JENNx schreef:
was ik weer even,,,
leuk die paarden in die link, maar die halsters
dat is wel mooi maar zo niet arabisch!!! srry, wil niemand beledigen maar dat komt er bij mij niet in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JENNx schreef:
dat is wel mooi maar zo niet arabisch!!! srry, wil niemand beledigen maar dat komt er bij mij niet in
Ik zit nog steeds te twijfelen hoe ik de kralen aan de neusriem ga maken. Ik heb verschillende ontwerpjes gemaakt, maar ik weet niet welke ik moet kiezen

Yashmina schreef:JENNx schreef:
was ik weer even,,,
leuk die paarden in die link, maar die halstersdat is wel mooi maar zo niet arabisch!!! srry, wil niemand beledigen maar dat komt er bij mij niet in

JENNx schreef:Ik zit nu (natuurlijk) weer op school, en zit wat informatie te zoeken, kom ik ineens dit tegen: klik!

Yashmina schreef:JENNx schreef:Ik zit nu (natuurlijk) weer op school, en zit wat informatie te zoeken, kom ik ineens dit tegen: klik!
dat is gewoon een winaars krans...zie je bij wel meer wedstrijden
)
) dit schetsje gemaakt: http://img398.imageshack.us/img398/5899 ... gshvp2.jpg . Zoiets wordt mijn borsttuig dus denk ik...
Ik heb zelf al aan geel gedacht, maar ik weet niet of dat hem zal staan... Als hij een echt vosje was geweest had hij allang een gele outfit gehad

nog even de laatste details, heb hem al wel even snel gepast, moest toch weten hoe het eruit zag
nou nog een leuk ontwerp voor het showhalster. JaneJansen schreef:dat plaatje is van de arabische hengst: AR Sivmayall
Er zijn nog wel meer foto's van Sivmayall met dat pakkie aan
)
Een Canon EOS 400D met 18-55mm Kitlens. Mijn opa heeft ook een canon zoomlens, en die mag ik dan een keertje lenen