Je hebt namelijk veel meer kans dat ze hun best doen als ze het geld nog moeten krijgen.
Annika, het lijkt me stug dat ze een erge ontsteking heeft en antibiotica moet, misschien is het een beetje gevoelig maar ik zou het eerst even aankijken.
Haha, Letiz, die reigers zijn ook megagroot als ze hun vleugels spreiden!
Ik hoop dat het nu eens goed komt met een zadel!!
Lilian, succes met het halen van je vliegbrevet.
Over het werken in de paarden..ik heb op een manege gewerkt direct na mijn diploma, 's morgens uitmesten, 's middags les geven.
Het mesten wat echt te zwaar om heel lang te doen en ik verdiende geen hol.
Het was wel leuk om les te geven.
Ik ben daar gestopt (kreeg toen al rugproblemen) en ben part time in een bejaardenhuis gaan werken waar ik direct veel meer ging verdienen terwijl ik de helft van de uren maakte.
En ik heb af en toe gewoon privé lessen gegeven, dat heb ik altijd met veel plezier gedaan.

Ik snap dat de meeste denken dat het me toch niet gaat lukken, maar daarom heb ik juist een reden om nog harder mijn best te doen. En als ik het niet probeer gaat het helemaal nooit lukken natuurlijk.
en koeien gemolken, een detacheringsbureau gestart en geleid, in de detailhandel gewerkt, bij DA's en administratie. En vooral horeca, kroegen, discotheken, restaurants. dik 7 jaar lang terwijl ik overdag nog naar school ging 
Hopen dat het snel beter gaat dan!
wat erg! Verder geen gewonde paarden/mensen?