Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 23:01

Malu, wat goed zeg! Mooi al snel een nieuw huisje gevonden. Goed bezig!

Nena, leuke foto's.

Nancu, fijne hobby dat hout :P
Cyann weer geslaagd met broeken, die kan dus weer lekker vooruit.
Ik baal ervan dat ik altijd maar zo alleen ben met het rijden. Begin me er steeds meer aan te ergeren. Alleen is ook maar alleen he. Nooit gezellig met iemand buiten rijden enz enz. Blehhh

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 07:00

Opladen die handel en samen ritje maken?! :P

Mooie foto's Nenaa! Dat rood staat jullie goed.

Ga zo ook n vroeg ritje maken. Het zal wel loeidruk zijn dus even goed nadenken waar ik naartoe ga. Iedereen een fijne dag!

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:33

ook jij een hele fijne dag meis. Geniet ervan daar in die mooie natuur.

Ik bedoelde eigenlijk meer dat het gewoon altijd stil is hier om me heen. In het bakwerk is het net zo.
9 van de 10 keer alleen. Buitenritje ook alleen. Altijd alleen. :P

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:12

ik heb vanmiddag mijn nieuwe pad binnen gehad en mijn nieuwe showbit!
Wauwie!! Ben er helemaal weg van hihi *\o/*
Nu wacht ik nog op mn nieuwe showhalster :D

De pad <<)
Afbeelding

Morgen een foto van het bit! ;)
Heb vandaag dus weer gereden voor het eerst. Ging echt super weer. Hoop zo dat het nu klaar is met die kreupeltjes.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:26

Ze ziet er goed uit Jes! Benieuwd naar je bit! En ja idd, je hebt wel weet genoeg pech en oliebol gehad voor heel 2013! Laat t je nu maar eens mee zitten! :(:)

Vandaag na m'n werk Tie nog (los) gelongeerd en daarna in de vlechten gezet en, omdat ik toch tijd over heb nu zo zielig zonder Nour, verwend met een T Touch massage. Madame vond t heerlijk! Was zo lief en aanhankelijk! :+: Moet haar dus maar eens vaker verwennen, meisjes houden nu eenmaal van tutten haha!

Staat trouwens een meisje bij ons op stal met een Shagya Arab. Ze zoekt n nieuwe uitdaging die bij haar en haar merrie passen. Ze gaat waarschijnlijk mee naar Luttenberg om wat westernsfeer en DAWRA te proeven. Leuk! Straks weer een westernarabliefhebber erbij! *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:33

kijk das leuk yil! Straks behoor je nog tot de proppers van de DAWRA haha ;)
Dat tutten houden we hier ook wel van ja. Moet ook de TTouch gaan leren denk ik voor extra verwennerij.
Ik had haar sokken vandaag lekker gewassen, daar staat ze ook altijd mooi bij weg te doezelen.

Ja, nada ziet er idd weer goed uit. Alleen de spiertjes zijn wel weer een heel eind verdwenen. Maar daar werken we weer aan hoor! :D
Heb weer zo fijn gereden vandaag. Heerlijk genoten. Alles op 1 handje en net zo braaf. Soms ff bijsturen, maar ach dat mag na een tijd van stil staan. Was 2x corrigeren en toen had ze m weer. hihi
Spinnen doet ze ook gewoon nog en lekker ook! _/-\o_

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:44

Oehhhh wat een vreselijk leuke pad!!
Waarom kan ik zulke leuke dingen nou nergens vinden.. ben benieuwd naar de rest!

Zig is maar verwend met gras eten de afgelopen dagen want ik lig ziek op bed! Gister heeft mama hem gedaan en vandaag was hij beledigd toen hij mij zag haha hij vond het niet nodig om mij vrolijk hinnikend te verwelkomen.. daarna maar weer gelijk naar bed gegaan want heb die paar minuten daar heb ik een heel pakje zakdoekjes we gesnoten.. yum

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:06

Bimmetje schreef:
ik heb vanmiddag mijn nieuwe pad binnen gehad en mijn nieuwe showbit!
Wauwie!! Ben er helemaal weg van hihi *\o/*
Nu wacht ik nog op mn nieuwe showhalster :D

De pad <<)
[ Afbeelding ]

Morgen een foto van het bit! ;)
Heb vandaag dus weer gereden voor het eerst. Ging echt super weer. Hoop zo dat het nu klaar is met die kreupeltjes.

echt prachtig en stoer staat het Nada, en je andere showpad die zwarte met lederen boord, denk dezelfde als ik ( haha) :o .??
En je showhoofdstel enzo!

Blij dat het super ging het rijden!

mvg Glenn

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:22

Prachtige set Nena!! Indrukwekkend! En beterschap :(:)

Fijn dat je een plekkie hebt Malu, ik hoop dat je volgend jaar op een showtje komt. Ik zou jullie graag eens in het echt willen zien rijden :j

Jessica heeft mooie nieuwe spulletjes, ben benieuwd naar je bit! En fijn gereden, want heerlijk dat je na zo'n tijd gewoon weer simpel kan wegrijden. Beetje rust is voor jullie nu wel welkom denk ik zo!

Ben benieuwd Yildiz, straks hebben we weer een lid erbij :D

Ik ben zaterdag met mijn waterfobische ruintje.... in het water geweest :D Hij deed het eigenlijk zonder veel moeite, had ik écht niet verwacht. Aangezien hij altijd zooo moeilijk doet met zelfs maar kleine plasjes water in z'n paddock.

Tadáááá (oh en ik ben helemáál niet trots :D :):) *\%/* )

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 21:59

Brave Daan! En gekke Marije... Dat zijn leuke oefeningen in je bikini met 25+ C hahaha!!! *\%/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 22:00

Beterschap Nenaa!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:10

D'r is in de buurt nog een dieper ven, dus die bewaren we dan voor de 25+ graden _O-

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:28

Bedankt!
En ik geloof dat Daan daar in het begin net zo over dacht yildiz..
Maar als baasje Marije haar spijkerbroek nat maakt kon Daan het niet laten om het baasje te volgen.. Baaje een natte broek.. Daan natte benen!

Wat zijn jullie toch leuk samen! Brave Daan!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 15:59

Marije, wat doet daan dat goed zeg!! Top combi zijn jullie nu al! :D

Glenn, thnx! Ja me showpad komt ook nog enzo.... ooit. hihi
Hier eerst een foto van nada met haar nieuwe showbit ;)

AfbeeldingAfbeelding

Vanmorgen weer super lekker gereden. <3

Nenaa, beterschap!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:55

Hele mooie set op Nada, Bimmetje staat haar echt knap!!
Mooi hoofdstel en mooie teugels, mooi bit is inderdaad heel fijn!! Super dat je weer zo fijn hebt gereden! Jullie komen weer super in vorm!!

Wat doet die Daan van jouw het super goed zeg Marije!! Knap werk!

OOk veek beterschap gewenst Nenaa!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:06

thnx glenn! :o
Ja hoop echt dat ze nu goed blijft lopen ook. Morgen en donderdag heeft ze rust en dan vrijdag weer rijden.
Nu alweer zin in! :j

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:25

Glenn, hoe gaat het met de bouw van je paradijsje?
En met shameless en de rest?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:04

Nog veel werk, maar langzaam schieten we op! De stal is aan de buitenkant bijna af! De poort is sinds zaterdag ook gesloten en ingewreven!
De binnenwanden van de stallen zijn ook bijna ok, waterleiding ligt er, stroom en draden zijn we aan bezig!
de afvoerbuizen en grachten nog veel werk, ....
nu is het de binnenkant van de gang enzo afwerken, isolatie enzo is ook al gebeurd!
dus ja het zal nog wat duren, maar ja als we alles zelf doen en 1x tot 2x in de week kunnen werken!

Met Shameless ok, ene dag is hij super kalm en dan soms ineens wordt hij heel druk! Dat zijn die hormonen en dan nog eens een merrie die moet bevallen naast je staan! Dan wil je als kleine puber toch eens over de muur gaan kijken en dan moet hij van Juan naar de kerk haha!

Ik had hem wat vrij laten lopen en wou wat oefeningen doen zoals voorwaarts, halt houden achter, hoofd laag, hoofd tot tegen flank, links en rechts, maar hij was enorm afgeleid door de tractors die rondom de velden aan het bewerken waren!

Ik zal met hem nog extra veel werk hebben om die aandacht bij mij meer te krijgen, en als hengst wil hij dan soms eens pisten, maar de ene zegt je moet hen soms eens een kans geven tot ze precies willen pitsen en dan corrigeren! en niet op zijn mond enzo, maar op zijn borst of schouder, of been! Dus ja ik probeer telkens wat uit! Een hengst is toch méér werk voor alles!

Tot eind deze maand staat hij bij Juan en dan komt hij terug en gaat hij normaal naar het Ki centrum om te kijken of hij gezond is, en daar hem leren springen op de bok om zo hopelijk zijn eerste date snel drachtig (kleindochter van twd tabasco) te krijgen! Natuurlijk dekken wil ik niet voor blessures, heb mijn blessures door heen mijn jaren al gehad en dan misschien weer wat voor te hebben en weer niet te kunnen starten met hopelijk een jong paard voor de western sport!

En dan krijgt hij wat rust en dacht in de winter hem misschien zadelmak te laten maken! Hij is nog nu zo aan het groeien dat ik het nu nog maar laat!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:51

Nou het schiet allemaal al lekker op dus. Heerlijk!!
Vergeet niet zo nu en dan eens wat foto's te plaatsen hoor, ben heel benieuwd.

Ja de aandacht erbij houden is toch een beetje Arabier eigen vermoed ik hihi
Bij hengsten mischien dan nog net een tikkie erger als bij de merrie's, maar die van mij kan er ook wat van hoor. ;) Vind alles interessant.

Maar een vraagje: wat is 'pisten' ? Ik ken dat woordje niet. :o

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 21:06

Ik denk uitschachten? Of niet Glenn?
Meningen zijn daarover verdeeld. Persoonlijk vind ik het natuurlijk gedrag van n hengst wat je niet moet afstraffen. Beter zijn aandacht weer bij jou zien te krijgen. Maar goed, er zijn er ook die dan n rotschop tegen z'n buik aangeven. Ieder z'n manier, ben niet overtuigd van t laatste en denk, nee weet, dat t ook anders kan.

Vandaag fotootje Nour van z'n geschoren manen (minimaal gelukkig hihi). Hij is blij en iedereen is serieus dol op m. Ja tis echt n hartediefje! Hij staat nu al bekend als de vrolijke vervelende puber, haha! Nour kennende is hij dus goed op zijn gemak en helemaal zichzelf! :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 22:31

Haha nour is dus een echte chameur. Heerlijk!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 23:11

Fijn dat de stal zo opschiet Glenn!!
Ik wil idd ook wel een aantal foto's zien natuurlijk!

Nour is daar dus al behoorlijk de man! Alle hartjes al verovert haha. Fijn om dat te horen.
Ik ben nog steeds ziek maar moest vandaag wel op stal zijn voor de hoefsmid. De staleigenaar besloot een van de container stallen even weg te halen dus dat was met 2 heftruc dingen en een enorme tractor met oplegger er achter een hele volksverhuizing.. en dit terwijl dan ook de mani-/ pedicure kwam. Zig vond het allemaal wel erg spannend en heeft het trucje uitgevonden.. zich met zijn volle gewicht afzetten op dat mooie paaltje waar zijn voet op moet rusten om te vijlen.. en met een mooi sprongetje naast de hoefsmid met 4 beetjes weer neer te komen.. en ik sta daar met mijn koortsige zweet hoofd.. uiteindelijk had hij wel weer mooie nagels en kon ik mijn bed weer in..
Gelukkig heb ik een lieve mama die vanavond zijn stal nog wilde doen en meneer even wilde laten rennen
Ik lig weer oiv medicijnen in bed

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:00

Ik kom even spammen met onze nieuwe aanwinst.
Meet Forelock's Yacky Chan
Afbeelding

Weet dat ik wat laat ben :o met de foto maar t loopt momenteel allemaal niet zo lekker.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 12:03

Mooi mannetje! Die ogen... <3

Gaat het niet goed?!!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:46

Nee thuis gaat t momenteel niet goed.me moeder gaat heel hard achteruit door der ziekte.
Vandaar dat ik niet heel veel reageer.