[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:45

Jemig Yildiz wat KAK van jullie auto, gestoord gewoon! Hoop dat ze iets kunnen vinden. Succes vandaag. Over de fokplannen, ik heb niet de financiën om dit jaar te dekken. Set gun ik het sowieso om lekker leeg te blijven en Blue redt ik financieel niet.

Eline wat fijn van je paardjes! Ben echt heel blij voor je

Wat gaaf Gelske zo vaak lekker naar het strand! Genieten.

Esme, sterkte. Hoop echt van harte dat jullie eruit komen.

Wat een leuke relaxte foto Brenda! <3

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 14:51

Esmé ellendig zeg, is ook het moeilijkste als je samen paarden hebt.

MirandaMalik

Berichten: 9906
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:53

Yil, echt knut.. :(

Bren, wat schattig, met de kat! <3

Mish kan mooi oefenen zo! :j

Esme, sterkte ermee. :(:)

Eline, gelukkig de kat kunnen pakken..haha, van die wilde kattentoestanden hebben we hier ook gehad, nu kunnen we er om lachen.

Kat, zo leuk, allebei met showhalster! :))

Onze peerdies zijn ook weer vanbhet groene spul aan het genieten! :))

Afbeelding

Afbeelding

Van de kar heb ik alleen nog dit fotootje.. :')
Afbeelding

Ben nog steeds niet fit dus sleep mezelf overal een beetje achteraan..hopelijk voel ik me snel weer de oude.

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:58

Toffe kar Miran! :D En heerlijk je paardjes op het gras :j Ik hoop ook echt dat je je snel beter voelt. Enig idee hoe het kan, duurt ook al even dacht ik zo?

Ik heb ook een topic gemaakt zoals gewoonlijk :P

[ITP] Like a river, made of silver..

MirandaMalik

Berichten: 9906
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:12

Ja, ik dacht al, waar blijft je topic?? :D

Kweet niet wat ik heb,zal wel een virus zijn..ooit gaat het vast over. :j

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:16

_O- erg ben ik he. Ach waarom niet delen wat ik heb haha.

Ik hoop het voor je!

MirandaMalik

Berichten: 9906
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:36

Daar is bokt toch voor..kun je topics maken. :))
En nu kan het nog, straks is Ilya niet meer zo dichtbij.
Ja, ik hoop het ook, ach ja, ik wordt oud dus kan niet meer zoveel hebben. :')

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 22:38

Ga zo je topic bekijken Katja, ben benieuwd! <3

Is dat de "volwassener" versie van de kar?!!! >;)
Zo niet! Deze is ook heerlijk ollekebolleke, love it!!!! :D

Dank jullie wel voor t medeleven! Het gaat allemaal beetje K de laatste tijd... Ben vannacht echt geschrokken en was ook echt bang voor de kids maar die vonden t wel interessant allemaal.
Dat t persoonlijk zou zijn is eigenlijk niet eens bij me opgekomen? Kan me niet voorstellen dat iemand dit ons zou aandoen? Denk echt werk van n pyromaan ofzo?
Tis alleen nog de vraag of we wat terugkrijgen vsn de verzekering, echt balen. Maar ergste vind ik t van de auto, zon ouwetje, loved the smell en het geluid vd motor, voorgoed voorbij....

In alle vroegte vertrokken naar Leersum. Heb echt super lekker gereden! Mooie gemiddelde snelheid van 11,23 km/u en goed uitgereden! M'n trainingsmaatje werd trouwens eerste. Super gedaan! (Al vrees ik wel dat ik dit nog heel lang moet aanhoren :D ).
Ook Saskia (Mazzeltje) IRL gezien en was ook zo leuk! Al bij al toffe dag, sympathieke en bovenal sportieve nieuwe mensen ontmoet en fantastische route gereden met zonnetje!
Wat wil n mens nog meer?! :)


Afbeelding

Afbeelding

MirandaMalik

Berichten: 9906
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 23:29

Wat een heerlijke foto's Yil! :D
Topdag gehad dus!

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 04:41

Mooie happy foto's Yildiz en fijn dat het zo leuk was. Hoop dat het geluk nu aan jouw kant staat en er geen tegenvallers meer zijn!

Annikab

Berichten: 452
Geregistreerd: 08-05-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 09:26

Nicky, in principe is er ontwormd tegen de wormen die bij Euforio gevonden zijn. Maar volgens de dierenarts kan het zo zijn dat sommige paarden net niet gevoelig zijn voor dit middel en dat willen we even uitsluiten door een mestonderzoek :)
Fijn dat je een goede smid hebt gevonden nu!

Mijn merries waren de veulens ook echt nog niet zat eigenlijk toen ik ging afspenen. Dos leverde wel enorm in qua fysiek, maar was zo'n op en top moedertje!

Fijn dat je nieuwe stal zo goed voelt, Yildiz, ik hoop dat Nour het ook top vind!
Heerlijke drukke tijden komen eraan voor jou, blijven genieten!
Dat is schrikken van de auto zeg _-:(

Knappe paardenkinders heb je, Esme!

Fijn dat het lijkt alsof Mish weer beter gaat eten, Aleeneh, en dat Olina zo op haar plek is bij jullie! Braaf doet ze het als handpaard!

Mooie foto's weer, Katja!

Top dat Pony al verbetering laat zien, Lisa, hopen dat het zo doorzet!

Fijn dat alle beestjes opknappen, Eline. Misschien is een graasmasker inderdaad een idee voor Farao?

Jij en Noor gaan echt lekker he, Gelske, gaaf hoor! En ook lekker rijden op het strand, ben jaloers!

Lieve foto van Reem met de kat, Brenda!

Lekker, Miranda, de paarden weer op het gras!


Hier weinig bijzonders. Ely staat lekker te genieten op de wei en ik geniet nog met volle teugen van haar aanwezigheid de komende week. Volgend weekend ook weer even langs m'n zwarte ventje, kijken of ik hem ook verbeterd vind.

Bren79

Berichten: 3325
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Valthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 09:27

Miran dat is een leuk wagentje ben benieuwd hoe t gaat dan kunnen jullie straks samen op pad lekker picknicken
Yil super weer een rit goed uitgereden top hoop dat je wel genoten hebt door je gebroken nacht hopelijk nu wat rustige tijdenen geen nare dingen meer enkel de leuke.
Kat ik had al wel verwacht dat je topic in uitgelicht zou staan en dat komt ie anders vast want wat weer een heerlijke foto's en ook geweldige reacties erop, set ziet er super uit en blijft toch verrassing hoe Ilya's kleur word hoor, baby Blue niet zo baby meer ze lijkt op de foto's soms groter dan ze is grappig.
Esme pfff balen hopelijk komen jullie er wel uit met de paarden, en pakt het uit zoals je hoopt.

Gister hier de knollies eindelijk weer lekker even op het land geweest. Reem en Quest deden enkel aan kaaktraining die zijn amper met hun snoet uit het gras geweest haha, Mas keek wel zijn ogen uit zo nu en dan maar ook hij bunkerde flink wat gras naar binnen haha.
Met Quest ook weer even met trailerladen geoefend, hij probeerde nu wel even te boefen, maar direct duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is en stapte toen er gewoon maar weer op en die beloning daar was achteraf toch wel erg smakelijk en toch aantrekkelijker als de paarden die voorbij kwamen, nu dus maar afspraak maken.
Gister nog wat foto's gemaakt en jeetje wat is Mas een glimworm en dan te bedenken hij staat hier ongepoets met ook nog van het rollen een lading zand op zich haha
Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 09:59

lekker genieten hoor annikaa!

Heerlijk Brenda zo in het gras :D en bedankt!

Lisa succes met scannen vandaag

MirandaMalik

Berichten: 9906
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 13:03

Annika, geniet ervan en doe de groeten aan Euf!

Bren, heerlijk zo'n glimmert, mijne glimmen ook zo mooi, is altijd genieten als ze er zo goed uitzien!
Bij schimmel valt het minder op, jammer genoeg! >;)
Toevallig allebei gister even op de wei gedaan! :D

Fu had er ook erge trek in! :P
Afbeelding
En hij was heel blij! :D
Afbeelding

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:03

*\o/* We hebben een zeepaardje!! Zo blij! Als alles goed blijft gaan hebben we volgend jaar ons eigen kleine Mashallahtje <3

Brenda: ik vind jouw vossenmannetje ene knapperd :)

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:58

super Lisa!

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:34

Oooh Lisa!!! Wat ben ik blij voor je! Heel benieuwd wat die combi gaat geven!❤️

Gave pics komen weer voorbij! Jee wat is Mas toch knap en ben geen vosliefhebber kun je nagaan haha!
Een goed paard heeft geen kleur!

Pfieuhhh zware dag, weerslag van de afgelopen dagen, moe en wat spierpijn van gisteren (zal morgen dus nog wel erger zijn :P ).
Had Nour paar dagen moeten missen maar was vandaag al gereden en dat ging top. Na m'n werk nog uitgebreide kroelsessie, lekkere knuffel!
Heb echter wel besloten wat eerder te verhuizen dan gepland omdat ik zie dat het binnen staan hem mentaal opbreekt. Donderdag verhuizen we.
Ook nog even met de lieve meidjes gekroeld, allemaal even aanhankelijk. Zelfs queen Tie. Ze staan nu lekker van half 8 s ochtends tot half 9 s avonds op de volle wei. Vanaf 30 april gaat TT 24/7. Ben nog elke dag blij haar te hebben aangehouden, djiez wat n charismatisch meidje!❤️
Katja kom je nog eens langs?

MirandaMalik

Berichten: 9906
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:03

Gefeliciteerd Lisa!

Yil, ja dat snap ik, was nogal vroeg opstaan en dan zo'n drukke dag erachteraan..
Lekker dat ie donderdag al gaat!

Fu en Zos gaan een uurtje nu en dat bouw ik op, ze mogen niet zoveel, dan ontploffen ze! :wow:
Lekker gefietst vanmiddag, Nikita erop, ging lekker. :j

__Nicky

Berichten: 2434
Geregistreerd: 31-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:28

Rot zeg Esme, sterkte komende tijd en geniet nog even met volle teugen van je vriendje :(:)

Leuk karretje Miran! Hopen dat Zos dat ook vind ;)

Lekker in de weer Brenda zo te lezen :)

Wat een blije foto's van twee blije koppies Yildiz! Nog één wedstrijdje en je bent al klasse 2 startgerechtigd toch?

Gefeliciteerd met de dracht Lisa!

Ik heb een leuk weekend erop zitten. Zondag met een stalgenootje ritje gemaakt in het Amsterdamse Bos. Beentje gaat weer goed dus voorzichtig weer wat draven. Wat wel beetje raar is, is dat het deel onder de kogel wel gewoon geslonken is, maar er soms een soort horizontale iets dikkere ring onder de kogel zit. Iemand enig idee?
Hier nog een foto van zondag, als een volleerd endurancepaard uit het fonteintje drinken :D
Afbeelding

Vandaag met z'n nieuwe patta's op stap geweest. Helemaal het dorp in gelopen en ijsje gehaald :9 Dat was natuurlijk reuze gezellig!
Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:32

Wauw stoere schoenen! geen idee van die dikkere ring om de kogel. Leuk dat hij zo uit het fonteintje drinkt!

Heel graag Yildiz, dat moeten we maar even plannen :j

MirandaMalik

Berichten: 9906
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:38

Nicky, waar zijn die foto's dat ie over water loopt??
En vond ie het ijsje lekker? O:)

Zosja vindt alles leuk, das juist het probleem, hij wordt meestal een beetje te enthousiast.. :')
Nikita moet op het moment ook haar best doen om hem rustig te houden als we naar de wei lopen. :P

__Nicky

Berichten: 2434
Geregistreerd: 31-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:46

Dan mag ze dus poownie temmen ~~}>

Dayem mocht het hoorntje hebben, dat vond ie wel lekker :j
Die verdikking zit hier: is niet warm of gevoelig oid...

Afbeelding

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:33

Yildiz, wauw, wat een mooie foto's van jou met je paardje :) Je straaalt helemaal! Duidelijk genieten dus. Supertof om te horen dat je het zo fijn hebt gehad. Endurance wil ik ook ooit nog wel eens proberen. Ik heb al afgesproken met de oude eigenaresse van Tawfiq (Mish d'r papa), die nu Mish d'r broertje heeft gekocht, dat we samen maar een keer een endurancewedstrijd mee moeten gaan doen :Y)

Wel superheftig van je auto hoor... jeetje, was er even stil van, wat bizar... -O-

Annika, leuk, straks weer langs Eufje! Wel foto's maken he! :D Ik hoop dat hij weer vooruit gaat.

Jeetje Bren wat is Mas toch gaaf, vind hem echt een prachtige kleur hebben en hij is zo mooi gebouwd, met z'n lange stekken.

Miranda, Fu die neemt het er goed van dus. Hij ziet er super uit. Wat een vrolijk koppie heeft hij op die laatste foto!

Nicky, wat fijn dat het nu weer wat beter gaat, lekker dat je weer aan het rijden kan. Genieten! Leuke foto's van Dayem.

Lisa, gefeliciteerd!!!


Poehhh, wat een gave dag was het vandaag :D We waren best wel op tijd bij de paarden en hebben toen de stoute schoenen aangetrokken en Olina en Mish meegenomen op buitenrit. Desiree heeft lekker op Olina gereden, en ik nam Mish aan de hand mee. Dat was haar allereerste keer echt buiten op de weg, ipv een zandpad met geen verkeer.
Ik ben zoooo trots op mijn kleine meid <3
Ik zweer... die is verkeersmak geboren. Fietsers? Daar keek ze niet eens naar. Auto's? Ze sjokte met een lang touwtje achter me aan. Aanhanger achter de auto? Niet interessant. Ze heeft maar bij 1 ding moeilijk gedaan en dat was bij een bruggetje over een beekje waarbij haar ijzers lekker galmden :') Maar ook dat ging relatief goed na een paar keer oefenen.
Desiree heeft Olina er een aantal keer in draf en galop langsgereden om te kijken hoe dat ging, maar zelfs toen was ze nergens van onder de indruk. Alleen... een vuilnisbak, dat was toch wel raar :=


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zooo trots :+:

Set_Elkol
Berichten: 14863
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:39

Super Eline, en kijk jou stralen :D

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:46

:o Ik straal nog steeds..!