Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseranch schreef:Er staat in de USA nog een prachtige Magnum's Psyche dochter te koop voor 33.000 euro (nog wel importeren). Het mooie van haar is, dat ze pikzwart is......
Haar naam is Midnight Pearl..
PaolaPromise schreef:horseranch schreef:Er staat in de USA nog een prachtige Magnum's Psyche dochter te koop voor 33.000 euro (nog wel importeren). Het mooie van haar is, dat ze pikzwart is......
Haar naam is Midnight Pearl..
Interessant!! Weet je een internetsite? Ik heb ook gehoord dat er in Duitsland een zwarte dochter van hem te koop staat, heb haar alleen niet gezien...
Barcelano schreef:Als we nou met ze allen inversteren kunnen we met zijn allen die merrie kopen;)
Barcelano schreef:welke site staat ze dan
Orly schreef:Ik vind het juist andersomIk zou graag in Nederland wat meer hengsten willen zien die wat meer type hebben met een mooi hoofdje.
Manuutje1990 schreef:Die schimmel vind ik weer wel mooi.
horseranch schreef:Manuutje1990 schreef:Die schimmel vind ik weer wel mooi.
welkeer staan meerdere schimmels op
Imitador schreef:Ik vind die giraffenekken en deukhoofden niet mooi, echt ronduit lelijk (sorry!), de een na laatste arabier vind ik wèl mooi, maar ben geen Arabierfan, dus heb er niet zoveel verstand van. En vind het soms ook wel wonderlijk dat de Arabier als 'het' paard wordt bezien, ze zijn me gewoon te iel en te gevoelig...
Citaat:Als jij al met een houding op ze af komt van haha kijk wat een pony gegarandeerd dat ze dat door hebben