Ze zijn inderdaad moeilijk te vinden!We hebben vanmiddag een nieuwe camera gekocht. Dus zo gauw mogelijk plaats ik foto's van mijn nieuwe halster
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zijn inderdaad moeilijk te vinden!

maar deze hebben wel geen ringen het is alleen maar ketting. goudkleurige ringen heb ik ook nog niet gevonden wel wat kleinere maar niet de grotere splitringen 

Zijn even groot en dik als die ringen die aan een gewoon halster zitten.
Maakt hele mooie scherpe foto's, en ook mooie filmpjes (Heb me net al even op de hondjes uitgeleefd buiten
).
Heb er ook aardig wat uurtjes ingestoken

Jalenka_Kiya schreef:Ja hij is echt heel leuk geworden! Mooie kleur geel ook, beetje in de Paassfeer
Jen blauw is een kleur die meestal wel bij de meeste paarden staat!

Ik denk niet dat je die ringen nog moet omwikkelen ofzo. Misschien met geel, maar niet met rood.

Morgen heb ik inhaalles, dan ga ik wel even overleggen met Maria.
Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Nylonband oprollen ofzo
)
Ik ga gewoon een keertje een middag op jacht naar stevig dun spul.
Zou ik de uitleg hier plaatsen? 

)
.
Een hele lap tekst! 

Het is wel zeer duidelijk ! Iedereen die nu nog afkomt dat ie niet weet hoe te beginnen, moet dit maar lezen. 

Lijkt me ook wel weer een keertje grappig. Maar heb er al eeuwig niet op gereden
.. Hij was vandaag gestoord! In volle rengalop door de bak heen en bokken als een idioot 
jokari schreef:mooie halsters, Joyce en Jennifer.
wat een lap tekst zeg, hoe lang ben je daar niet aan bezig geweest.Het is wel zeer duidelijk ! Iedereen die nu nog afkomt dat ie niet weet hoe te beginnen, moet dit maar lezen.
Heb even wat stof en band voor een nieuw halster ingeslagen! Hij word glimmend zwart met goud/geel. Waarschijnlijk met mooie kraaltjes aan de neusband! Ik ga nu even op Sayila kijken voor iets leuks aan de neusband. 
Bonjoy schreef:Ik ben zonet even langs de winkel geweest in het tussenuurHeb even wat stof en band voor een nieuw halster ingeslagen! Hij word glimmend zwart met goud/geel. Waarschijnlijk met mooie kraaltjes aan de neusband! Ik ga nu even op Sayila kijken voor iets leuks aan de neusband.

(1 uur vrij! *cheer*) Ik denk dat ik dit keer iets van stof ga gebruiken, als ik iets kan vinden. En anders haal ik gewoon een paar bolletjes wol.
Daar gaat mijn rapportgeld.