[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IlonavL

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 13:47

Ook van mijn kant heel veel sterkte Maaike! Wat een ellende zeg en dan zo behandeld worden, belachelijk!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 14:53

Weer wat geleerd over bier :D

Fijn dat Montoyo zo braaf was, Jessica, daar heb je toch een heerlijk paard aan!

Ben bang dat ik er uiteindelijk nog steeds met 4 zit inderdaad, Letizia, daarom probeer ik er nu alvast uit te komen :P

Stoere Djuun als springpaard!

Jeetje Maaike, wat een enorm gedoe! Hoop dat je snel ergens terecht kunt waar ze je wel kunnen helpen!

Ik duim voor jou en Umoyax, Amy!

Ik heb prachtige foto's van Reindert gehad, vooral van de kleine gup *\o/*
Helaas doet nu zijn server het even niet, waardoor ik ze niet aan jullie kan tonen, dus nog even geduld!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 15:12

Maaike :(:)
Ben benieuwd naar de foto's Annika! :)

pffff, net een vriendin aan de telefoon gehad, ze was met haar paard naar de kliniek omdat hij een dik been had en kreupel was. Wat blijkt, hij heeft een band bij de koot volledig afgescheurd. Optie 1 is in het gips voor 2 maanden en dan heel erg rustig aan opbouwen tot hopelijk recreatiepaard, optie 2 is in laten slapen... Ik moest gewoon (mee)huilen aan de telefoon, vind het zo erg voor haar!! -O-

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 15:14

Tammy_ schreef:
Maaike :(:)
Ben benieuwd naar de foto's Annika! :)

pffff, net een vriendin aan de telefoon gehad, ze was met haar paard naar de kliniek omdat hij een dik been had en kreupel was. Wat blijkt, hij heeft een band bij de koot volledig afgescheurd. Optie 1 is in het gips voor 2 maanden en dan heel erg rustig aan opbouwen tot hopelijk recreatiepaard, optie 2 is in laten slapen... Ik moest gewoon (mee)huilen aan de telefoon, vind het zo erg voor haar!! -O-

Wat naar, paard van een vriendin had zijn buigpees volledig afgescheurd aan de kogel...voor hem was er geen optie meer, was ook 21 jaar destijds. Hoop dat het goed komt met haar.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:37

Lijkt me inderdaad heel moeilijk Annika... verkopen is nooit leuk. Was er destijds met Biscuit ook best kapot van maar het Was en is wel echt de juiste keuze geweest, hij heeft zo'n super huisje gevonden en dat maakt het veel makkelijker om er vrede mee te hebben. Maar goed, die verkocht ik natuurlijk uit vrije wil zeg maar en in jouw geval ligt het natuurlijk anders omdat je 'moet'. Moeilijk hoor, jeetje...

Tam, dat zijn geen leuke berichten nee, kanonnen -O- Weet niet of ik voor zo'n enorm proces zou kiezen met twijfelachtige uitkomst maar hangt natuurlijk ook weer enorm van het paard en de situatie af. Wist ze al wat ze ging doen? Sterkte gewenst iig voor haar :(:)

Maaike laat het idd rusten en gebruik je energie voor jezelf :(:) snap je wel hoor, zelf vorig jaar ook zitten twijfelen of ik een zaak wilde maken van stallingsgeld wat ik volledig ten onrechte had betaald (lang verhaal :+ ) maar uiteindelijk alleen een jurist naar laten kijken en gehoord dat ik gelijk had en er verder niks mee gedaan. Had toen al zo veel op mn dak gehad van die persoon dat ik serieus een tijd bij moest komen en kon het allemaal even niet aan. Natuurlijk niet echt vergelijkbaar, maar in essentie wel; je kunt je energie beter in jezelf steken.
Alternatieve traject bedoelde ik ook naast regulier :j niet ter vervanging van iets, dat gaat natuurlijk niet. Maar misschien helpt het je net een beetje. Heb er zelf wel positieve ervaringen mee al was dat niet voor zoiets ernstigs als wat jij hebt :(:)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:43

Paard van mijn vriendin is nog maar 6 jaar. Ze gaat er nog een nachtje over slapen, ze wist het echt nog niet.

Ik kom om in het schoolwerk, ik denk dat ik even ga eten, de sportschool in duik en daarna ga ik wel weer verder :evaw:
net met de DUO gebeld trouwens, omdat ik graag een aanvullende beurs wil maar dat niet kan omdat mijn moeder en vader samen te veel verdienen daarvoor. Punt is, mijn vader heb ik al een jaar of 10 niet meer gezien en die betaalt nul komma niks aan mijn onderhoud of opleiding (toen hij nog alimentatie moest betalen was dat ook altijd minder dan wat er afgesproken was :+ ) dus ik vind dat ze hem niet in beschouwing mogen nemen daarvoor... moet ik een gigantisch pakket papierwerk gaan invullen omdat rond te krijgen!! -O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 16:53

Maaike ik duim voor je mee

Tam wat erg :o Ik zit ook met zoiets, Sets broer heeft hoefkanker en de DA had ook gezegd inslapen, zij (baasje) wil eerst verder kijken. Hij is denk ik 12 nu.

Tam DUO is een enorm papierwerk af en toe, ik krijg wel aanvullende beurs en dat scheelt inderdaad een hoop.

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 18:53

Wel bijgelezen, maar even een bijleespost van afgelopen pagina sorry. Was zo ontzettend veel.

Maaike, sterkte. Zoals de andere zeggen, steek je energie nu vooral in jezelf!

Annika, lastige beslissing.. Afscheid nemen blijft lastig..

Amy, ik duim nog steeds hard voor een mooi wonder voor jullie!

Tammy, heftig voor je vriendin. Begrijpelijk dat ze er nog even over moet nadenken. Is niet niks.. Heeft het paard veel pijn en staat hij nu op pijnstilling?
En DUO kan erg omslachtig zijn..

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:32

He Annika, heb ik wat gemist? Is Dos al verkocht? Of begrijp ik t verkeerd?

Morgen eindelluk weer paardjestijd! Pfff, zorg was me door lief dinnetje ff uit handen genomen omdat ik mezelf echt n slag in de rondte werk maar fijnste is toch wel m'n kanjers gewoon dagelijks te zien, ben helemaal ontregeld haha! Morgen dus ff Nour checken en daarna door naar de meidjes; voor Zaartje en Jazzy grondwerk. Tie ga ik voor t eerst weer es zadeltje op gooien, kijken wat ze doet... :=

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:04

Vandaag mijn verjaardagskado in ontvangst mogen nemen :) Ook al vieren we het pas zaterdag
Afbeelding

Ook nog even wat selfies proberen te maken tijdens mijn verjaardagsknuffels van mijn mannen :')
Niet echt gelukt hahaha

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

En wat is zo'n borstel toch interessant he
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:07

Ik hoop dat dat zadel jou wel bevalt :j gefeliciteerd!

Yildiz Annika heeft niks verkocht hoor, dat staat toch nergens? Juist dat ze twijfelt.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:13

Even Mo spam

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:17

leuk! is Aurid daar nu voorbrenger? Of nu Mo's voorbrenger? Mo ziet er goed uit!
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 03-06-14 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:18

kom zeg Katja, mag ook wel een complimentje voor Aurid af ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:19

hoezo dan :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:19

Dit was in het training weekend bij AF.

Op Zuid zien jullie wie het is :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:20

Ja Jes, ga je zelf rennen? :D

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:22

Woogy schreef:
Ja Jes, ga je zelf rennen? :D

Haha _O-

Ik ga wel rennen of Mo met me mee ren is een 2e :=

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:24

set_elkol schreef:

Yildiz Annika heeft niks verkocht hoor, dat staat toch nergens? Juist dat ze twijfelt.

Ik reageer op de post ervoor. Ik heb niet alles terug gelezen omdat ik het razend druk heb (en veel stress). Vandaar dat ik t ff vraag.

Mooie foto van Mo Jes! :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:26

YildizArabs schreef:
set_elkol schreef:

Ik reageer op de post ervoor. Ik heb niet alles terug gelezen omdat ik het razend druk heb (en veel stress). Vandaar dat ik t ff vraag.

Mooie foto van Mo Jes! :)

Dank je Yildiz.

Mo vandaag zijn hoofd geschoren ~~}>

Als het door gaat volgende week een foto shoot dan zien jullie hoe het geworden is :+ :P

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:01

Waw Mo ziet er goed uit zeg!!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:08

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:15

handsome! hij houdt wel van naar beneden duiken he :+

lijkt me echt gaaf om op zon powerhengst te zitten :P

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:18

set_elkol schreef:
handsome! hij houdt wel van naar beneden duiken he :+

lijkt me echt gaaf om op zon powerhengst te zitten :P

Dat is echt puur op mij heb ook een foto met het neusje een stuk beter zal hem even zoeken...maar ag op vreemd terrein zonder een greintje spanning...I am Proud!!

Maar komt wel mooi vanuit zijn schoft :D

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:20

Verder zit technisch kan er nogal een hele rits beter :D

Afbeelding