Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Hoe durven ze je als een stuk stront te behandelen zeg
Sta echt even met open mond je verhaal te lezen
zo voelt het, ze willen er geen moeite in steken
. 
maaike1994 schreef:Oei sorry Jessica, jouw reactie had ik nog niet gezien!
Krijg jij dan een behandeling daarvoor? En voel je je nu al beter?
Tegen mij zeiden ze vroeger ook dat ik het verzon, dat het tussen mijn oren zat, dat ik naar de psychiater moest... daardoor heeft het ook 6 jaar geduurd eer ik een juiste diagnose kreeg.
. Ik ben in een behandeling bij een prof die halftijds in Amerika werkt en halftijds in Vilvoorde (Brussel), hij is ook goed, maar aangezien hij de enige hier is, zijn het lange wachttijden
. Hij heeft mijn bloed naar Amerika en Duitsland gestuurd om te testen, omdat de testen hier waardeloos zijn.
, vandaar dat mijn behandeling zo traag voorruit gaat denk ik, helft van de medicatie houd ik niet binnen
. 
Ik ben alweer veel te laat op!
wat een stelletje idioten zeg...
Ziet er goed uit!

, nemen we ook maatregelen voor :p.
. Mijn vriend werkt in het ziekenhuis en ik ben bang dat ze hem dan gaan ontslaan ofzo... maaike1994 schreef:Ja ik weet dat de anticonceptiepil nu niet veilig is, nemen we ook maatregelen voor :p.
Niet dat een kindje niet welkom is, maar ik kan momenteel nog niet eens voor mezelf zorgen, dus een kindje zou ik nu de zorg niet kunnen geven die het nodig heeft. En mijn lichaam kan een zwangerschap nu ook absoluut niet aan.
Velen hebben me aangeraden om de kliniek en de arts in kwestie aan te klagen, maar dat kan ik niet doen. Mijn vriend werkt in het ziekenhuis en ik ben bang dat ze hem dan gaan ontslaan ofzo...