Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb haar altijd online gevolgd toen ze met hem reed. Was toch echt een team.
 Heb haar altijd online gevolgd toen ze met hem reed. Was toch echt een team.                                                         

dit gaat toch veel te hard!
 dit gaat toch veel te hard!  

Ik vind het zo erg wat je allemaal mee moet maken door de lyme, zie altijd zulke heftige dingen voorbij schuiven. En dan ook nog Falco zn vader te koop, daar zou ik ook ondersteboven van zijn... Hoop dat hij een goed plekje vindt, al dan niet bij jullie.
 Ik vind het zo erg wat je allemaal mee moet maken door de lyme, zie altijd zulke heftige dingen voorbij schuiven. En dan ook nog Falco zn vader te koop, daar zou ik ook ondersteboven van zijn... Hoop dat hij een goed plekje vindt, al dan niet bij jullie.  
  Wel waardeloos zeg, twee van zulke ervaringen achter elkaar. Maar 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen
 Wel waardeloos zeg, twee van zulke ervaringen achter elkaar. Maar 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen 

x
 x 

Spannend! Ik duim mee dat het dit jaar lukt!!
 Spannend! Ik duim mee dat het dit jaar lukt!!                                                         

de bovenbenen willen maar mondjesmaat meewerken...oh well, morgen poging 2
 de bovenbenen willen maar mondjesmaat meewerken...oh well, morgen poging 2 

Ook zo benieuwd wat Jazzy en Nour hebben gebrouwen.
  Ook zo benieuwd wat Jazzy en Nour hebben gebrouwen.  

Basiel en Fideel wel, die "dekken" elkaar nog steeds na 16 jaar ruin zijn...
 Basiel en Fideel wel, die "dekken" elkaar nog steeds na 16 jaar ruin zijn...

) en zo zijn er ook bij anderen momenten waarbij anderen mijn woorden al hebben geschreven en heb ik niks meer toe te voegen. En dan reageer ik ook niet meer daarop.
 ) en zo zijn er ook bij anderen momenten waarbij anderen mijn woorden al hebben geschreven en heb ik niks meer toe te voegen. En dan reageer ik ook niet meer daarop.