen