Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar helaas bleef het bij een hoop gedreig met donkere wolken en wat regenspetters.
 Maar helaas bleef het bij een hoop gedreig met donkere wolken en wat regenspetters.  

Barcelano schreef:joysjuh1987 schreef:@jessica wanneer je de blender aan zet laat je de deksel er gewoon op he???

Of de onderkant goed in elkaar zetten scheelt ook
Pudding vind ik minder lekker....wel weer kwark taart...kan ik in me eentje weg eten

Ik heb vaak het geduld niet met dat soort dingen...heel raar...

set_elkol schreef:Pudding is ook niet mijn ding! Kwarktaart is heerlijk en hoe lekker zelf gemaakte dingen ook zijn, stiekem vind ik de kant en klare taart-kruimelbodem veel lekkerder
Donderdag heb ik praktijkexamen van de bakkersopleiding voor jaar 1, oooooh.

heb nu meteen zin om een kwarktaart te maken haha
 heb nu meteen zin om een kwarktaart te maken haha   Frosting op cupcakes zit vaak veel boter in, lekker gezond
 Frosting op cupcakes zit vaak veel boter in, lekker gezond   
  Monchoutaart, ook heerlijk! Voor mijn verjaardag had ik de kwarkmengsels in 2 gedeeld, en de ene met bosvruchten en de andere met lemon curd. en toen eerst het witte mengsel opfgieten en de rode erin, dan krijg je met punten snijden echt een mooi effect! je kan ook de ene laag in de koelkast op laten stijven en dan de andere erop, dan heb je twee lagen, ook mooi.
 Monchoutaart, ook heerlijk! Voor mijn verjaardag had ik de kwarkmengsels in 2 gedeeld, en de ene met bosvruchten en de andere met lemon curd. en toen eerst het witte mengsel opfgieten en de rode erin, dan krijg je met punten snijden echt een mooi effect! je kan ook de ene laag in de koelkast op laten stijven en dan de andere erop, dan heb je twee lagen, ook mooi.                                                         
Adawi schreef:ahh lekker dames! Hier word veel zelf gemaakt in verband met coeliakie (glutenvrij)
Vanavond moest ik alleen eten, dus zit nu lekker met een bakje ijs achter de computer
 mijn moeder heeft een biologische winkel waar wel mensen ernaar komen vragen dus als ik het recept succesvol is kan ik het aan hun verkopen.
 mijn moeder heeft een biologische winkel waar wel mensen ernaar komen vragen dus als ik het recept succesvol is kan ik het aan hun verkopen.                                                          ben en jerrys cookie dough
 ben en jerrys cookie dough   mmmm ijsssssjes!
 mmmm ijsssssjes!                                                         

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3556_o.jpg
 https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3556_o.jpg