Haha, in de toekomst misschien een ander autootje, maar ik studeer nog en kan doordeweeks gratis reizen dus voor de dingen waar ik een auto voor nodig heb, functioneert hij prima
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een zwarte Toyota Starlet uit 1995. Zelfde bouwjaar als Yus, mooi makkelijk te onthouden
Nu wel erg blij met mn Sirion2, iets meer comfort
En ik kom uit een Fiat-familie
Iloontjeehh schreef:Mijn oude groene twingootje rijdt primaHaha, in de toekomst misschien een ander autootje, maar ik studeer nog en kan doordeweeks gratis reizen dus voor de dingen waar ik een auto voor nodig heb, functioneert hij prima
Ik ging een paar jaar terug autootje kopen, maar ik zei echt zo van "maakt niet uit wat, als het maar geen Twingo is" 
Dat zien we dan wel weer.
Hopelijk is dat binnen 2 jaar anders en kan ik dan gaan voor een wat nieuwere, echt goede auto. Intussen dan maar een ''mindere'' en een keertje bloeden bij de apk, gelukkig veel monteurs in mn vrienden- en kennissenkring
Zijn geen praktische ''paardenauto's''. Ben wel sowieso ergens blij dat ik nu eindelijk een ''echte'' auto kan gaan kopen, want zo'n Yarisje maakt weinig indruk
Had als eerste auto een verbouwde Civic met een holle pijp, dus ik was best imposant met al die herrie en mensen gingen wel aan de kant
Daarna de bolhoed, nou, daar had ik bloemenslingers in hangen dus was weinig indrukwekkend
En nu de Yaris. Heerlijke auto, echt waar, maar ook al zo lief klein en degelijk

Maar een grotere auto voor een trailer zou niet gek wezen
Verwacht dat het nog wel wat meer zal gaan aantrekken naarmate het showseizoen nadert
Vast wel gezien op FB, maar zo gingen wij vandaag op pad 

Ze was gisteren wat aan de dunne geweest (denk reactie op behandeling van de osteo, want vandaag was er niets meer te zien) en dus, ondanks dr vlecht, zat heel dr staart onder de oliebol
Ze ging op de gemakkie kuil eten en de hengsten deed dr niks

Ik hoor dat wel van meer merries, die helemaal gek zijn op andere merries en bij ruinen (oke geen hengsten dus) niet reageren
jij maar druk met je hengsten valt ze gewoon op vrouwen 

ben overgestapt op een ander fitnessprogramma, dacht dat ik dood ging