Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Fawkiah hoeft niet verhuist te worden of in any way dan ook en een deken heeft ze niet op ed.. dus ja
. En jullie kunnen daar geweldig over doorkletsen( niks mis mee) maar op dit moment zijn dat onderwerpen waar ik niet echt over mee kan praten. Vandaar

Is 't een keer niet het zonder cap rijden (valt me nog mee, geeneens opmerkingen gehad nog haha), dan is het wel weer wat anders.
Gewoon 't feit dat ik een leuk topic maak over m'n paardje en dat ik meteen in de verdediging mag
Maar is idd een oude merrie
En staat in uitgelicht
dus niet zo moeilijk te vinden 
Aleeneh schreef:Tof
Pfff meteen weer gemiep in Mish d'r topicIs 't een keer niet het zonder cap rijden (valt me nog mee, geeneens opmerkingen gehad nog haha), dan is het wel weer wat anders.
hengstveulens ook altijd
Whahaha ja stelletje sukkels ook. Moush probeerde zelfs mijn haar van m'n hoofd te vreten
Nee dat zou je ook zeggen van de manen en staart van z'n mama... Ik ben tenminste nog blond maar zij heeft zwart haar
joysjuh1987 schreef:vind je haar er toch niet stro of hooi achtig uitzien
haar staart sleepte normaal over de grond en haar manen hingen over haar schouders... Zo zonde! en het groeit gewoon zo langzaam dan he

Ben niet zo locatiegebonden... Vind heemskerk leuk maar als ik in Groningen een huis met stallen en land kan kopen neem ik moeiteloos afscheid van heemskerk 

) maar soms moet je even door de zure appel heen voor beterschap 
)
Mish was een poosje terug zó enorm overbouwd haha. Het is nu weer iets aan het bijtrekken naar mijn idee