Wat naar Joyce, sterkte. Je mannetje is wel prachtig, dat brede voorhoofd en idd die grote ogen!
Ik kon er niet meer tegen: ik heb zonet Daan z'n IJslanderbaard eraf gehaald, nu lijkt het weer net een echt paard Hij stond lekker te soezen terwijl ik overal de schaar langs heb gehaald
Hahahahaha als het dan klaar is voelt het zo lekker he Marije.. Ik heb vrijdag heel Zig zijn beren oren weer uitgeknipt alle snor en baard haren weer op een normale lengte.. en elke keer als ik hem nu zie denk ik.. LEKKER PAAARD! wij verwachten natuurlijk wel een before and after foto!!
Ja klopt ben er erg blij mee was even een zoektocht naar een hoofdstel met schoeven zodat het verwisselt kon worden. Maar nu hebben we een mooi showhoofdstel er bij
Ahhhhh dus nu loopt daan met een scheve baard?? Loopt hij straks helemaal te showen en staan die merrie's hem gewoon uit te lachen om zijn baard!
Haha ja Zig is echt een clown! Mama vertelde dat hij vandaag ook blij was in het weiland en om zijn draver vriend heen stond te springen van kom we gaan rennen en spelen!! Maar die dacht alleen maar.. gast doe normaal en eet je gras
Ik ga morgen naar de uitverkoop in Westerbork. Ik wil nieuwe jeans en een hoed, en kijk verder nog wel of er nog meer leuke deals te doen zijn
canisia
Geplaatst: 20-04-13 00:20
Ooh weer veeeel bij te lezen. Joyce wat een waaaaaanzinnnnigggg dier!!! Helemaal gaaf!! Tevens heeel veel sterkte met je moeder, ook voor Patrick! Nenaa, rood staat jullie goed zeg! Gave foto's! En Jessica, lekker koppie van Nena in je showhalster!! Ohh en heerlijk om te horen van Nourtje! Je mag trots zijn op je kleine grote hartendief!!
Wij hebben even twee hectische weken achter de rug, plotselinge verhuizing met de paardjes.. Maarrr alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen en we staan op een super stal! Vanwege de verhuizing wel de Endurance wedstrijd van morgen afgezegd, eerst maar even lekker laten settelen op het nieuwe plekkie. Vandaag eens de bak wezen verkennen met Shamitje. Lekker zonder zadel en sinds lang geleden weer eens oefenen met een neckrope! Ging nog best redelijk! maar je wordt zo heerlijk afgestraft als je verkeerde been/heup sturing hebt
Bedankt!!!! Maar ik droeg geen showhalster hahaha Mooi dat het eerste rondje in de bak al goed ging!! Alles komt vast op zijn beentjes terecht.
Marije, ik ben jaloers op je haha.
Even een algemeen vraagje.. Er is in mei een wedstrijd van de WRAN in Bleiswijk.. Ik kan daar dus te voet met Zig heen en zat te denken om mee te doen. Nu staat er op het inschrijf formulier dat er voor niet WRAN leden een toeslag van 3,50 ofzo bijkomt. Dus ik denk kaasie ik kan meedoen. Maar je moet wel een startnummer hebben.. dus ik daar voor kijken maar dan moet je wel aanvinken of je lid ben van wran of dawra oid. Kan je ook een startnummer aanvragen zonder lid te zijn van de wran oid of moet je eerst lid worden..
canisia
Geplaatst: 20-04-13 09:38
Whahahahahahaha ik moest even goed terug lezen, maar ik zie hem Lekker koppie van Nada natuurlijk!! hihi (Het was al laat he )
Nena je kan je startnummer aanvragen zonder lid te zijn. Alleen weet ik niet of je t red om ze op tijd te hebben. Startnummerskan je bij de swrn aanvragen.
Canisia verhuizen?? Waarom??
Thanks allemaal voor de lieve reacties. T is gelukkig niet meer zo heftig. Bijna alles is geregeld en wordt aangepastin huis.