Trouwens inderdaad prachtig veulen hoor!
Heb veel mooie paarden langs zien komen afgelopen weekend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:toeka schreef:er schoten me even de tranen in de ogen toen ik je bericht las. je support vanaf de tribune veroorzaakte een enorme glimlach van trots op mijn gezichtik rennend in de ring
jammer dat de kleine meid baldadig was en zich niet mooi liet zien, maar ach dat maakt mijn trots voor hun niet minder
bedankt voor je lieve woorden isabel
Graag gedaan meid, dit MOEST even gezegd worden.
Ik vind ook dat ze veel te weinig punten heeft gekregen voor hoofd en hals !
![]()
Mega trots mag je zijn en dit meen ik echt ! (niet schlecht voor een 1e fokprodukt).
Ik wil wedden dat ze op de buitenlandse shows meer gewaardeerd zou worden.
Ook vind ik Divo van Najjar een ontzettend grappig kereltje, prachtig koppie ook.
Mag je ook met recht trots op zijn Nadine (en Jarrebar uiteraard)
Kleine Hafeedaatje heeft zich ook ontzettend goed laten zien, er waren zeker wel een paar leuke veulentjes op de Nationale dit jaar
Djilan schreef:Even vraagje. Er waren hier toch 2 buitenlandse juryleden vd 3? Wat is dan het verschil tussen de keuring/show hier en die in het buitenland? Dat het er 3 zijn ipv 2?
Trouwens inderdaad prachtig veulen hoor!
Heb veel mooie paarden langs zien komen afgelopen weekend
Destiny02 schreef:Kan wel zo zijn, maar het blijft ook een feit dat de sheiks ook 'iets'meer geld te besteden hebben, om een goed paard van te kopen. De paarden van de sheiks winnen dan dus ook, gewoon omdat dit de betere paarden zijn. (Is misschien niet altijd zo, maar in veel gevallen wel.)
Plus als je het over Nederland hebt, heeft een fokker met 20 fokmerries ook meer kans om een kampioen te fokken dan een (hobby)fokker met maar 1 of 2 merries.
Het blijft natuurlijk ook een feit dat type in Nederland niet gewaardeerd wordt. Kijk naar de Regionale West, Bess Gloria, in mijn ogen 1 van de mooiste merries van Nederland, doet het internationaal ook heel goed op show, en wordt hier niet eens als kampioen of reserve kampioen aangewezen. Nou, ik snap wel dat je zo'n merrie dan alleen nog in het buitenland showt.
Djilan schreef:Ja dat weet ik nog
Stond op het SE-forum toch? Was door een stalknecht dat het paard werd voorgebracht. Is een hele rel geweest.
Destiny02 schreef:Het blijft natuurlijk ook een feit dat type in Nederland niet gewaardeerd wordt. Kijk naar de Regionale West, Bess Gloria, in mijn ogen 1 van de mooiste merries van Nederland, doet het internationaal ook heel goed op show, en wordt hier niet eens als kampioen of reserve kampioen aangewezen. Nou, ik snap wel dat je zo'n merrie dan alleen nog in het buitenland showt.
ArabianRanch schreef:Volgens mij is zij al wel reserve kampioen geweest