Lekker hoor, dat ze zo braaf is!
Ze heeft al stevige billen!
Hier liggen ze er nu lekker lui bij..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Massie ziet er super uit fijn dat je zo blij met hem bent. Quest moet er aan geloven ik snap dat je het spanend vind de ingreep is klein maar het is en blijft een ingreep.
. Lekker je paardjes ook al op het gras, .
zou er zo bij gaan liggen
Vind jij het lekker rijden Barefoot? Ik kon er niet zo goed mee.
Maar fijn dat het voor jou werkt!
Wat zit dat ding in verhouding goddelijk.
We willen als ze net ingereden is ook veel met haar naar buiten, lange stukken rechtuit kilometertjes maken... dus wat dat betreft is dit de perfecte voorbereiding.
Heerlijk om te zien. Tof dat het grondwerk met Nour ook zo goed ging. Lekker afwisselen van het rijden af en toe
Lekker aan de gang met die jonkies, leren ze veel van 
Lekker dat Nour vrij krijgt, hij is ook nog hartstikke jong!
Maar het ging perfect. Hij vond het machtig mooi! In de goede bermen lekker gedraafd, was echt een leuk ritje!
. Nee hoor even zonder grapje ik snap best dat er regels moeten zijn maar het zegt gewoon niks over of een ruiter wel of niet op pad kan met een hengst. Ik heb veel met hengsten gereden bij de AVS wedstrijden en ze waren echt allemaal braaf. Maar ja ik heb het inderdaad ook wel eens anders gezien op wedstrijd maar ook met een enjoy the ride. Er blijven jammer genoeg altijd mensen die op hengsten rijden en er niet mee om kunnen gaan en daardoor krijg je natuurlijk van die stomme regels helaas.
. leuk dat ie het zo leuk vond Nicky.
. En ja we hebben echt brave paarden vanavond weer op Noor gereden we gaan al netjes in stap de bak rond kunnen al van hand veranderen in stap en de draf begint ook al ergens op te lijken. Zo raar zo zit je er twee weken voor het eerst op en zo rij je al een beetje in het rond
mis die momenten echt enorm 
Echt geen woorden voor.. Wel al meer nieuws over je andere auto? En hoe staat Jazzy ervoor?
Denk ook hele goede keuze om hem dalijk even die maanden rust te geven van het rijden, hij is nog zo jong en maakt nu al een hoop mee
Ookal zal hij zelf vast doen dat hij er niks van heeft, kan het nooit kwaad ze voor zichzelf te behoeden hihi.
Normaalste zaak van de wereld voor mevrouw hihi, heerlijk! Daar ga je nog een hoop van genieten later onder het zadel!
En happy pony's op de wei, ze zien er goed uit zeg!
Aah teveel leuke dingen! (Eerst maar eens verder inrijden
)