Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Hij loopt echt mooi!
maaike1994 schreef:Het is goed dat je je werkpuntjes ziet, maar vergeet zeker niet de grote vooruitgang die jullie maken

piaffe zou ik persoonlijk ook echt niet aan beginnen.
Mo zou iets lager mogen van mij dat die knik uit z'n hals gaat. Sowieso zijn jullie ene top team dus dat komt vanzelf wel
Ben je ook nog afgevallen Jes? Ziet er goed uit joh.
. Ben echt zeer benieuwd wat deze twee gaan fabriceren 
jazz-fan schreef:Ja hoor.. Eindelijk verwachten we een baby in april 2015. Ben echt zeer benieuwd wat deze twee gaan fabriceren
http://i1347.photobucket.com/albums/p707/Sabrina_Elderhorst/collage-2014-06-04_zpscc82c3ee.jpg

liesB schreef:jazz-fan schreef:Ja hoor.. Eindelijk verwachten we een baby in april 2015. Ben echt zeer benieuwd wat deze twee gaan fabriceren
http://i1347.photobucket.com/albums/p707/Sabrina_Elderhorst/collage-2014-06-04_zpscc82c3ee.jpg
Gefeliciteerd Sabrina

Mo doet het allemaal zo braaf als ik je verhalen mag geloven, heb een beetje meer vertrouwen in hem en in jezelf, jullie kunnen het best wel zonder die hulpmiddelen, ben ik van overtuigd

We hadden schijnbaar wel geluk dat het erg rustig was, maar zeker de beroemde stukken zijn wel prachtig hoor
En alle horror verhalen van uren in de rij en rijen-dik voor de Nachtwacht klopte iig niet bij ons 

Vind t nogal wat, een doodsbang paard en n ruiter die t vertrouwen kwijt is... Zulke mensen zouden echt geen lessen mogen geven...
Zo vreemd zulke mensen.....
Zaterdag gaan we ons wagen aan een plons in de zee. Het wordt 30 graden 
YildizArabs schreef:Djiez... Fijn zon instructeur!Vind t nogal wat, een doodsbang paard en n ruiter die t vertrouwen kwijt is... Zulke mensen zouden echt geen lessen mogen geven...
Gelukkig gaat het met jullie nu weer super toch? Elke keer dat je foto's plaatst wordt t plaatje fijner en fijner! Keep up de good work!
Zit te denken of ik voor Tie Christel (osteo) niet ff laat komen en daarna alles weer oppak? Ze is al wel na de bevalling behandeld wat haar goed heeft gedaan, ff kijken, heb ook nog fijne oefeningen die ik met d'r kan doen. Qua osteo was er paar maanden terug niet zo gek veel aan de hand, misschien dus ff met die oefeningen eerst aan de slag.