Met Noah gaat het wat minder, die heeft sinds afgelopen vrijdag aan allebei zijn achterbenen die stomme korstjes
Zondag crossles gehad en toen heeft hij een bommetje gedaan de waterafsprong af, en heeft hij allebei zijn knieholten open geschaafd, dus nu ook 1 van de voorbenen wat geïrriteerd, en die achterbenen nog dikker... Dus DA gebeld, vochtafdrijvers en een sterke mokzalf meegekregen. Mocht hij zo geïrriteerd blijven op dat voorbeen dan moet hij van de week eens scannen. Mijn struikelpunt is dat hij totaal niet kreupel loopt, dus ik heb geen idee waar ik goed aan doe. Voor de zekerheid dan maar even niet rijden. Hij mag van de DA even niet in de paddock ivm zand in de korstjes, dus stappen we 2-3x per dag 10 minuten en gaat hij daarnaast nog een halfuur de stapmolen in om de achterbenen dun te krijgen. en zodra het kan het land op, maar dat duurt nog wel een week omdat er net gespoten is
En ik heb ook nog niet eens alles binnen van de foto's haha. Misschien moet ik tegen de tijd dat ik alles heb ook maar eens een topicje maken.
) Verder hier en daar wat kleine schoonheidsfoutjes met aandraven en de turn (door de heeule spannende glimmende spiegelwand) en zijn we als 2e geplaatst van de 2. Dik tevreden zo voor de eerste keer!
Maar ondanks dat hij het flink spannend vond en we op een slakkentempo gingen, heeft hij alle onderdelen keurig uitgevoerd zoals het hoort! Uiteindelijk zelfs nog als 2e geplaatst van de 4!

Fijne van die schoenen vind ik dat ze getest zijn door enduranceruiters die 160 km rijden. En dat beviel erg goed dus heb hoge verwachtingen!

). Hij had na mij nog 3 gesprekken. Volgende komt nog een tweede ronde gesprekken met de 'echt goede', dus nog even afwachten. Verwacht wel dat ik voor de tweede keer op gesprek mag komen
. Leuk dat je gesprek goed ging op naar de volgende!
en zo ja, hoe zijn jullie daar mee om gegaan? Geprobeerd het er uit te rijden, of juist wel stimuleren, of gewoon nooit wat mee gedaan?