Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tammy_ schreef:Maaike
Ben benieuwd naar de foto's Annika!
pffff, net een vriendin aan de telefoon gehad, ze was met haar paard naar de kliniek omdat hij een dik been had en kreupel was. Wat blijkt, hij heeft een band bij de koot volledig afgescheurd. Optie 1 is in het gips voor 2 maanden en dan heel erg rustig aan opbouwen tot hopelijk recreatiepaard, optie 2 is in laten slapen... Ik moest gewoon (mee)huilen aan de telefoon, vind het zo erg voor haar!!
Weet niet of ik voor zo'n enorm proces zou kiezen met twijfelachtige uitkomst maar hangt natuurlijk ook weer enorm van het paard en de situatie af. Wist ze al wat ze ging doen? Sterkte gewenst iig voor haar 
snap je wel hoor, zelf vorig jaar ook zitten twijfelen of ik een zaak wilde maken van stallingsgeld wat ik volledig ten onrechte had betaald (lang verhaal
) maar uiteindelijk alleen een jurist naar laten kijken en gehoord dat ik gelijk had en er verder niks mee gedaan. Had toen al zo veel op mn dak gehad van die persoon dat ik serieus een tijd bij moest komen en kon het allemaal even niet aan. Natuurlijk niet echt vergelijkbaar, maar in essentie wel; je kunt je energie beter in jezelf steken.
niet ter vervanging van iets, dat gaat natuurlijk niet. Maar misschien helpt het je net een beetje. Heb er zelf wel positieve ervaringen mee al was dat niet voor zoiets ernstigs als wat jij hebt

) dus ik vind dat ze hem niet in beschouwing mogen nemen daarvoor... moet ik een gigantisch pakket papierwerk gaan invullen omdat rond te krijgen!!
Ik zit ook met zoiets, Sets broer heeft hoefkanker en de DA had ook gezegd inslapen, zij (baasje) wil eerst verder kijken. Hij is denk ik 12 nu.
gefeliciteerd!
set_elkol schreef:Ik hoop dat dat zadel jou wel bevaltgefeliciteerd!
Yildiz Annika heeft niks verkocht hoor, dat staat toch nergens? Juist dat ze twijfelt.
YildizArabs schreef:set_elkol schreef:Ik hoop dat dat zadel jou wel bevaltgefeliciteerd!
Yildiz Annika heeft niks verkocht hoor, dat staat toch nergens? Juist dat ze twijfelt.
Ik reageer op de post ervoor. Ik heb niet alles terug gelezen omdat ik het razend druk heb (en veel stress). Vandaar dat ik t ff vraag.
Mooie foto van Mo Jes!
set_elkol schreef:handsome! hij houdt wel van naar beneden duiken he
lijkt me echt gaaf om op zon powerhengst te zitten