Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn iig dat de merrie het tenminste goed maakt.
) wat een mooie foto's weer!
Heerlijk om naar te kijken, jij met je mooie dame
Hij is voor Aliyah, Mel heeft zelf kleuren uit gekozen maar ik ging zo heerlijk fröbelen heen dat het morgen alsnog een verrassing wordt voor haar
), gevlochten van roze en witte ''draden'' en daarin meegevlochten pareltjes en steentjes, met sliertjes (
de nieuwe benaming hier in huis) aan de neusband van ook weer pareltjes en steentjes. Net mooi een band aan de binnenkant geplakt ter bescherming en nu dus drogen
Ben er zo trots op!
Heel elegant

trots natuurlijk, MAAR.... Nu ging ik van de week een hele uitgebreide poetsbeurt doen, doe ik eigenlijk zelden omdat hij er een bloedhekel aan heeft, maar hij had lekker graantjes en hooi dus hij slikte de troetelbeurt.
omdat hij er geen pijn aan had en de kans ook bestaat dat het door te snel groeien komt, aldus de dierenarts, heb ik besloten om eventjes te wachten.
http://www.bokt.nl/markt/ad/124513/bijr ... ony-houten 

Dus als iemand nog ruintjes in 2 of 3 jarige leeftijd zoekt? ik heb nu 2 2-jarigen en 1 3-jarige
Aliyah vond het één beetje spannend en draafde weg, en Nashwa snapte maar niet dat ze niet leuk gevonden werd en rende er steeds harder achteraan
Enfin, aangezien er gereden moest worden de dames maar op stal gezet. Punt is; we hebben tijdelijk een opfokbox, maar met Umoyax kunnen we natuurlijk niet meer schuiven (die heeft eigen box) dus de dames moesten vannacht samen staan.... Besloten het in de paddock te proberen. Dat ging echt goed, Aliyah gaf even mooi duidelijk aan bij Nashwa dat ze dat geren niet op prijs stelde en toen ging het top. Tot Aliyah voor de uitgang stond, aan Nashwa nog een schop verkocht, Nashwa een schop terug gaf en in haar bilkoord bleef hangen... werden iets meer bokken naar achteren en Aliyah deed wat logisch was: vooruit. Maar dus wel door het draad heen
Gelukkig rende ze de koeienstal in en Mel kon haar gelijk weer vangen, maar was wel lastige situatie.. hulptroepen gebeld en uiteindelijk de dames maar gewoon samen in hun box gezet. Toen ging het gewoon prima
Aliyah kon niet meer weg rennen en Nashwa kon er niet meer als een idioot achteraan, dus konden ze eindelijk communiceren. Vandaag zouden wij er bij zijn als ze naar buiten gingen maar werden gebeld dat stalhouder verkeerd begrepen had en ze stonden gewoon samen in de paddock hooi te knabbelen
Dus gelukkig helemaal goed gekomen
haar mam staat ook redelijk hoog in de rangorde en die reageert precies zoals je beschrijft, eerst afwachten en voorzichtig, aftasten hoe die andere het bedoeld en daarna gewoon pats boem op je plaats en niet zeuren

Mel heeft héééé'rlijk even gepoetst, ze was er daarnet nog over aan het praten hoe heerlijk relaxed ze met Aliyah kon lopen. Die liep echt heerlijk kalm aan het erf over, niks aan de hand. Nas was nogal aanwezig dus hebben ze even in de bak gezet, Nas effe opgejaagd maar ze zochten wel echt steeds elkaar op, dat was echt fijn om te zien
Nas dacht een beetje te pikken van Aliyah, maar dat ging mooi niet door hoor