Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dakhilah schreef:@Woogy,
Leuke atletische sportarabier en merrie dus een mogelijkheid om een veulen te fokken....Ik vind haar op de 2e foto mooi tot haar recht komen[zomervacht
] , goed atletisch lichaam, een echt sportpaard, zo te horen van jou een paard dat van wanten weet , springaanleg heeft en stabiel tussen d'r knappe oortjes!...
Met die sportieve pedigree , haar mentale en lichamelijke veelzijdigheid zou ik haar nu schatten rond de 2500,- á 3500,- ......
Veel plezier en succes met je arabier in de sport, ze ziet eruit als of ze er zin in heeft en er voor klaar is![]()
gr,sas.
Woogy schreef:dakhilah schreef:@Woogy,
Leuke atletische sportarabier en merrie dus een mogelijkheid om een veulen te fokken....Ik vind haar op de 2e foto mooi tot haar recht komen[zomervacht
] , goed atletisch lichaam, een echt sportpaard, zo te horen van jou een paard dat van wanten weet , springaanleg heeft en stabiel tussen d'r knappe oortjes!...
Met die sportieve pedigree , haar mentale en lichamelijke veelzijdigheid zou ik haar nu schatten rond de 2500,- á 3500,- ......
Veel plezier en succes met je arabier in de sport, ze ziet eruit als of ze er zin in heeft en er voor klaar is![]()
gr,sas.
dank je welze gaat trouwens van het voorjaar naar de hengst en jawel een renpaard type arabier. Net als haar drie kwart frans gefokt, een vos met een bles. niet veel gelopen maar wel elke keer vooraan gestaan. Grotere maat en hij is iets lichter gebouwd dan pony. Ik denk zelf wel dat het een mooie combinatie is.
Deze hengst wordt het trouwens:
http://www.el-samawi.de/pics/photos/xxl/frechts.jpg
dakhilah schreef:hoi Woogy,
Heeej wat leuk zeg....hele mooie hengst trouwens en zoals je zelf al zegt een drie kwart fransman [geen 'showtype'] en dus een op en top sporttype.
Ik vind het echt een heel mooi PAARD!!!
Succes en geluk met dekken , hoop dat het de 1e x meteen mag lukken , op naar een gezond ,knap veulentje en een happy mama!![]()
gr,sas.
Woogy schreef:dakhilah schreef:hoi Woogy,
Heeej wat leuk zeg....hele mooie hengst trouwens en zoals je zelf al zegt een drie kwart fransman [geen 'showtype'] en dus een op en top sporttype.
Ik vind het echt een heel mooi PAARD!!!
Succes en geluk met dekken , hoop dat het de 1e x meteen mag lukken , op naar een gezond ,knap veulentje en een happy mama!![]()
gr,sas.
ja iedereen raadde me allemaal super dure derby winnaars en van alles aan, maar die vond ik allemaal net niet de ware, tot ik deze knappe gozer trof. gelijk verliefd op dat gezichtje. schijnt ook een super karakter te hebben en dat ligt mij ook wel.
sunniebunnie schreef:Naam: Nicolai H
Geboortedatum: volgens mij 3-juni-1999 dus 8 jaar
Schofthoogte: 1.45 m
Afstamming: Alexander x Shanel
Niveau:Hij loopt nu M2+6 winstpunten!
* Kampioen 2006 L2 AVS
* Bestgaandrijpaard 2007 AVS
* Kampioen 2007 M1
* Door naar de Regiokampioenschappen in februari 2008
Ik zet hem neer omdat ik eigelijk best wel benieuwd ben!
Hij is niet van mij zelf maar van iemand anders en ik rijd hem nu 3 jaar
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSGBSSAR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3EEQYSPK.jpg
Precious20 schreef:Ctjelief, dakhilah en Sigrid72, bedankt voor het taxeren. Ik kan me er zeker in vinden; ook wat betreft de mindere hals.
Warandes Plakat zit idd niet in zijn pedigree, zijn volle zus Warandes Plakata echter wel.
Enne Sigrid72, hij heeft idd een heerlijk karakter! Dat is iets wat idd samenhangt met de Estasha- en Plakatkids! Als ik ooit nog een paard bij wil, dan wil ik er nog ééntje die dit bloed voert