Jee heftig Esme! Ik hoop oprecht dat alles zich in jouw voordeel gaat uitwijzen!
He Eline, dacht je dat je alles had gehad....
Beterschap met de poezels.
Lekkere zonfoto van Tara! Ik zie TT echt nooit meer liggen, blegh....
Foto van je "volwassener" karretje, Miran?! Ik ben reuze benieuwd want ik kan me er niks bij voorstellen!
daarbij, "volwassen" is saai!
Is Set m nog niet beu Katja? Tie doe ik altijd wél groot plezier met afspenen, die levert zo hard in altijd. Mist ze ook echt niet.
Alhoewel.... Ik had laatst TT op de poetsplaats terwijl Tie op stal stond (kan vanuit daar de poetsplaats zien). En TT was toch wel beetje gespannen omdat ze d'r vriendinnen mistte. Maar daar was toch wel weer die geruststellende brom van mama...
Ze hielden elkaar goed in de gaten!
Vandaag even langs geweest bij de nieuwe stal van Nour. Hij verhuist direct na de Tulip.
Voelde enorm goed! Ga vet inleveren op t chique waar hij nu staat maar jee, hij gaat dit zo te gek vinden! Lekker 24/7 buiten in de zomer met vriendjes. Ook dacht ik nog klein stukje over straat te moeten naar de DD maar nee, gewoon oversteken dus! Fijne mensen ook, ja ik denk dat ik juiste keuze heb gemaakt!
Jazzy is afgelopen nacht erg onrustig geweest. Denk dat t veulen is gedraaid. Dus waarschijnlijk nog dag of 10. Áls t volgens het boekje gaat tenminste... 
Oh en ja ik heb n meisjes laro... Hoop m nog wel goed te krijgen hoor! Ben dol op dat ding!
En verdorie ik heb m nodig!!!!!! Nieuwe merrie ter opvolging vandaag in t Brabantse gekomen dus geen idee wanneer ik weer moet komen met Nour. Zondag wedstrijd en volgende week EK. Ben nu zwaar afhankelijk van anderen waar ik zo een hekel aan heb! Maar ja, is niet anders.
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 17-04-15 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt