en dacht ze mooi daar kan ik gebruik van maken. Maar ja dan sta ik daar en weet ik ook ff niet meer hoe ik hey alleen aan moet pakken. Ik moet het voor zijn en anders iemand er even bij met de longeerzweep maar we waren met 3 jonge paarden in de bak dus dat ging niet.annika, klopt. Dit zadel heb ik nieuw maar de zadelmaker moet nog komen om hem op te vullen. Zit hierbij aan 1 zadelmaker vast omdat het een equestor zadel is.. volgende week komt ze. Verder heeft ze heel veel schoudervrijheid ook al ligt ie erop en weet ik uit ervaring na meerdere zadels dat dit gedrag niet van het zadel is. Het springen zorgde ervoor dat ie schoof

Verder loopt ze er zoveel veel fijner onder

) maar oh man, wat was ie in een verschrikkelijke boevenbui. Alleen maar racen, kop omhoog en plat door de bocht. Dus maar even goed afgemat
en daarna ging ie wel aardig lopen
En door Shief der grote kaken sloot het niet zo lekker aan, vliegen kropen naar binnen
maar ze is er ook wel weer van genezen dat niet alle zwarte leuk zijn
haha ruzie met de Fries.
Maar daar heeft Shief geen last van, want die heeft geen ijzertjes
Hopelijk knap je snel een beetje op. Goed dat je je longen even laat checken, 's nachts wakker worden en naar lucht moeten happen klinkt niet zoals 't hoort
Heel veel sterkte!
dat is schrikken zeg, veel beterschap in elk geval. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.