"Op de thee vanmiddag" bij Stallone, dekhengst, 23 jaar!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arabian_Girl

Re: "Op de thee vanmiddag" bij Stallone, dekhengst, 23 jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:33

Ik gok zomaar voor t dekseizoen gebruiken en hem daarna wegdoen Knipoog
Volgens mij maakt hij er genoeg winst op. Als je ziet voor wat voor bedrag hij weg mocht.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:43

ik heb geen idee of er vraag is naar zijn sperma.
maar ik denk dat je gelijk hebt,zou niet weten wat hij er anders mee moet,stefan is een handelaar dus die koopt hem echt niet,om in de wei te doen tot zijn dood.
nee hij ruimt hem grof gezegt gewoon op als ie er niks aan heeft,zo gaat dat op een handelstal,je koopt om aan te verdienen.en dat weet de vorige eigenaar ook,die koos er ook voor om de hengst naar een handellaar te doen.
denk ook niet dat er veel andere opties waren voor de vorige eigenaar,handelaar slacht,of tot zijn dood houden.
het valt niet mee,om voor een oude hengst nog een goed plekje te vinden om zijn oude dag te slijten

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:47

Vraag me alleen af waarom zij hem van MP af heeft gehaald (omdat ze hem miss zelf wilde houden/kopen) En vervolgens is ie ineens aan hun verkocht Scheve mond Beetje raar. Want geloof dat er wel een paar mensen waren die evt interesse hadden en wat dingentjes probeerde te regelen.

Yrrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 23:08

Ze heeft hem waarschijnlijk van Marktplaats afgehaald omdat ze hem aan Van Haastert heeft verkocht.
En dat er mensen interesse in de hengst hadden? Ja, er werd (en wordt nog) veel heen en weer gepraat, maar niemand deed daadwerkelijk iets. En nu hij bij Van Haastert staat roept iedereen ook alleen maar ach en wee. Daar kun je nog heel wat pagina's in dit topic mee vullen, maar je komt er geen steek verder mee. Persoonlijk vind ik dit topic dan ook zinloos worden en mag er, wat mij betreft, onderhand een slotje op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 06:56

Yrrah daar ben ik het niet mee eens omdat wij willen dat die hengst goed terecht komt.
Als het aan mij lag was ie allang hier in Den Bosch maar ik ben ook nog maar een kind en mijn moeder heeft nog gezag over mij en tot die tijd kan ik niks doen.
Mijn moeder had overgens ook wel gelijk stel dat die super ziek hier zou aankomen en die rekeningen van de da daar word je niet vrolijk van hoor.
Cassie18 sorry dat ik het moet zeggen maar je komt echt niet geloofwaardig over.
Ik zou zeggen jij kent je verhaal laat gaan.
En laat die mensen een keer reageren als ik weet dat er iets niet pluis is in een topic dan ga ik me er wel mee bemoeien als het over mij gaat. simpel zat ik ben toch al goed in de aanval en zeker in de defence.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 10:04

Yrrah schreef:
Ze heeft hem waarschijnlijk van Marktplaats afgehaald omdat ze hem aan Van Haastert heeft verkocht.
En dat er mensen interesse in de hengst hadden? Ja, er werd (en wordt nog) veel heen en weer gepraat, maar niemand deed daadwerkelijk iets. En nu hij bij Van Haastert staat roept iedereen ook alleen maar ach en wee. Daar kun je nog heel wat pagina's in dit topic mee vullen, maar je komt er geen steek verder mee. Persoonlijk vind ik dit topic dan ook zinloos worden en mag er, wat mij betreft, onderhand een slotje op.

Ik zeg tot dat er gezegt was dat ze hem eraf had gehaald omdat ze hem wss zelf wilde houden oid

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:03

als ze hem zelf wil houden is het toch ook goed,snap niet helemaal wat het doel is in dit topic,ja dat de hengst een goed adres kreeg,wat niemand op bokt hem kon bieden,nu heeft hij een plekje gevonden,(denk dat hij nog geluk heeft gehad ook,want de meeste handelaaren hadden hem niet eens gekocht,of metteen laten slachten)geef een ander dan ook de kans,om goed voor hem te zorgen,en als je dat dan niet gelooft,ga dan niet iemand zijn verhaal hier op bokt,in twijfel trekken,en iemand die het mischien wel goed met hem voor heeft beschuldigen van dit en dat.
ik zou zeggen,al je haar verhaal niet gelooft,en je bekommert je zo om de hengst,stap dan in de auto en ga bij hem kijken!!
dat speculeeren help je het paard ook niet mee.
eerst zien hoe hij erbij staat,en dan oordelen en een oplossing vinden.tenminste dat lijkt mij het beste voor deze hele situatie,en voor het paard!
amen!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:22

Dan is het toch goed ??? Aangezien ze dat dus NIET gedaan heeft en hij nu daar staat. En schijnbaar ken jij dus die plek ook niet.
En behoorlijk gek he dat we mensen met maar 1 post en precies dan hier in dit topic niet geloven. Dat het zo'n goede plek is OMG .

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:23

Moderatoropmerking:
Slotje voor overleg.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:11

Moderatoropmerking:
Het slot wordt definitief. Alles is wel zo'n beetje gezegd en het wordt er niet gezelliger op.