Siel, gefeliciteerd!! Het is dan nog niet officieel maar wel bijna. Leuk hoor, komt vast wel goed met verbouwen enzo.
Joyce, lastig dat hij zulke moeilijke voeten heeft, maar gelukkig is er een oplossing.
Kat, lekker dik hoor, omdat ze vrij kort is krijg je nu eenmaal dat het de breedte ingaat! (had ik met mezelf ook! )
Leuk Yildis, haha, Zaartje heeft er veel lol van! En Tie loopt lekker!
Hier de hele dag droog, heb lekker gereden, was wel echt benauwd..had natuurlijk gelijk weer een tomatenhoofd. Alleen tussen 5 en 6 een goede bui (precies kunnen brommeren om de bui heen!) en nu weer een beetje. Fuego wilde te veel eigen initiatief tonen, ging elke keer wijken als ik een stuk van de hoefslag af ging rijden...als ik met mijn buitenbeen dan tegenhield ging hij gewoon lekker door met tegendruk geven ...kostte nog best wat tijd voordat hij begreep dat dat niet de bedoeling was. Maar hij doet echt zijn best en blijft steeds fijner actief.
mooie Tie, heb het met Arie ook geprobeerd om te rijden met hem los...niet zo'n succes die knuppel ging elke keer voor z'n moeder stil staan
Heb Pony op die manieren bitloos gereden, hackemore, kaptoom en kin gekruist. Op alle drie liep ze prima, ontspannen en goed te sturen, met kin gekruist had ze wat meer moeite maar liep ze wel enorm nageeflijk op zonder moeite.
YildizArabs
Geplaatst: 04-06-14 22:04
Hengst eigen misschien, haha?! Uit de oude doos, baby Nour;
Haha die Dayem, helemaal uit zn stekker met de bal
Adawi
Geplaatst: 05-06-14 09:26
Wat een prachtige foto’s Annika!
Zijn de flyers van Mo ondertussen wel al bezorgd?
Amy, dit is mijn eerste boomloos. Heb ‘m al uitgeprobeerd op de ijsco, dat beviel wel! Al is het natuurlijk afwachten hoe het op Jim blijft liggen. In stilstand ligt het netjes. Nu dus oefenen, want denk dat de eerste passen met het zadel weer spannend voor hem zijn. Was met zijn eerste keer deken ook. Niks aan de hand, tot ie ging lopen :’) Fijn dat Umoyax weer wat gegeten heeft. Hoe gaat het nu met hem?
Vervelend dat Raven toch op speciale ijzers moet. Hopelijk is het voor hem beter en hebben zijn voetjes de tijd om bij te komen.
Agossie, die Set toch.. Voor haar is het hopen dat we geen hete zomer krijgen met de laatste loodjes. Maar straks kan ze lekker moederen, ik verwacht dat ze het super doet! En wat word Blue mooi zeg! Ze lijkt al een stuk volwassener te worden! Trouwens.. Misschien een domme gedachte, maar het eerste wat mij te binnen schoot bij die vieze modder neus.. Zal ze dat niet vanuit nature/instinct doen om haar neusje tegen de zon te beschermen?
Hier was het gister de hele dag mooi weer, maar om een uur of 4 barste het los. Jeeutje was een water!
Haha, wat een leuke stills. En Zaartje is inderdaad huge!
Jim en ik hebben gister lekker in de bak geoefend. Ik had een zeil neergelegd, maar zijn met onze andere oefeningen bezig geweest. Dat het zeil aanwezig was en we er omheen moesten lopen, vond Jim al heel wat :’) Ach, zo oefenen we lekker verder, uiteindelijk zullen we eroverheen lopen! De oefeningen gaan steeds beter. Ik kan me beter ontspannen/spanning herkennen, waardoor Jim steeds meer vertrouwen krijgt en dus ook fijner mee gaat werken. Ondanks de wondjes van het spelen zit hij zo goed in zijn vel en vacht! Knapperd is het! Gisteravond nog even een fototje op de poetsplaats gemaakt. (Maak ik ook om te vergelijken hoe hij veranderd )
Kitty dat heb ik ook gedacht hoor dat ze instinctief zonnebrand opdoet Ze wordt inderdaad al een stuk meer 'paard' ik zat toevallig net gister oude foto's te kijken, pff wat een arm ding was het!
Jim ziet er goed uit zeg wat staat hij daar braaf.
Ik zie nu met Jim ook al zoveel verschil! Hij staat op de poetsplaats erg braaf, als er ook maar andere paarden binnen staan. Als alles op het land staat en hij alleen binnen, dan is het een draak!
En als hij zo naar achter kijkt, kijkt ie naar zijn reuze vriendin
Set_Elkol
Geplaatst: 05-06-14 10:44
Jim is ook al een stuk volwassener ja
Blue haar hele houding en oogopslag zijn sowieso enorm veranderd, ze is nu zo vrolijk en wat dominanter:
Zo daar was ik ook weer. Even mega veel bijlezen @Nicky wat een schattige foto lekker synchroon zonnen ,lekker zwemmen dit weekend heerlijk, wat leuk om te zien hoe Dayem zich zo vermaakt @Tamara wat ^*&% voor je vriendin zeg @Adawi wat een mooi zadel, lijkt me heerlijk zitten, ennuh leuke selfies, lekker spelende wijs met Jim bezig heerlijk op die manier trainen @Jessica mo wat een heerlijk paard om naar te kijken, en jullie zijn zoooooo goed bezig, toppers!! @Annika die fotos van je paardjes echt super mooi @Joyce (raven) heerlijk dat jullie samen kunnen rijden, heb geen ervaring met vocht in de knieen, het rijden komt wel weer, het gevoel raak je nooit kwijt @Kat arme set, last van dr dikke buik @siel gefeliciteerd met je huisje @Jazz-fan gefeliciteerd met de dracht @Yildiz wat lekker zo rijden met veulen aan de voet @Miranda heeft een tomaten hoofd heb ik nou nooit whahaah, fijn dat fuego actiever gaat lopen
Gister les gehad en druk aan het oefenen voor de almelose ruiterdagen. Ander bitje geprobeerd en ging echt super, in galop een flinke kap voor me echt top gevoel
Annikab
Geplaatst: 05-06-14 12:59
Tie weer aan het werk en jeetje wat is Zaartje GROOT, Yildiz, echt een beer! Grappig filmpje van Nour!
Uiteindelijk lekker gereden dus, Miranda!
Haha Dayem spoort niet
Knappe Jim!
Blue'tje met wintervacht, ze is echt opgeknapt!
Fijn dat het rijden zo goed ging, Joyce!
Ik hoop dat het vanavond droog is, lekker naar m'n kudde! Gisteren alleen maar even gezwaaid vanuit de auto, want het wat echt baggerweer
Haha, Nour was lekker bezig als kleintje! Mijn hengstveulen wilde altijd meerijden en steigerde tegen mams op als ik erop zat. Of hij ging lekker alleen op pad en sprong over het hek.
Dayem lekker uit zijn dak met de bal, wat is ie trapperig, heeft hij wel eens voetbal gekeken?
Jim gaat dus lekker, mooi zo!
Kat, zo zie je wel heel groot verschil!
Joyce, wat top dat Asal lekker gaat oprichten in de galop!
Vandaag ga ik niks doen, wil een beetje zo om de dag aanhouden voorlopig. Het wordt vanmiddag wel even een flink noodweertje, even de buienradar volgen. Vannacht heb ik ze ook thuis gehad, ze worden echt behandeld als watjes.