Ben al veel te lang niet meer in dit topic geweest.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

katjamanny schreef:ik wou dat ik zo dichtbij woonde! ik woon het dichtst in de buurt bij Basgier denk ik..
hengst.
en verkocht

Melina schreef:http://94.100.113.31/303250001-303300000/303287501-303287600/303287537_5_W7Yn.jpeg
Beautiful Gladdys![]()
Door mij gefokten verkocht
![]()
Gelukkig heeft ze een super tehuisje gekregen en heb ik recht op eerste koop, bij verkoop
xxx Melina
Melina
katjamanny schreef:ik wou dat ik zo dichtbij woonde! ik woon het dichtst in de buurt bij Basgier denk ik..
Maar dat was eigenlijk alleen een rondleiding en even een aai over een koppie van een paar hengsten en even kwijlen bij een hengst in de bak! (vraag me zo alleen niet meer welke allemaal, m'n geheugen is niet egt goed meer
) Maar verder dus niet echt en vond het jammer dat het zo "kort" was en dat terwijl ik tog erg dichtbij Arabian Ranch dan en Arabian Fantasie woon 
Bovendien is zobiezo een leuke stal waar je kan helpen al relatief moeilijk laat staan als je ook nog de eis arabjes hebt 
Kan ik een keer de echte volbloeds en zo van dichtbij mee maken..
Lijkt me echt super!
Aardpa schreef:Maar ik vind het iig al super leuk dat ik een keer bij AR langs kan!!Kan ik een keer de echte volbloeds en zo van dichtbij mee maken..
Lijkt me echt super!
Gezellig toch !