Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilan schreef:toeka schreef:en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon
Na een fiks noodweer dan wel
Hier was het net flink aan het stortregenen incl onweer...
Bliksem heeft vast en zeker in de schuilstal gebivakkeerd. Bij een paar drupjes vlucht hij daar al heen
Djilan schreef:toeka schreef:en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon
Na een fiks noodweer dan wel
Hier was het net flink aan het stortregenen incl onweer...
Bliksem heeft vast en zeker in de schuilstal gebivakkeerd. Bij een paar drupjes vlucht hij daar al heen
Djilan schreef:Zahlina schreef:Bliksem heeft vast en zeker in de schuilstal gebivakkeerd. Bij een paar drupjes vlucht hij daar al heen
Ik zie hier steeds paarden heen en weer rennen.
Bij droog weer durven Gvarna en Dodo zomaar uit de stal te gaan maar als er dan ook maar 1 druppel valt zie ik die twee heel hard terug rennen naar stal.
Valt ook wel op dat die twee de enige zijn die dus nooit nat zijn, aramietjes zijn het ipv arabiertjes
sherif schreef:durf een wedje te leggen dat iedereen die nu danst een vrolijke glimlach heeft op zijn of haar gezicht..(dus het zonnetje staat niet alleen aan de hemel maar nu ook op menig gezichtje)![]()
![]()
![]()
![]()
ArabianRanch schreef:sherif schreef:durf een wedje te leggen dat iedereen die nu danst een vrolijke glimlach heeft op zijn of haar gezicht..(dus het zonnetje staat niet alleen aan de hemel maar nu ook op menig gezichtje)![]()
![]()
![]()
![]()
Van die glimlach, dat kloptmaar dit heeft 'voor ons' wel een andere reden
![]()
ArabianRanch schreef:sherif schreef:durf een wedje te leggen dat iedereen die nu danst een vrolijke glimlach heeft op zijn of haar gezicht..(dus het zonnetje staat niet alleen aan de hemel maar nu ook op menig gezichtje)![]()
![]()
![]()
![]()
Van die glimlach, dat kloptmaar dit heeft 'voor ons' wel een andere reden
![]()
sherif schreef:wil je het delen met ons
Djilan schreef:Djilan schreef:Ik zie hier steeds paarden heen en weer rennen.
Bij droog weer durven Gvarna en Dodo zomaar uit de stal te gaan maar als er dan ook maar 1 druppel valt zie ik die twee heel hard terug rennen naar stal.
Valt ook wel op dat die twee de enige zijn die dus nooit nat zijn, aramietjes zijn het ipv arabiertjes
Ah Bliksem is dus niet de enige in de familie die niet van nattigheid houdtGing hij bij jou ook bij een paar spatten al schuilen (met Dodo)? Op stal moeten ze er altijd om lachen. Als hij eten heeft blijft hij nog wel staan, maar zo niet schijnt hji echt met een schuin oog omhoog te kijken, om te draaien en met de staart in de lucht in draf of galop richting de schuilstal te vertrekken
Evita gaat er dan ook maar achteraan...
Gisteren heeft hij ook heel wat tijd in de schuilstal doorgebracht, hij had de regendeken gisteravond toen ik kwam nog om en die was helemaal droog, net als zijn manen edDeken afgedaan (spierpijn was weg) en even later stond hij in een stortbui gewoon stug door te eten
Tja, prioriteiten
dakhilah schreef:hoi,
Die van mij staan lekker binnen nu op hun hooi te knabbelen ...af en toe komt er zo'n koppie door het luik even naar buiten gluren en dan met zo'n blik van ...hahahahaaa...ik sta hier goed en droog met een berg hooi!
De lucht is hier nu best weer erg donker aan het wordengetverrrrrr...
gr,sas.
dakhilah schreef:Ik dans me het schompes hier maar het mag niet baten!!! het plenst als een gek!!!...en ik dans nu dus als een boer met kiespijn!!!
Djilan schreef:Nou hier hangt weer een bui in de lucht
DunjaR schreef:Djilan schreef:Nou hier hangt weer een bui in de lucht
Echt??!! hier geen wolkje aan de lucht en stralend zonnetje (ik lijk Piet Paulusma wel)