Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes straks!!
De filmpjes van Jillian Michaels staan op youtube dus dat kan ik lekker gratis doen
ik ben arm
wil een baantje zoeken voor erbij maar heb geen idee wat... Ik zie mezelf echt niet achter de kassa zitten of in een winkel werken en daarbij ben ik daar waarschijnlijk te oud=te duur voor.
) Maar zag bij Umoyax vandaag een bult op zn bal? Vanuit een bepaalde hoek leek het wel een soort 3e balletje
De eerste bal die doorkwam was wel steeds al wat ''puntig'' overigens, dit lijkt het ''puntje'' te zijn dat er al zat, maar weet niet in hoeverre het normaal is?
Kan hier iemand er iets zinnigs over zeggen?

amyz schreef:Ik durf er trouwens niet zo goed op te googlen... () Maar zag bij Umoyax vandaag een bult op zn bal? Vanuit een bepaalde hoek leek het wel een soort 3e balletje
De eerste bal die doorkwam was wel steeds al wat ''puntig'' overigens, dit lijkt het ''puntje'' te zijn dat er al zat, maar weet niet in hoeverre het normaal is?
Kan hier iemand er iets zinnigs over zeggen?
Net zoals de hengsten hun ballen 'in kunnen trekken' mochten de edele delen bedreigd worden. Wat een onderwerp en woordspeling overigens, hahahaha

''ballen hengst'' lijkt me vrij tricky zeg maar, om nog maar te zwijgen over ''bult ballen hengst''.