[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 16:03

Oke daar ben ik weer :D

Sterkte met je katje Eline! Niet leuk zeg

Canisia ik vind het ook het ergste, Ilya die krijgt het mooi daar maar Setje de mama vind ik sneuer :(:)

Ben benieuwd Annika, het is in elk geval fijn dat hij zich zoveel beter lijkt te voelen al

Wat fijn Nicky van de nieuwe hoefsmid en zijn schoentjes! *\o/*

ben benieuwd naar Zos voor de kar :D

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:04

Ja Bahiyah is wel van mij Nicky. En dat is indd de bedoeling voor 7juni ja.. Als alles in mijn voordeel blijft..

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:03

Jee heftig Esme! Ik hoop oprecht dat alles zich in jouw voordeel gaat uitwijzen! :(:)

He Eline, dacht je dat je alles had gehad.... -O-
Beterschap met de poezels. Y;(

Lekkere zonfoto van Tara! Ik zie TT echt nooit meer liggen, blegh.... >;)

Foto van je "volwassener" karretje, Miran?! Ik ben reuze benieuwd want ik kan me er niks bij voorstellen! :P :D daarbij, "volwassen" is saai! *\%/*

Is Set m nog niet beu Katja? Tie doe ik altijd wél groot plezier met afspenen, die levert zo hard in altijd. Mist ze ook echt niet.
Alhoewel.... Ik had laatst TT op de poetsplaats terwijl Tie op stal stond (kan vanuit daar de poetsplaats zien). En TT was toch wel beetje gespannen omdat ze d'r vriendinnen mistte. Maar daar was toch wel weer die geruststellende brom van mama... <3
Ze hielden elkaar goed in de gaten!

Vandaag even langs geweest bij de nieuwe stal van Nour. Hij verhuist direct na de Tulip.
Voelde enorm goed! Ga vet inleveren op t chique waar hij nu staat maar jee, hij gaat dit zo te gek vinden! Lekker 24/7 buiten in de zomer met vriendjes. Ook dacht ik nog klein stukje over straat te moeten naar de DD maar nee, gewoon oversteken dus! Fijne mensen ook, ja ik denk dat ik juiste keuze heb gemaakt! :)

Jazzy is afgelopen nacht erg onrustig geweest. Denk dat t veulen is gedraaid. Dus waarschijnlijk nog dag of 10. Áls t volgens het boekje gaat tenminste... :x

Oh en ja ik heb n meisjes laro... Hoop m nog wel goed te krijgen hoor! Ben dol op dat ding!
En verdorie ik heb m nodig!!!!!! Nieuwe merrie ter opvolging vandaag in t Brabantse gekomen dus geen idee wanneer ik weer moet komen met Nour. Zondag wedstrijd en volgende week EK. Ben nu zwaar afhankelijk van anderen waar ik zo een hekel aan heb! Maar ja, is niet anders. ;(
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 17-04-15 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:07

Fijn dat Nour zn nieuwe stal goed aanvoelt!

Set die wijst m nu af en toe af als hij wil drinken en ze lopen echt niet altijd samen maar als ik hem meeneem vindt ze dat wel erg spannend en brult ze heel hard. Maar het komt vast goed met 8 maanden afspenen. En wel lief nog van TT en mams!

Spannend met Jazzy :):)

spam alweer :o

Afbeelding

Afbeelding

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:49

Oke poging tot bijleespost.

Pagina 163
Zosje z'n karretje was natuurlijk geweldig! Hartstikke creatief gedaan Miranda! *\o/*
En natuurlijk een hele knappe Ilya pic! <3 En natuurlijk ook een hele knappe pic van Setje! mooie mams!
Hele vervelende post van Eline, gelukkig wel een diagnose nu en hopelijk een volledig herstel.
Knappe foto's van bren! :D
Goede puntjes voor Fabienne en een gekke foto van Fu! :+
En natuurlijk niet te vergeten de gave zwemfoto van dat ongelooflijk knappe paard <3
*maaruh bespeur ik daar nou een boomloosje?*
Om af te sluiten met de mooie foto's van Dayem! knap paard blijft het ook.

*zei iemand iets over poepjes int water? Shamal heeft dat ook al eens naar groot plezier van hem zelf uit geprobeerd -O-

pagina 164 en meer..
Wat ontzettend balen van je paardje Lisa hoop dat ze een voorspoedig en goed herstel te gemoed kan zien en dat ze pijnvrij kan zijn binnenkort.
Ontzettend vervelend ook voor Mishje, hoop dat het na het wisselen beter word voor haar, zoals ik al eerder zei maybe valt de ruwvoermix van subli te proberen.
En ik zag het knappe koppie van Euf ook weer voorbij komen, ook een mooi dier word het!
Leuk van je agenda Nicky! ben heel benieuwd naar de foto's, want wil wel meegenieten hoor!
Ook hier weer knappe zwemfoto's om jaloers op te worden Miranda!
helaas ben ik voorlopig nog niet in staat om zulke dingen te doen met ze :(
Ook een paar knappe foto's van Asal! leuk paardje blijft het! hou wel van aparte kleurtjes etc.
Wel heel vervelend van de hoefzweer, hoop dat de hoefsmid haar kan helpen.
Knappe raff! *\o/*

Leuke filmpjes van ilya weer! arme set aan het brullen, snap dat wel hoor. Nog ffies en dan mag die naar zn tijdelijke peuterspeelzaal verhuizen :o
Erg interessanten 'ballen' praat :')
Vervelend van je auto yildiz! hoop dat die nog gemaakt kan worden.
Fijn dat het met de paardjes beter gaat Eline maar vervelend van de poezel hoop dat ze gauw opknapt en het toelaat dat je haar helpt.
Ik had indd wat meegekregen over je slapeloosheid katja, ontzettend vervelend voor je :( de gehele situatie natuurlijk.
Hoop dat dat gauw beter mag worden voor je!

Fijn dat de nieuwe stal zo goed aanvoelt zeg, ben heel benieuwd naar het veulen en hoelang het nog duurt yildiz!
oh bijna de knappe fotos van ilya en set gemist! O:)
Pfoe dat was het denk ik... sorry als ik iemand vergeten ben, heb mn best gedaan :Y)
Thanks allemaal voor de lieve berichtjes! ik hoop dat het allemaal goedkomt, en zo niet dan toch..
Tot die tijd geniet ik heerlijk van mn knappe paardjes die vandaag heerlijk in groepjes de wei op zijn gegaan. Vegas heeft een maatje in een grote KWPN ruin gevonden, heerlijk om die 2 samen te zien. En Bahiyah voelt zich helemaal thuis tussen de partbreds. Verder gaat de training van Linda (Verzorgster bahiyah) en bahiyah erg fijn, dus ben benieuwd hoe dat verder uit zal pakken. :D
Nog een fotootje van mijn kant om het af te leren, mijn knapperds samen! <3

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:52

Mooie knapperds heb je Esme :D

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:56

hihi thanks katja! helaas ziet Bahiyah er nog niet op der best uit, erge verharing, en verkleuring inmiddels en nog wat aan de schrale kant en onbespierd. maar we doen ons best! ze is al van heel ver gekomen dus dat laatste beetje kunnen we ook :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:58

Oh joh ik vind het haast jammer dat je die drie foto's van haar alleen van je facebook niet deelt want ze heeft zo'n mooi koppie! Schraal is niet erg, komt er wel weer aan :D

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:26

Haha zou ik jullie dan een plezier doen en die foto's nog maar even erbij posten? :D
Tuurlijk ze is al de helft bijgekomen sinds ze bij mij is.

komen ze, m'n knappe dame: <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:28

Jaaaaa die! Mooi heerlijk hoofdje. Ik vind haar er niet slecht uitzien! :D

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:46

Haha thanks! word ook welke dag heel blij van dat koppie. En der lieve, vrolijke karakter. ze ziet er daar vrij goed uit indd:D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:53

Wauw, wat is Bahiyah toch mooi <3 Ze is ook zo'n schatje, ben zo blij dat je gelukkig met haar bent! Hopelijk komt alles ook goed met Vegas, ik zal voor je duimen :) Sterkte met de relatiecrisis.

Katja, dat halster staat Ilya super! En Set ziet er ook stralend uit, volgens mij zit ze inmiddels weer super in haar vel, of niet?

Yildiz, wat fijn dat je nog steeds zo'n goed gevoel hebt bij die stal :) Hopelijk voelt Nour zich er straks ook thuis. Maar als ik je zo hoor dan hoeven we daar niet aan te twijfelen.

Vandaag weer heerlijk met Olina gereden. Wat is die al vooruit gegaan sinds ze bij ons is, heerlijk. En nog niks geschuurd of niks, dus we hebben niks te klagen. :D

Super bedankt iedereen voor de tips voor Mish. Ik ga alles meenemen en helemaal uitpluizen. Voorlopig hebben we de zak lucerne staan, zodra die op is gaan we wel verder kijken wat we haar het beste kunnen gaan geven. Misschien is het wishful thinking, maar we hadden het idee dat ze haar priores al iets makkelijker weg kreeg dan een paar dagen terug :) En ze is nog hartstikke haar vrolijke zelf, lekker nieuwsgierig en gezellig en knuffelig. Lekker ding is het ook.

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:51

Haha thanks voor de support Eline! Ik ben zeker heel Gelukkig met haar, hoop gauw weer heerlijke ritten met der te kunnen maken :D maar dat komt vast goed.

Fijn dat de Olina het zo goed doet! En dar het met mish beter lijkt te gaan.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:31

Mooie platen! <3

Fijn dat Mish beter gaat, mupke is t toch!❤️

Yup Nicky das n boomloze! Hij zit zalig en alhoewel de BC van Tie Nour ook goed past vind ik t wel prettig voor erbij met zon gup in de groei. Gebruik m nu ook voor de Endurance, zit zalig en paarden bewegen zich er ook goed onder. Al weet ik nog niet of het voor de echte lange afstanden geschikt zal zijn? Maar goed, tot dusver toch nog niet aan toe! ;)
Morgen met Tie starten in Leersum, ben erg benieuwd en heb er giga veel zin in! {:}

Jazzy is de afgelopen nachten erg onrustig geweest. Uier is iets gevulder, banden weer losser maar kling nog niet voldoende.
Maar omdat we allemaal t vermoeden hebben dat deze Dame niet volgens t boekje gaat bevallen ga ik nu toch maar de wekker zetten voor t eerst vannacht.

Word een pittige tweetal weken vrees ik: wedstrijden (volgende week Amateur EK en week erop Tulip), verhuizing Nour, bevalling in aantocht, een merrie op station ter dekking (vrijdag wordt de eerste merrie trouwens op dracht gescand (djiez, ik vind t echt net zo spannend als bij mijn eigen merries! :):)) , mijn auto voor onbepaalde tijd bij de garage |o , verhuizing Nour, drukke werkweek en natuurlijk het huishouden, gezin etc.
Daarom vandaag maar extra gepoetst, denk zomaar dat dát er bij gaat inschieten de komende tijd hahaha! J _O-

Geniet met volle teugen van alles! :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:04

Yildiz, sterkte alvast met je slapeloze nachten. Paar pittige weken voor de boeg inderdaad, maar wel fijn, toch? Ik hoor bijna alleen maar leuke dingen voorbij komen, je gaat er vast van genieten :) Veulentjes en wedstrijden en zo.

Met Mish vandaag een primeur gehad. We dachten, we doen eens gek. :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Zowel Olina als Mish deed het superbraaf, en volgens mij vond Mish het fantastisch om weer eens wat te mogen doen. Voor een allereerste keer als handpaard deed ze het echt goed, dus we zien wel potentie om dit uit te gaan bouwen *\o/*

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:15

Fijn dat je zadel zo bevalt Yildiz, volgens mij schijnt boomloos vanaf klasse III minder fijn te zijn

druk druk druk Yildiz! ben erg benieuwd naar Jazzy babe

wat tof Eline! En wat is Mish donker :D Leuk dat ze zo superbraaf is

Afbeelding

<3

Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:08

Yildiz waar gaat Nour naartoe verhuizen?

Vanmorgen fotoshoot gehad met Zaar en Tara...kindje was moe ;)
Afbeelding

Seti ziet er goed uit, nog bedacht wanneer je haar weer gaat dekken en met wie?

Pony is al een heel stuk beter sinds woensdag. Ze is twee tinten donkerder, vacht glanst weer, uier is eindelijk dunner, vocht onder de buik is een stuk weg en veel van het vieze haar is eraf aan het komen. Ergens ben ik heel blij dat we nu de pinpoint hebben gevonden in haar knie...maar anderzijds baal ik zo dat ze dus 4 maanden onnodig langer heeft gelopen met haar blessure :(

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:36

Fijn van pony maar inderdaad rot van de blessure! Arme merrie.

Set wordt niet gedekt eerst,eerst bijkomen van ilya :)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 06:51

Bedankt iedereen voor de bemoedigende woorden! :)

Lisa, oeps! :D Heerlijke foto! Taar lijkt me wel een levensgenieter hé, op elke foto ligt ze languit te slapen :')
Fijn dat pony wat beter lijkt te gaan, veel beterschap!

Brenda, bedankt voor de bemoedigende woorden :)

Canisia, zijn ze netjes gebleven? :o

Annika wat fijn dat Ely op de wei gaat :j Hopelijk is er niks ernstig aan de hand met Euffie, er zijn nog dieren die het in het voorjaar altijd moeilijk krijgen. Ik zou eerlijk gezegd ook wel een bloedonderzoek laten doen, zo kan je weten of hij geen tekorten heeft.

Miranda wat leuk zeg dat het karretje er is! Ik kijk al uit naar foto's := Wat stoer trouwens dat Nikita het zelf gekocht heeft!

Nicky wat leuk van die schoenen zeg, hopelijk gaat Dayem er goed mee!

Yildiz, wat spannend van Nour zijn verhuis! Maar hij gaat het goed hebben daar zo te horen :j
Spannend van Jazzy, ik kijk er al naar uit om het veulen te zien!
Zwaar balen van je wagen trouwens, ik hoop ook dat hij weer in orde komt! Frustrerend om zo afhankelijk te zijn %)
Succes met Tie in Leerssum vandaag!
Wat een weken komen eraan zeg, hopelijk loopt alles gewoon goed! :j

Katja die foto's zijn echt heerlijk! :D Wat zijn je beessies toch knap!

Esme wat een gigantische bijlees zeg! Bedankt voor de lieve woorden!
Gave foto trouwens, fijn dat de beessies weer lekker op de wei zitten!
En Bahiyah wordt echt knap hoor! :=

Aleeneh, leuk dat je lekker met Olina hebt kunnen rijden! En wat goed dat ze nog niet geschuurd heeft +:)+
Beterschap aan Mish, hopelijk komen jullie eruit!
Wat onzettend gaaf dat jullie haar leren meelopen als handpaard! :j

Even een update vanuit de ziekenboeg:
We hebben het katje kunnen vangen vrijdag! *\o/* Helaas niet zonder ongelukken, mijn ma heeft de hele verdere vrijdagavond in de HAP gezeten om haar hand te laten hechten. Ik was gelukkig zo slim geweest om dikke handschoenen aan te trekken, maar het Cookiemonster beet er gewoon door :roll: Allebei aan de antibiotica dus, het risico op infecties is te groot.
Maar goed, Cookie bleek een bacteriële infectie te hebben opgelopen en ze is daarvoor behandeld met antibiotica. Ze had vrij hoge koorts en ze was sterk vermagerd, maar ze zou zich volgens de DA gauw moeten beter voelen.
De paardjes gaan best goed *\o/* Ze lijken helemaal in hun normale doen, ik heb van de DA groen licht gekregen om rustig wat te gaan opbouwen als hun conditie dat toelaat.

Ik moet wel wat gaan doen aan Farao zijn overgewicht, maar dat is zo moeilijk als de beessies samen eten :roll: Sem is echt wat aan de magere kant, dus minder hooi geven is echt moeilijk. Farao minder op de wei laten is moeilijk, ik ben een beetje bang voor ontsnappingen >;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 07:20

Wat n onwijs leuke foto's van handpaard Mish! En dat ze t zo braaf deed, toppertje! +:)+
Ga je dit nu vaker doen dan kan ze mee op Buitenrit!

Mooie foto's van moeder en zoon weer Katja! Ben idd ook benieuwd naar je fokplannen? :)

Aaaah die Tara! Wat n gave foto en schetst meteen jullie band samen. Mooi!
Fijn dat Pony beter gaat.

Oh gelukkig je poezel terecht en beide herstellende.
Ook fijn dat de paarden beter gaan.
Tja je zou een graasmasker kunnen proberen? Ziet er niet fijn uit maar helpt wel voor de time being.

Nour verhuist naar Waalwijk Lisa. Heel verhaal maar kwam erop neer dat hij op huidig adres nog maar uurtje per dag buiten kwam. Is niet paardwaardig....

Vannacht enorm geschrokken van hysterisch getoeter!!! Keken naar buiten en kwamen er al snel achter dat onze geliefde oldtimer in de hens stond. Vlammen sloegen eraf! Schrok me wild, zeker omdat achter ons huis een interieurspuiterij is met lakken etc.
112 gebeld en gelukkig kon alles snel geblust worden. Auto is meegenomen voor sporenonderzoek. Zeer vermoedelijk aangestoken... Wie doet nou zoiets? Zon leuke oude auto waar we altijd met veel plezier in hebben gereden... ;(

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 07:48

Gave foto's Esmee, vind het een knappe merrie. Dun valt toch best mee? Wat arm gespierd en daardoor lijkt ze wat schraal maar vind het wel mee vallen hoor!

Mooie foto's ook van Set en Ilya ;)

Wat stoer Eline! Lekker blijven oefenen dit, is echt ideaal om jonge paarden zo mee te kunnen nemen :D

Fijn andere Eline dat Semmie goed gaat. Wat je evt bij kan geven (en wat echt veilig is :P ) is Seniores Priores van Subli. Zet lekker aan en is tevens een ruwvoervervanger wat je naast je huidige ruwvoer kan geven of in plaats van een deel van het ruwvoer wat je nu geeft :j

Jeetje wat erg Yildiz :oo En zonde zeg... Er lopen toch een hoop idioten op deze wereld, bah... Heel veel succes en plezier in Leersum vandaag, zet hem op :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 08:21

Ellendig Yildiz, maar buiten zijn is een must. Komt je kudde nu weer op dezelfde stal te staan of nog altijd niet?
Helemaal uilensoep van je auto, eerlijk gezegd denk ik niet eens dat het persoonlijk was, maar gewoon eikels die dachten 'joehoe! deze gaan we in de fik zetten'. Super klote :(

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:08

Och jeetje en dan heb je een paar dagen niks meer gepost en dan valt het niet mee :D .

Yildiz nogmaals wat ontzetend balen van je auto. Het veulen houd het nog steeds even spanend. Dat is wel een heel druk schema om het veulen heen. Ik durfde dat nooit hoor zat het liefst de laatste loodjes 24 uur per dag in stal :D .

Eline dat klinkt goed zeg wat fijn dat je kanjers weer zo goed vooruit gaan en ja een dun paard is lastig maat te dikke paarden is nog moeilijker om op gewicht te houden.

Jeetje Kat wat een mooie foto,s weer je hebt het maar druk met al die fotografen ga je straks weer lekker rijden op Set?

Wat super Mish als handpaard ze leren daar echt veel van wel balen van haar gebit onze Sil heeft ook last met haar kiezen maar zij is al wat ouder en heeft verder geen ontstekingen. Wij kregen ook het advies geen hooi maar dat gaat niet als ze op de padock staan dus ik doe een beetje half om half savonds senior met toch nog een plakje hooi overdag gewoon hooi en straks op het land is het helemaal geen probleem. Zou ze mischien ook niet al wat vroeg aan het wisselen zijn dan druk de nieuwe kies de anderen weg maar dan zou je er een foto van moeten maken.

Super dat je een karretje hebt Miranda ben benieuwt hoe het gaat met de kleine man.

Over water lopen met Dayem hihihi daaar wil ik natuurlijk wel foto,s van zien wel fijn dat jullie zo lekker bezig zijn.

Ik ben het verder even kwijt sorry :o .

Hier gaat het super lekker aan het rijden heel veel naar het strand met de honden en paarden en noor gaat nog steeds toppie *\o/*

Afbeelding

Voor de vijfde keer onder het zadel ik stap al alleen op en af en ja wel het eerste drafje <3 .
https://www.facebook.com/ge.paarden/vid ... _processed

JustOneBiteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:25

Gave foto's weer Katja kan zo genieten van die paardjes van jou!

Eline oh wat fijn dat je met de poezel naar de DA kon alleen jammer dat jullie naar de HAP moesten, fijn dat de paardjes ook beter gaat!

Oh wat stoer van mish als handpaard zeg heel gaf! Nog even en jullie kunnen op buitenrit!

Oh jeetje Yildiz wat ontzettend klote zeg! Bahbah! Wie doet nou zoiets!

Thanks voor de complimentjes over m'n knappe merrie ik ga haar ook elke dag leuker vinden.

Helaas is het definitief over tussen m'n (ex) vriend en mij... Over Vegas zijn we nog niet uit.. Hij blijft sowieso tot na de premie en dan zien we het wel. Met veel gelukt houd hij hem en blijf ik hem gewoon doen. En dan kan hij op die manier bij mij blijven! Mja verder is het natuurlijk allemaal erg rot op het moment :(

Sorry als ik mensen vergeten ben!
Zag nog een erg leuke foto voorbij komen van nog een zeepaard!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:34

Afbeelding
Gelske echt wat super zeg enne ook nog zelf gedaan toppie!
Yil jemig wat grmbl pff anderen hebben niks aan je spullen te zoeken bah bah bah, hoop dat je toch even super kan genieten van je rit met Tie succes, enne ik had t niet gekunt hoor als merrie op knappen staat, wil dr niks van missen haha
Kat mooie foto's weer.
Lisa fijn dat pony nu goed door het haar heenkomt hoop dat herstel/revalidatie ook voorspoedig zal gaan en goh ook al luie paardjes haha.
Ahhh wat super Mish als handpaard en wat ziet ze er zo al volwassen uit en wat heeft olina een leuk dondersteen koppie trouwens.
Eline weet niet hoe de paardjes staan maar is het niet dat je ze bij hooiplaats wat gescheiden kan houden dat je hier ieder naar hun behoefte kan voeren, en in de weide dit eventueel ook proberen zodat hij op een wat schraler stuk komt, maar toch ook op het gras kan ( en kijk bv ook naar fructaangehalte want daar lopen de kleine dikkies de meeste risico dat het fout gaat) maar dit moet ook allemaal mogelijk zijn waar ze staan.
Miran ow wat leuk dat Nikita dit zelf betaald heeft foto foto!

Hier ook nog een luie foto haha poezel zoekt steeds meer toenadering naar de paarden en vooral Reem vind dit helemaal geweldig(die hebben we eens betrapt dat ze samen met de poes van de buren lag te slapen op stal zo lief, onze eigen katten durven dit nog niet maar wie weet hihi) foto bovenaan