Tiene Ik vind het zo erg wat je allemaal mee moet maken door de lyme, zie altijd zulke heftige dingen voorbij schuiven. En dan ook nog Falco zn vader te koop, daar zou ik ook ondersteboven van zijn... Hoop dat hij een goed plekje vindt, al dan niet bij jullie.
Yildiz jeetje wat waardeloos dat je moet verkopen! Lijkt me een heel lastige keuze maar fijn dat je er in elk geval uit bent
Wat een gedoe met Doortje! Zou mij dus ook gebeuren, dat ik er totaal niet bij stil sta dat mn eigen paard ook wel eens kon schrikken van een wapperend draadje Wel waardeloos zeg, twee van zulke ervaringen achter elkaar. Maar 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen
Welkom alle nieuwe mensen!
Zal ik het doen? Ja hoor....ga gewoon eindelijk bekend maken....
Hoop zoooo dat het nu eindelijk gaat lukken! Ben echt weg van de combinatie Denk zo tegen april, even afhankelijk van wanneer Nas weer goed hengstig gaat tonen ook. In elk geval wel lekker op tijd
Amy: wat is Baha wit geworden!! Hoop echt dat het gaat werken met je meid!
Spierpijn is niet okay vandaag de bovenbenen willen maar mondjesmaat meewerken...oh well, morgen poging 2
Zaterdag komen m'n dames thuis, ga ik weer aan de slag met Pony en Pris en Tara moet volwassen gaan worden. Dan gauw van het nieuwe jaar de meisjes naar de hengst brengen en duimen duimen duimen duimen en dan nog ene heel jaar wachten op knappe paardjes
YildizArabs
Geplaatst: 26-11-14 14:14
Nogmaals proficiat Joyce! Fijne dag! Mooie tank!
Ben benieuwd Amy! 2015 gaat gewoon helemaal jouw jaar worden!
Aaah, arme Lisa...
Wanneer gaan jullie beginnen met de merries? Tie ga ik pas laat insemineren ivm sport maar vooral vanwege de leeftijd vd hengst. Laat m eerst maar andere dekken, wordt t sperma alleen maar beter van! Nour moet al wel vroeg aan de bak, begin maart. Zin in t nieuwe seizoen! Ook zo benieuwd wat Jazzy en Nour hebben gebrouwen. En jullie zijn echt lief voor me, thanks! Maar moet feitelijk gewoon schop onder m'n derrière krijgen, fokken is nu eenmaal keuzes maken. Anders mee kappen.
Set_Elkol
Geplaatst: 26-11-14 14:19
Als ik Set ga dekken wordt het denk ik begin mei, als de hengstigheid anders valt laat ik het daar vanaf hangen of het eerder eind april wordt of half mei.
ben echt heel benieuwd naar Nour kindje!
MirandaMalik
Geplaatst: 26-11-14 14:28
Fuego wordt dit jaar niet gedekt.
Yildiz, ja is feitelijk wel zo natuurlijk, je weet dat er paarden bijkomen als je ze kweekt. Maar het is toch lastig ze weg te doen. Ben ook heel benieuwd naar de baby's.
Lisa, haha, eigen schuld, moet je maar rustig aan beginnen. Gezellig dat je paardjes weer thuis komen.
Ik blijf nog even in dit seizoen hoor, het weer is nog steeds oké. Het gaat einde van de week een beetje vriezen en dan het zonnetje erbij!
Bedankt voor de felicitaties! Ik ga ook voor je duimen Amy! Paarden verkopen lijkt me echt vreselijk, hoop dat ik nooit (noodgedwongen) voor die keuze kom te staan. Met welke hengst ga jij ook alweer dekken Lisa?
Oef uhhhhh dit kan ik haast niet meer bijbenen hoor. Bijleesposts worden bij mij niet uitgebreidt voel je niet beledigd als ik niet op je reageer lees altijd wel mee maar soms weet ik niks te zeggen (zoals bv met lyme Tieneke voor die rotziekte en wat je doorstaat is soms gewoon niet in woorden uit te drukken, vind het top van je dat je doorgaat en dat je je goeie momenten maar ook de slechte momenten deelt, en blijf dit ook doen ookal zeg ik het niet en reageer ik niet op die momenten weet ik niks te zeggen en kan ik je enkel een virtuele knuffel geven ) en zo zijn er ook bij anderen momenten waarbij anderen mijn woorden al hebben geschreven en heb ik niks meer toe te voegen. En dan reageer ik ook niet meer daarop. En ook ik ben soms het spoor bijster bij wie welk verhaal ook alweer hoorde, de groep kletsers word ook zo groot, maar toch geniet ik van alle verhalen en blijf dat ook gewoon schrijven ik lees ze wel, en wil je toch een mening/advies of wat dan ook geef gewoon een gil.
Baukje hihi Silver ookal is hij ruin toch de stoere hengst uithangen lol gaaf filmpje Amy ben heel benieuwd spannend allemaal En ik is ook nieuwsgierig naar de toekomstige combi's en veulens altijd leuk! Joyce gefeliciteerd!
Hier gaat alles zijn gangetje geen nieuwtjes iig
Set_Elkol
Geplaatst: 26-11-14 16:48
jeej ik heb zijn paspoort ontvangen en de kleur is goed!