ze is nog steeds een toegewijde mamaWat is Raff toch knap!

Op de achtergrond hoor je Set ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hallo goedemorgen dat is het goede woord
en ik weet niet hoe belangrijk het is dat ze ook snel indalen? Maar wel fijn om te weten dat ze zich beide laten zien.
en dus buiten alleen het fanatieke x aantal keer per dag het topic bekijken ook wat meer te posten en te reageren op jullie berichtjes!
Ik hoop dat jullie eruit komen, veel sterkte. fijn van bahiyah!
of heeft dat met je werk in de bakkerij te maken? Want dan is het geoorloofd
voel je je al wat beter intussen?
Ik geef heel vaak Gras Mix van Hartog bij aan de paardjes die moeilijk bijkomen of tandproblemen hebben, dat is een heel fijngehakte ruwvoermengeling en de meeste paarden eten het heel graag. Hartog Compact Gras geef ik nu aan mijn paardjes, maar dat is qua structuur vergelijkbaar met gewoon hooi dus misschien niet ideaal. 
Het is gelukkig wel iets die meestal vrij vlot herstelt, zodra de druk eraf is is de pijn meestal al een stuk beter.
Leuk dat Raffi het allemaal zo goed opneemt trouwens, en gefeliciteerd natuurlijk
Hopelijk vinden jullie een oplossing!
van je auto zeg Yil! Ik zou ech nie zonder auto kunnen zeg..
Tot zover mijn eerste ervaring met hoefzweren, brrrr vond het maar niks
Sterkte met alles
ben trots op hem 
)
Heerlijke plaatjes van je vriendinnetje. Heeft ze dr draai alweer terug gevonden? Balen van dr been, hopen dat het snel beter gaat! Leuk dat je weer voorzichtig plannen maakt met Assiepassie 

Je bent ook nooit klaar met de dierenarts zeg...

Er moet nog een beetje aan gesleuteld worden maar dan krijg ik ze morgen binnen. Erg blij mee. JustOneBite schreef:Thanks Katja! Wel fijn dat ik het even van me af kon schrijven.. Mja goed vandaag helaas de realiteit weer onder ogen zien maar sowieso eerst nog lekker genieten van de momenten met Vegas en dan zien we wel hoe en wat... Ik hoop dat hij kan blijven.
Maaruuuh hoor jij om 5 uur niets anders te doen dan bokken?of heeft dat met je werk in de bakkerij te maken? Want dan is het geoorloofd
slik nu homeopathisch middel maar misschien gaat dat nog helpen later. Toen ik al twee uur wakker lag toch maar even op bokt gekeken. Maar soms moet ik inderdaad ook zo vroeg op voor de bakkerij. Morgen om vier beginnen.