Gaaf Canisia dat ie het zo goed doet, knappe Raf. Heerlijk he als ze zo relaxt zijn op het strand
En een hele toffe foto zeg!Misschien zou je Farao idd een graasmaskertje om kunnen doen Eline? Wat een stiekemerd zeg
Mooi kleurtje krijgt Ilya Kat
Er staat bij mij een gewone buckskin op stal, maar dit is wel veel specialer zo met die zilveren manen. Je durft wel zeg zo op rodeo Blue door de wei
Annika fijn dat Eufie weer beter gaat. En Ely op haar nieuwe plekje, ook weer achter de rug
Hoe gaat het met jou? Veel last of valt het mee?Tam
Leuk he sporten hahaNoortje gaat lekker zo te zien Gelske, brave merrie. Kan je lekker de goed-leven-pondjes eraf trainen
Hier ook weer een druk weekend achter de rug. Zaterdag twee uur lang gestapt over de prachtige heide van Bussum. Wat is het daar mooi zeg! En morgen gaat Dayem het land op
Wel rustig opbouwen dus we beginnen met een paar uurtjes. Ben wel beetje zenuwachtig, staat een wat dominante en felle haflinger dus hoop dat het goed gaat en ik niet weer met een kapot paard zit...

) en we wisten dus ook niet waar die zat was het voor DA ook zoeken gelukkig kon het allemaal via de lies en was een drain dan ook niet nodig. Dus Quessie onder narcose en kans op buikoperatie was dan even wat meer stress als simpel die ballen eraf, maar ze zijn eraf en hij stond toen we kwamen fris en monter zijn hooi te eten, gaan straks weer heen en dan maar even verwennen met een poetsbeurt en hoop dat we hem vrijdag weer mee mogen nemen daar zullen Reem en Mas blij mee zijn die missen hun maatje best wel (zo dus ook erg fijn te merken dat ze alledrie op elkaar gesteld zijn)
ik ga vrijdag weer langs.
Hoe gaat het met het hafje samen?
DA gebeld, is vanochtend geweest. Haal ik Noah uit de stal, weg kreupelheid
Been nog wel dik en warm, maar temperatuur terug naar 37,2. Waarschijnlijk toch een lichte ontsteking door het restje mok dat er nog zat (was voor 90% weg!), dus AB gespoten, vochtafdrijvers voor 3 dagen en een mokverband voor 5 dagen. Lekker de wei op, en zondag eens longeren, als hij goed loopt maandag er weer op. Het lijkt dus mee te vallen, maar de komende paar dagen blijf ik even zijn temperatuur bijhouden voor de zekerheid.