gelukkig maar. nou ja we zien wel wat het wordt hé

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ezumii schreef:Ik ben vanmorgen zo geinspireerd geraakt door jullie creaties dat ik zelf ook maar begonnen ben haha. Kralen en spul zat in huis dus ben benieuwd.
Jalenka_Kiya schreef:Toeka (esther) heeft ook een paar halsters gemaakt en ik dacht ook een borsttuig met allemaal kralen, stenen en andere ijzeren dingen. Echt super mooi geworden!
Bonjoy schreef:Leuk! Heb je al iets in gedachten wat je wil maken?
RhealLover schreef:De kettingen die voor honden gebruikt worden daar zijn de schakels ook plat van!! Ik bedoel daarmee de slipketting uiteraard, heb nog nooit een ketting voor de hond gezien die normale schakels had ???
Daarnaast kan je kettingen met platte schakels bij de Praxis halen, kan je per meter knippen en is niet duur![]()
@ Bonjoy, echter zit er veel verschil tussen een paardenneus en hondenhalsallereerst komt de ketting bij een paard direct op het bot te liggen wat bij honden niet het geval is, verder hebben arabieren een gevoelige huid wat sneller irriteert als er iets langs schuurt.
Hier nog geen tijd en zin gehad om verder te gaan met het borsttuig en hoofdstel