[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stef_Rashidi

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:30

Tuurlijk helpt de zonnedans
Nu kan je tenminste lekker buitenrijden met dit zonnetje

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:35

Djilan schreef:
toeka schreef:
en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon Haha!

Na een fiks noodweer dan wel Clown
Hier was het net flink aan het stortregenen incl onweer...

Bliksem heeft vast en zeker in de schuilstal gebivakkeerd. Bij een paar drupjes vlucht hij daar al heen Haha!

dat weer van jullie zullen we net ook hebben gehad, nou begint de zon weer te stralen, tis niet te stoppen Pling

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:35

zie je wel waar het dansen wel niet goed voor was/is Haha!

van mij mag de lente ook wel weer beginnen en de dagen mogen wel weer wat langer worden (maar goed dat hebben we allemaal in het vooruitzicht)..of zullen we de LENTEDANS gaan doen met z`n allen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ja

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:36

Jahaa, ik dans mee
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door corine1981 op 28-02-07 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:36

Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Knipoog Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! das duidelijk Haha!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:38

nou meiden wedden dat de Lente snel zijn intocht gaat maken:

danst vrolijk verder

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:40

Djilan schreef:
toeka schreef:
en wat komt daar om de hoek zetten..... de zon Haha!

Na een fiks noodweer dan wel Clown
Hier was het net flink aan het stortregenen incl onweer...

Bliksem heeft vast en zeker in de schuilstal gebivakkeerd. Bij een paar drupjes vlucht hij daar al heen Haha!

Ik zie hier steeds paarden heen en weer rennen.
Bij droog weer durven Gvarna en Dodo zomaar uit de stal te gaan maar als er dan ook maar 1 druppel valt zie ik die twee heel hard terug rennen naar stal.
Valt ook wel op dat die twee de enige zijn die dus nooit nat zijn, aramietjes zijn het ipv arabiertjes Haha!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:40

durf een wedje te leggen dat iedereen die nu danst een vrolijke glimlach heeft op zijn of haar gezicht..(dus het zonnetje staat niet alleen aan de hemel maar nu ook op menig gezichtje) Haha!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:46

Djilan schreef:
Zahlina schreef:

Bij droog weer durven Gvarna en Dodo zomaar uit de stal te gaan maar als er dan ook maar 1 druppel valt zie ik die twee heel hard terug rennen naar stal.
Valt ook wel op dat die twee de enige zijn die dus nooit nat zijn, aramietjes zijn het ipv arabiertjes Haha!

Ah Bliksem is dus niet de enige in de familie die niet van nattigheid houdt Clown Ging hij bij jou ook bij een paar spatten al schuilen (met Dodo)? Op stal moeten ze er altijd om lachen. Als hij eten heeft blijft hij nog wel staan, maar zo niet schijnt hji echt met een schuin oog omhoog te kijken, om te draaien en met de staart in de lucht in draf of galop richting de schuilstal te vertrekken *LOL* Evita gaat er dan ook maar achteraan...
Gisteren heeft hij ook heel wat tijd in de schuilstal doorgebracht, hij had de regendeken gisteravond toen ik kwam nog om en die was helemaal droog, net als zijn manen ed Clown Deken afgedaan (spierpijn was weg) en even later stond hij in een stortbui gewoon stug door te eten Haha! Tja, prioriteiten Tong uitsteken

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:47

sherif schreef:
durf een wedje te leggen dat iedereen die nu danst een vrolijke glimlach heeft op zijn of haar gezicht..(dus het zonnetje staat niet alleen aan de hemel maar nu ook op menig gezichtje) Haha!

Van die glimlach, dat klopt Haha! maar dit heeft 'voor ons' wel een andere reden Haha! Go jij! Go jij!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:51

ArabianRanch schreef:
sherif schreef:

Van die glimlach, dat klopt Haha! maar dit heeft 'voor ons' wel een andere reden Haha! Go jij! Go jij!

wil je het delen met ons Knipoog

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:51

ArabianRanch schreef:
sherif schreef:

ben niet nieuwsgierig, waarom Haha!

mijn verzorgster was net op stal, ze vertelde me dat ze onder het afdak stond met paard, vervolgens het halster afgedaan en peerd rende zo naar de kudde in stromende regen en onweer. ze niet zo mieperig ondanks dat ze van stal af komt!!

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 15:52

ben dus niet de enigste Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:00

sherif schreef:
wil je het delen met ons Knipoog

nee, dit kan nog niet Whoosh! Knipoog

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:05

Djilan schreef:
Djilan schreef:

Ah Bliksem is dus niet de enige in de familie die niet van nattigheid houdt Clown Ging hij bij jou ook bij een paar spatten al schuilen (met Dodo)? Op stal moeten ze er altijd om lachen. Als hij eten heeft blijft hij nog wel staan, maar zo niet schijnt hji echt met een schuin oog omhoog te kijken, om te draaien en met de staart in de lucht in draf of galop richting de schuilstal te vertrekken *LOL* Evita gaat er dan ook maar achteraan...
Gisteren heeft hij ook heel wat tijd in de schuilstal doorgebracht, hij had de regendeken gisteravond toen ik kwam nog om en die was helemaal droog, net als zijn manen ed Clown Deken afgedaan (spierpijn was weg) en even later stond hij in een stortbui gewoon stug door te eten Haha! Tja, prioriteiten Tong uitsteken

Ik ben bang dat dit iets is van Tigger zijn genen.
Eten is het aller belangrijkste, geen merrie is zo mooi om hem daarin te kunnen storen Clown ....
Maar niets erger dan regen, in het buitebseizoen heb ik ook grote problemen als ik moet starten met regen, het enige wat Tigger dan wil is met zijn billen tegen de regen in gaan staan en heel erg zielig zijn.
Bliksem en Jamy waren altijd samen en ja die hielden beide ook al niet van de regen, ze hebben beide dodo verpest Clown zodat hij er nu ook van overtuigd is dat hij van suiker is...
Ben alleen bang dat ik de gene heb overgehouden met de grootste mond en het kleinste hartje Ach gut ....

Ondanks het weer was ik ook al aan het lachen, daar hoef ik gelukkig ook niet voor te gaan dansen...
Ga zo Tigger rijden en ben bang dan het lachen me dan wel vergaat.... Brrrr nu het bos in.. KOUD!!!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:12

Whaha lekker dan Haha!
Gelukkig is Blik met rijden dan (nog) niet zo erg als Tigger Tong uitsteken Hij vindt het wel vreselijk als we op de hei rijden in een plensbui en gaat heel boos kijken, maar hij loopt wel gewoon door Haha! Zelfs met zij- of tegenwind Nagelbijten / Gniffelen
En wat eten betreft.. Als hij in de schuilstal staat en het regent vertikt hij het om voor eten de schuilstal uit te komen. Maar als hij eenmaal aan het eten is interesseert het nat worden hem niet meer Knipoog

Ik heb geen zonnedansje gedaan, die van jullie was genoeg voorlopig zo te zien Tong uitsteken Maar ik ben wel helemaal voor de zomer Ja

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:16

komen de paarden tenminste weer uit de schuilstalletjes met dit zonnetje Haha!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:24

hoi,
Die van mij staan lekker binnen nu op hun hooi te knabbelen ...af en toe komt er zo'n koppie door het luik even naar buiten gluren en dan met zo'n blik van ...hahahahaaa...ik sta hier goed en droog met een berg hooi!
De lucht is hier nu best weer erg donker aan het worden Vork getverrrrrr...
gr,sas.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:27

dakhilah schreef:
hoi,
Die van mij staan lekker binnen nu op hun hooi te knabbelen ...af en toe komt er zo'n koppie door het luik even naar buiten gluren en dan met zo'n blik van ...hahahahaaa...ik sta hier goed en droog met een berg hooi!
De lucht is hier nu best weer erg donker aan het worden Vork getverrrrrr...
gr,sas.

dansen Sas Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:30

Ik dans me het schompes hier maar het mag niet baten!!! het plenst als een gek!!!...en ik dans nu dus als een boer met kiespijn!!! Clown

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:57

dakhilah schreef:
Ik dans me het schompes hier maar het mag niet baten!!! het plenst als een gek!!!...en ik dans nu dus als een boer met kiespijn!!! Clown

Het is inmiddels zalig weer meid dus je dansen heeft geholpen Tong uitsteken

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:59

Nou hier hangt weer een bui in de lucht Scheve mond

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 18:00

Djilan schreef:

Echt??!! hier geen wolkje aan de lucht en stralend zonnetje (ik lijk Piet Paulusma wel Tong uitsteken )

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 18:02

DunjaR schreef:
Djilan schreef:

Echt??!! hier geen wolkje aan de lucht en stralend zonnetje (ik lijk Piet Paulusma wel Tong uitsteken )

Nou lekker dan! ...dans ik een keer, is het alleen voor de andere kant van NL
Clown

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 18:56

bij ons heeft het de hele middag geregend en dan weer opeens was de zon erweer en daarna weer regen en zon, regen, zon, enzo.

ik heb wel nog ff carita gelongeerd aan de passoa toen het zonnetje naderhand wat langer bleef!

het heeft zelfs bij ons nog geonweerd Boos!

groetjes michelle