Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben nog niet op fb geweest dus zal straks eens kijken.

Ik ben ook nog steeds aan het browsen voor een boomloosje, maar ben er nog niet over uit wat ik wil
Hij vertrouwt ons echt niet meer als het om eten gaat
Wat dan wel weer even slikken was, was dat hij na een paar happen slobber ineens weer ''vertrouwd'' oren plat legde terwijl hij stond te eten en ik hem wilde aaien. Kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar toch... Ook nog een hele tijd bij de kopers van het veulen gezeten daarna, die zijn er ook ontzettend mee aan... Toen zij vorig jaar zwanger was had ze net zo goed niks hoeven zeggen want had het toch wel geweten; Umoyax legde ineens zijn hele hoofd tegen haar buik aan en gaf daarna een hooi-douche. Had hij nooit eerder gedaan en heeft hij ook nooit meer bij iemand gedaan. Hij wist donders goed dat er wat in zat
Ze zijn beiden juist heel erg gevallen voor het karakter van zowel Nas als Umoyax dus dit valt hun ook heel erg zwaar. Krijg gelukkig ook heel veel steun van ze.

)
maar met ijzers gelukkig wel. De smid ziet al heel veel verbetering in zijn voeten dus wie weet kan die er ooit nog vanaf en weer terug op zijn bloote voeten

Die is er tegen het einde van de dracht denk ik ook wel echt klaar mee
Maar dan heeft ze ws een knap kind uitgepoept, dus dan is alles weer vergeven 
Wat voor het paard het fijnste is, kan over gediscussieerd worden 

Dus mag blij wezen als ik dit jaar er al in zit, maar ga er maar vanuit van niet
Gelukkig een familie vol ideeën en kennissen en collega's die ook eigen bedrijven hebben, dus ben daar echt enorm blij mee
Het wordt mijn huisje, maar sta er zeker niet alleen voor. Ben iedereen daar ook enorm dankbaar voor
Misschien kan je daar wat mee.