Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als hij een keer in Zeeland is toevallig... 
*trots* Ik doe het niet, schijt al in mn broek bij het idee van springen (stomme angst, nergens op gebaseerd eigenlijk... slaat nergens op). 
Goed gedaan hoor, voornamelijk overwinning voor jezelf denk ik 
dat als het heter wordt deze zomer en het gaat wel mis ik er eentje heb, bovendien is het fijn voor haar oogjes.
paarden schijnen het lekker te vinden en het is ook nog goed voor ze (met mate) heb eerst nog even geïnformeerd of het met de dracht ook kon
maar zo'n groot dier op iets meer dan een half biertje is vast geen probleem.
maar afvalstoffen een beetje kwijt is wel goed voor ze. Ze vonden het beide wel lekker denk ik!
al die schilderijen met Nappie en die paarden, blijf het geweldig vinden.
Woogy schreef:Kirsten: wit haar is vaak dikker dan andere kleuren, maar ken dan ook een tinker wiens witte hals vlek verbrand was en uiteindelijk zo goed als helemaal eraf pelde. Zou hem dus goed in de gaten houden

Citaat:
set_elkol schreef:bier:
set_elkol @ [VS] Wie geeft zn paard nog meer bier? & wat vinden jullie ervan?
ik snap je dilemma qua verkopen Annika
het is een heel lang topic om door te lezen, zag afvoer van afvalstoffen en goed voor de vacht dat vond ik al genoeg

....en dat is een kopie van Montoyo.
Haha!
Ook mijn moeder had hem languit op de grond zien liggen, roerloos. Die was dus eerder op de dag ook al in paniek geweest
Altijd leuk om te zien hoe dieren ook zo kunnen genieten.