arabieren in de wedstrijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 18:17

Arabissimo!

Afbeelding

Ze gaat al mooi zitten :')

Afbeelding

TanikaDiddan

Re: arabieren in de wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:37

@BabiiVeeraa
ik ga waars zondag.ik ga een sprongetje springen,en is nitron van jullie?

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:15

Nitron was van ons, hij is bij ons gefokt. Eind vorig jaar is hij verkocht aan Romee Marliz, die er dit jaar endurance mee ging starten :)
Hoezo, ken je hem?

Leuk, doe je de springclinic?
Dan zal ik je wel zien, ik sta het weekend in de AVS-stand en als ik daar even niet sta, zit ik op de vip :+

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:10

Baabii veera: ik had het ook niet tegen jou, en iedereen mag ze eigen mening geven.. maar om nou meteen te zeggen dat ik mijn probleem zo niet oplos en weet ik t wat allemaal. iedereen moet toch voor zichzelf beslissen?? en als ik het nou vind werken.. laat gewoon iedereen in ze waarde..snap je. maar het was eigelijk helemaal niet tegen jou bedoeld :D maar tegen iemand anders ;)

en btw doorzitten gaat al stukken beter! dusssss

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 13:11

Niemand valt jou aan. We geven gewoon onze mening en proberen jou te helpen.
Ook ik zei dat je het helemaal zelf moet weten. Maar ik zei als ik jou was zou ik het probleem oplossen..

Maar goed, zoals ik al zei is het jou keuze, en daar zal niemand je in tegenhouden.

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:23

maar jij zegt dat ik het probleem niet oplos, en ik zeg van wel. als je het nog nooit gebruikt hebt hoe kan je er dan over oordelen?

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:30

baabi veera: jij had het toch laatst over dat Amerika zo goed kan springen en ervan houd?? nou ik heb Pamflet vanmorgen ook laten springen helemaal los! t was maar over een cavaletti, dus 20 cm denk ik?? maar hij deed het wel!! ik moet hem eerst wel een beetje pushen maar daarna vind ie het best leuk!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 13:35

saskia1989 schreef:
maar jij zegt dat ik het probleem niet oplos, en ik zeg van wel. als je het nog nooit gebruikt hebt hoe kan je er dan over oordelen?

Nee, dat klopt toch ook? Je verbergt het alleen maar door steun te zoeken met dat spul.
Zodra je dat spul niet meer gebruikt heb jij die grip niet meer en wiebelen je benen alsnog.

Ik denk dan, je rijd toch paard om beter te worden? Je wilt toch zowel jezelf als je paard beter maken en steeds verder te komen?
Waarom probeer je dan niet eerst je zit te verbeteren?

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:40

nou weet je laten we maar ergens anders over praten want ik vind dat het wel werkt.. want je went er ook aan dat je benen niet meer wiebelen dus dan heb ik dat spul straks niet eens meer nodig..ik ken genoeg mensen die het ook zo gedaan hebben dus. en mijn zit is verder helemaal prima. het enige probleempje is dat mijn benen wat bewegen en dat vind ik zelf heel lelijk staan. terwijl ik ook wel mensen zie die het nog veel erger hebben.

maar het maakt verder niet uit. ik vind dat het wel werkt en jij niet klaar.

en ohja, zitles doe ik niet want daar heb ik zulke slechte ervaringen mee.. vind ik gewoon zonde van me tijd en geld

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 13:43

Ik snap niet helemaal waarom je zo aangebrand reageert?
Ik mag het toch wel ergens niet mee eens zijn?

Je hoeft toch niet altijd maar vrolijk mee te praten met iedereen?
Als ik iets zeg waar anderen het niet mee eens zijn hoor ik het ook graag.
Als ik nou heel boos of niet netjes ofzo reageerde oke, maar volgens mij blijf ik gewoon heel netjes en onderbouw ik mijn mening ook goed..

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 14:04

@BabiiVeeraa
nee ik niet maar mijn vader kent hem!
ja ik zal je daar dan wel zien!lijkt me leuk

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:50

TanikaDiddan schreef:
@BabiiVeeraa
nee ik niet maar mijn vader kent hem!
ja ik zal je daar dan wel zien!lijkt me leuk

Wat grappig, waar kent hij hem van?

@Saskia; Amerika springt in het bos ALLES, ook als het niet de bedoeling is :+
Balken vindt ze minder, op zand doet ze wet wel maar op gras stopt ze regelmatig. Terwijl als je een "balken-hindernis" in het bos zet. ze het wel springt. Mafkees :')

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:01

@BabiiVeeraa
hij heeft hem wel eens bij lex getraind.

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:37

Haha dat is grappig! Nou ik doe met die van mij alleen aan de longe springen want ik kan het zelf niet! nog nooit gedaan dus haha! hij is ook echt zo'n gek die eerst stilgaat staan en dan toch nog springt weet je wel;) Maar ik doe het vooral omdat het ook goed is voor z'n rug

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:20

Oke grappig ja! Was je ook bij Arabissimo, zo ja welk paard reed je?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 20:16

Nou morgen weer een wedstrijdje! Vandaag liep ze als een zonnetje, dus hopelijk wordt het wat morgen! Duimen jullie mee?

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 13:24

succes!!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 20:00

Mijn wedstrijd ging gister niet zo goed..
Door het rotweer was het verplaatst naar binnen en daar is die van mij altijd heel schrikkerig en gespannen.
Nu dus ook, maar dit keer wel heel erg. In de eerste proef is hij er al heel vaak vandoor geschoten waardoor ik gewoon onderdelen niet heb gereden. Bij de tweede proef schrok hij echt bij elk onderdeel en begon ook al te staken. Toen heb ik dus afgegroet op de helft. Hij was te gespannen.

Jammer, maar kan gebeuren. Neem hem niks kwalijk, hij doet zijn best wel. Had trouwens op de eerste proef nog 177..

En hoe ging het met jou Marije?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:05

Jammer van die binnenbak Kim...Dat heeft piert precies hetzelfde, die houdt ook niet van binnenbakken :N Zou het het weer zijn geweest? (ehm, ja denk het wel :Y) )

Het ging bij mij ongeveer net zo: mijn eerste proef ging superdesupergoed, was zooo blij met mijn meis! Ze liep echt heerlijk, lekker aan m'n been en geen gezeik, dus prima :)

Tweede proef schrok een paard in de ring naast mij, waardoor die opeens aan de andere kant buiten de ring stond te snuiven. Dus toen ging Piert zich afvragen waar dat enge ding dan was :+ Heel erg jammer, want mijn eerste ging geweldig, en meestal gaat mijn tweede proef nog wat fijner, dus dat had geweldig kunnen zijn. Jammer dat dat een beetje verpest werd voor ons, maar ja, het zijn beesten, daar doe je niks aan. Ik heb dus ook mijn tweede proef afgegroet...

Later nog teruggegaan voor de prijsuitreiking en met mijn eerste proef was ik 3e van de 24! Met 194 punten! :oo *\o/*

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:36

@Rijerijerije
Nee niet echt. Een vriendin van mijn moeder wil het wel voor mij doen komende zondag voor mijn club kampioenschappen. Maar als we iemand dus vinden, je bent dan wel erg afhankelijk. Mijn ouders kunnen het wel, want we hadden in Canada ( toen we er woonden) een boot die op een sort trailer achter onze auto elke dag naar het water ging. maar mijn moeder durft niet met een levend wezen in een trailer te rijden. Want als er iets gebeurt, dan kan een paard neit makkelijk ontsnappen. Een hond wel bijvoorbeeld.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:40

Tsja dan wordt het idd moeilijk... Jammer, maar van gewoon rijden kun je ook erg genieten :)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 01:00

Rijerijerije schreef:
Jammer van die binnenbak Kim...Dat heeft piert precies hetzelfde, die houdt ook niet van binnenbakken :N Zou het het weer zijn geweest? (ehm, ja denk het wel :Y) )

Het ging bij mij ongeveer net zo: mijn eerste proef ging superdesupergoed, was zooo blij met mijn meis! Ze liep echt heerlijk, lekker aan m'n been en geen gezeik, dus prima :)

Tweede proef schrok een paard in de ring naast mij, waardoor die opeens aan de andere kant buiten de ring stond te snuiven. Dus toen ging Piert zich afvragen waar dat enge ding dan was :+ Heel erg jammer, want mijn eerste ging geweldig, en meestal gaat mijn tweede proef nog wat fijner, dus dat had geweldig kunnen zijn. Jammer dat dat een beetje verpest werd voor ons, maar ja, het zijn beesten, daar doe je niks aan. Ik heb dus ook mijn tweede proef afgegroet...

Later nog teruggegaan voor de prijsuitreiking en met mijn eerste proef was ik 3e van de 24! Met 194 punten! :oo *\o/*

Jeetje, wel toevallig dat we beide bij de 2de proef afgegroet hebben!
Gefeliciteerd met je je 3de prijs! Mooie punten!!

Dan sta je nu dus 1 winstpunt voor!
Ik heb volgend weekend weer wedstrijd, en jij?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:58

Ja da's echt toevallig!

Mijn wedstrijd van aankomende zondag is afgelast omdat het terrein te slecht is, dus nu weer even opnieuw plannen!

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:02

TanikaDiddan : nee ik deed niet mee bij arabissimo. zijn er hier ook mensen uit noord-holland?? :D

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:41

was er iemand bij de arabieren keuring zaterdag en zondag?