Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar de ''gewone'' soorten voer.....hier krijgen ze er jeuk van. Ben er destijds eens op gaan speuren en blijkt dat heel erg veel paarden er jeuk van krijgen. Zou ik dus idd er gewoon uit gooien en over gaan op ander voer (dus ipv mengen ofzo).

Dus dat gaan we aankomende maand proberen en kijken of het werkt yashilha schreef:Dat is echt balen Miran.
Welke plannen heb je allemaal al geprobeerd?

MirandaFuego schreef:yashilha schreef:Dat is echt balen Miran.
Welke plannen heb je allemaal al geprobeerd?
Alleen pootjes eraf zagen nog niet..![]()
We gaan weer gewoon verder hoor, al duurt het een jaar, ik zal het voor elkaar krijgen.![]()
Met het water is het tensloote ook gelukt.![]()
Wat ik me afvraag bij de vitamines/mineralen in de kruiden, hoe kun je weten (en zij garanderen) dat er altijd voldoende inzit?
Ik hou me gewoon bij mijn poedertje, dat bevalt prima.
Stel je voor dat ik Fuego 6 kilo krachtvoer ga geven.
yashilha schreef:![]()
![]()
![]()
Heb je wel gauw je voeten op de grond
Nou Miran daar lijken de halfbroers niet in op elkaar,Ken is niet gevuld te krijgen bijna
Maar ben het eens voeren is zoeken naar wat aanslaat

), gaat eigenlijk ook wel goed zo.. Je ziet veel aan de vacht en aan de body, maar je merkt het ook aan temperament, kleur, gedrag, etc etc. Annikab schreef:[ Afbeelding ]
Even een Doortje-foto spammen!
Al van een maand geleden, maar ik kreeg hem net pas binnen haha
kellaxy schreef:Hoe berekenen jullie wat ze nodig hebben? En waar merken jullie aan als z iets te kort komen?

Tot op zekere hoogte geloof ik ook niet alles tot in het detail, maar ik merk nu aan hem dat hij tekort heeft, vandaar dat ik een beetje zoekende ben. En wie weet ben ik zo dadelijk niet tevreden over zijn nieuwe voer dan kan natuurlijk altijd. MirandaFuego schreef:Annikab schreef:[ Afbeelding ]
Even een Doortje-foto spammen!
Al van een maand geleden, maar ik kreeg hem net pas binnen haha
Wat een mooooie foto, zo lief!![]()
Misschien twee keer in de week wat brokjes, maar verder gewoon hooi, hooi, hooi.