Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:Aah, het 'buikje' van Aziz, die is lekker aan het groeienMooi zwart masker heeft ze toch.
Nog gefeli met de punten van je Hafeedaatje. Ik moet ook even Esther Besselink (toeka) een enorm compliment geven voor haar prachtige merrieveulen Malaika. Ontzettend exotisch veulentje met een prachtig kopke. Ze liet zich nog niet goed zien, maar dat is voor latere zorg... Je mag met recht trots zijn op haar en ook op je zelf, je liep daar maar mooi in de ring, precies zoals je wilde !!
toeka schreef:er schoten me even de tranen in de ogen toen ik je bericht las. je support vanaf de tribune veroorzaakte een enorme glimlach van trots op mijn gezichtik rennend in de ring
jammer dat de kleine meid baldadig was en zich niet mooi liet zien, maar ach dat maakt mijn trots voor hun niet minder
bedankt voor je lieve woorden isabel
ArabianRanch schreef:toeka schreef:er schoten me even de tranen in de ogen toen ik je bericht las. je support vanaf de tribune veroorzaakte een enorme glimlach van trots op mijn gezichtik rennend in de ring
jammer dat de kleine meid baldadig was en zich niet mooi liet zien, maar ach dat maakt mijn trots voor hun niet minder
bedankt voor je lieve woorden isabel
Graag gedaan meid, dit MOEST even gezegd worden.
Ik vind ook dat ze veel te weinig punten heeft gekregen voor hoofd en hals !
http://www.xs4all.nl/~qtec/AVS%20Nation ... _4085m.jpg
![]()
Mega trots mag je zijn en dit meen ik echt ! (niet schlecht voor een 1e fokprodukt).
Ik wil wedden dat ze op de buitenlandse shows meer gewaardeerd zou worden.
Ook vind ik Divo van Najjar een ontzettend grappig kereltje, prachtig koppie ook.
Mag je ook met recht trots op zijn Nadine (en Jarrebar uiteraard)
Kleine Hafeedaatje heeft zich ook ontzettend goed laten zien, er waren zeker wel een paar leuke veulentjes op de Nationale dit jaar