Ze gaat al mooi zitten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saskia1989 schreef:maar jij zegt dat ik het probleem niet oplos, en ik zeg van wel. als je het nog nooit gebruikt hebt hoe kan je er dan over oordelen?
TanikaDiddan schreef:@BabiiVeeraa
nee ik niet maar mijn vader kent hem!
ja ik zal je daar dan wel zien!lijkt me leuk
Rijerijerije schreef:Jammer van die binnenbak Kim...Dat heeft piert precies hetzelfde, die houdt ook niet van binnenbakken :N Zou het het weer zijn geweest? (ehm, ja denk het wel)
Het ging bij mij ongeveer net zo: mijn eerste proef ging superdesupergoed, was zooo blij met mijn meis! Ze liep echt heerlijk, lekker aan m'n been en geen gezeik, dus prima
Tweede proef schrok een paard in de ring naast mij, waardoor die opeens aan de andere kant buiten de ring stond te snuiven. Dus toen ging Piert zich afvragen waar dat enge ding dan wasHeel erg jammer, want mijn eerste ging geweldig, en meestal gaat mijn tweede proef nog wat fijner, dus dat had geweldig kunnen zijn. Jammer dat dat een beetje verpest werd voor ons, maar ja, het zijn beesten, daar doe je niks aan. Ik heb dus ook mijn tweede proef afgegroet...
Later nog teruggegaan voor de prijsuitreiking en met mijn eerste proef was ik 3e van de 24! Met 194 punten!![]()